Ministerul Turismului vrea să apeleze la influenceri pentru a atrage turişti să viziteze România, scrie profit.ro.
Scopul este "creşterea nivelului de conştientizare a turiştilor străini şi interni cu privire la România ca destinaţie atractivă şi consolidarea poziţiei ca o destinaţie turistică atractivă pe piaţa internaţională a turismului de tip city break, îmbinat cu turismul enogastronomic, inclusiv si partea de experienţă si agrement", scrie Profit.ro.
De ce sunt influencerii soluţia potrivită?
"În epoca marketingului digital, cu toate reţelele sociale, oamenii care au o mulţime de urmăritori joacă un rol de influenţă imens în luarea deciziilor de “cumpărare” a celor care îi urmăresc.
Folosirea Influencer Marketing în strategia de publicitate online (digital) înseamnă a transmite, printr-o voce recunoscută, admirată şi de încredere, informaţii care influenţează călătoria de cumpărare, învăţare, recunoaştere, consideraţie şi decizie a unui număr mare de persoane.
Principalele beneficii ale colaborării cu un Influencer Marketing sunt segmentarea publicului ţintă, adică se ajunge la publicul potrivit ce este deja interesat de nişă, rezultatele generate de marketingul de influenţă pot merge dincolo de atragerea de noi urmăritori, dar poate influenţa îmbunătaţirea imaginii unui brand, respectiv a unei destinaţii, marketingul de influenţă reprezintă o modalitate de a consolida imaginea, contribuie la decizia de vizitare a unei ţări/destinaţii şi influencerii prin informaţiile pe care le oferă despre anumite mărci, produse sau destinaţii dând încredere şi credibilitate", au explicat reprezentanţii ministerului, citaţi de Profit.ro.
Perioada de derulare a campaniei va fi septembrie - octombrie 2022.
Potrivit sursei citate, reprezentanţii ministerului spun că sunt interesaţi ca influencerii să menţioneze destinaţiile de city break din România prin mesaje atractive în podcast-uri şi bloguri.
Statul vizează influenceri din mai multe categorii:
- micro-influenceri - sub 100.000 de urmăritori,
- macro-influenceri - între 100.000 şi 1 milion de urmăritori,
- mega-influenceri - peste 1 milion de urmăritori.
Evident, în selectarea lor, statul va ţine cont de istoricul fiecăruia, dar şi rezultatele campaniilor derulate deja.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii