Platforma de vânzări eMAG îşi întăreşte echipa de management regional şi îl numeşte pe Mircea Tomescu în poziţia de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria şi Bulgaria.
Din acest rol, Mircea Tomescu, cu peste 25 de ani de ani de experienţă în comunicare, va coordona strategia şi execuţia de brand şi marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei ţări.
Intrat de patru luni în echipa eMAG, Tomescu şi-a pus deja amprenta asupra unor iniţiative strategice pe care eMAG, precum cea mai recentă ediţie de Black Friday în România, desfăşurată în luna noiembrie a anului trecut.
Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor şi produselor de uz curent: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.
Mircea Tomescu:
„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulţi ani pentru agilitatea şi capacitatea de inovaţie pe care a adus-o în spaţiul retailului din regiunea Europei Centrale şi de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern.
Am găsit o organizaţie care se mişcă cu o rapiditate pe care nu am mai întâlnit-o nicăieri în altă parte şi o echipă preocupată în mod autentic, zi de zi, de un singur lucru: să identifice soluţii care să rezolve din problemele oamenilor. Ne unesc valori şi principii comune, aşa că sunt convins că vom construi lucruri memorabile împreună.”
Irina Pencea, General Manager eMAG România & Senior VP Ungaria şi Bulgaria
„Ne aflăm acum în punctul în care ne propunem să scalăm toate soluţiile pe care le-am dezvoltat în ultimii ani astfel încât să se bucure de ele un număr cât mai mare de oameni din întregul ecosistem regional şi ne bucurăm că Mircea a acceptat această provocare alături de noi.
Deja am trecut împreună prin proiecte de succes, cum a fost cel mai mare Black Friday de până acum, şi am încredere pe mai departe că venirea sa ne va ajuta să ne îndeplinim obiectivele viitoare.
Mircea aduce în echipa noastră un set de competenţe şi un tip de expertiză unice, care ne vor ajuta să construim proiecte de care oamenii au nevoie şi să conectăm echipe capabile să exceleze în anii care urmează.”
Carte de vizită Mircea Tomescu
Mircea Tomescu are peste 20 de ani de experienţă în zona de comunicare, fie în agenţie, fie la client.
A lucrat de-a lungul timpului la Mercury 360 şi apoi la Graffiti BBDO.
Din 2008, a devebit Managing Director la Graffiti PR (în prezent GRF+), iar după această experienţă a trecut la „client”. Mai exat, în 2014 a preluat funcţia de director Brand Communications la BRD - Group Societe Generale.
Din 2018 s-a mutat la retailerul Carrefour, pe aceeaşi funcţie de Director Brand Communications.
De patru luni, din septembrie 2023, s-a alăturat platformei eMag.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro