Golden Drum a anunţat startul înscrierilor pentru competiţia creativilor. În plus, introduce un tarif redus pentru înscrieri din timp şi prelungeşte reducerile de grup si cele legate de Covid-19.
Publicitarii, agenţiile şi alţi profesionişti din domeniul comunicării de marketing îşi pot înscrie lucrările până pe 5 august 2022.
Care sunt condiţiile? Operele trebuie să fi fost difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 1 septembrie 2021 şi 5 august 2022.
De menţionat faptul că Festivalul Golden Drum nu percepe taxe de înscriere pentru agenţiile ucrainene în cadrul acestei ediţii, într-un gest de susţinere simbolică, după cum au declarat organizatorii. Iar Rusia şi Belarus nu sunt acceptate în competiţie.
Festivalul Golden Drum, ajuns la cea de-a 28-a ediţie, cuprinde patru secţiuni diverse:
- One-Channel Drum,
- Omni-Channel Drum,
- Craft Drum,
- Creative Business Excellence Drum.
Totodată, organizatorii au anunţat şi o secţiune specială All Juries.
Sunt aşteptaţi să se înscrie în competiţie agenţiile, publicitarii, clienţii, casele de design / producţie, companiile media şi creativii din 36 de ţări.
Festivalul Golden Drum este unul dintre cele şapte festivaluri regionale din lume incluse în topul WARC Creative 100 din 2022.
De asemenea, acesta este inclus în AdForum Business Creative Report, singurul de acest fel, care le permite agenţiilor de publicitate şi publicitarilor să îşi evalueze impactul creativ în raport cu concurenţii din acelaşi sector.
Informaţii cheie despre competiţie:
- Termenul limită pentru înscrierea proiectelor: Vineri, 5 August 2022
- Termenul limită pentru Super Early Bird: Miercuri, 20 Aprilie 2022
- Termenul limită pentru Early Bird: Vineri, 10 Iunie 2022
- Juriul Golden Drum: https://goldendrum.com/competition/juries
- Sistemul de înscriere: https://engine.goldendrum.com/
- Taxe de înscriere: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices
Mai multe noutăţi despre festival puteţi citi aici.
Festivalul Golden Drum a fost înfiinţat în 1993 de Camera Slovenă de Publicitate şi reuneşte creatori din diferite ţări.
Trimite un comentariu