Pro TV are un nou Head of marketing. Este vorba de Bogdan Ţurcanu, care are experienţă la branduri precum Heineken, Fashion Days şi Uber.
Ţurcanu intră ca Head of Marketing începând din 13 iulie.
Ce va face exact?
"Va gestiona alinierea strategică a tuturor funcţiunilor interne în vederea promovării show-urilor PRO TV şi a implementării proiectelor de marketing şi comunicare împreună cu echipa sa, în strânsă colaborare cu Lucia Antal, Head of Research and Development şi cu Vasile Alboiu, Creative Director. "
În ultimii ani, activitatea de marketing a fost coordonată de Andreea Cârciumaru, care a plecat în urmă cu două luni. Ea preluase coordonarea marketingului (Head of Marketing Services) după ce, în 2019, Pro TV a separat activităţile de marketing în două zone: Research & Development (unde a trecut Lucia Antal, şef al marketingului până în 2019) şi Creaţie (zonă condusă de Vasile Alboiu, Creative Director)
Bogdan Ţurcanu, Carte de vizită:
2020-2021: Head of Marketing & Commercial Bârlog, un brand de bere artizanală
2018-2020: Senior Innovation Manager Ursus Breweries
2017-2018: Marketing Manager Uber
2016-2017: Business Development Manager eCommerce Fashion Days
2011-2014: Heineken, unde a fost, pe rând, Managment Trainee-Supply Cain, Buyer&Contract Manager Commerce and Business Services şi apoi Brand Manager Premium Brands
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii