PANOTAJ. Compania de outdoor Phoenix Media a lansat un nou suport media pentru reclame în Bucureşti. Este vorba de ecrane digitale, în locul celor clasice, cu afişe făcute din plastic.
Ce aduc în plus?
Practic, panourile sunt ecrane care suportă atât imagini statice, cât şi video. Ce au deosebit faţă de clasicele "backlituri"?
"În primul rând, reclama se poate afişa aproape instant: clientul intră în sistemul de management şi în câteva minute reclama lui este sus. Pe noul sistem - eBacklit - se poate alege exact durata, momentul din zi şi panourile pe care vrei să se afişeze reclama", a explicat Dio Boacă, manager Phoenix Media.
"Pe panourile clasice dura câteva zile să pui un afiş, pentru că toată munca era fizică, trebuia manual montat şi demontat", a continuat el.
"Totodată, schimbarea unei reclame clasice, de poliplan, cu o alta, durează cel puţin două săptămâni. Pe ecranele digitale, în 50 de secunde apare un nou vizual", a completat Dio Boacă.
Prin aplicaţia sistemului, agenţiile de publicitate au acces în timp real la datele campaniei şi pot suplimenta campaniile, dacă au nevoie.
Noul serviciu Phoenix Media, disponibil în Bucureşti, are în prezent 11 panouri de tip eBacklit. Până la finalul anului, se estimează montarea altor 25, iar numărul lor va ajunge la 100 până anul viitor.
În total, Phoenix Media numără 85 de structuri de afişaj digital, video şi statice.
GALERIE FOTO. Reclamele pe panouri eBacklit în Bucureşti
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii