Compania Hidroelectrica îşi va face reclame "de milioane": 1,5 milioane de euro va băga în publicitate în următorii trei ani.
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, a cumpărat servicii de publicitate şi informare pentru următorii 3 ani în valoare de peste 1,5 milioane de euro.
Compania a demarat în luna iunie din acest an o licitaţie deschisă pentru achiziţia de servicii de informare şi publicitate pentru o perioadă de 3 ani, contract estimat la peste 8,2 milioane de lei (fără TVA), notează HotNews într-un articol.
De altfel, Hidroelectrica vrea spoturi TV şi radio, campanii pe social media şi parteneriate media cu presa scrisă şi online.
Obiectul contractului vizează achiziţia următoarelor servicii:
- Cercetare de piaţă şi focus grupuri
- Realizarea conceptului campaniei de comunicare şi promovare la nivel naţional
- Realizarea şi difuzarea de spoturi TV şi spoturi Radio în funcţie de planul de publicitate şi de aprobarea Hidroelectrica
- Realizarea de materiale promoţionale
- Organizare şi promovare de conferinţe în numele Hidroelectrica
- Difuzarea materialelor outdoor
- Campanii de Social Media şi administrarea canalelor online ale Hidroelectrica
- Difuzare online şi parteneriate media
- Raportare lunară
- Analiză rezultate campanie
Conform aceleiaşi surse, spoturile TV şi radio vor avea durata între minim 30 de secunde şi 1 minut şi se vor difuza pe posturi cu acoperire naţională. În cadrul campaniei ar urma să fie organizate 6 conferinţe de presă pentru promovarea serviciilor Hidroelectrica, iar difuzarea de afişaje outdoor se va face în cele mai importante oraşe din cele 8 regiuni.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
Trimite un comentariu