Skip to main content

Pro TV are un nou director de marketing. A lucrat la Heineken, Fashion Days şi Uber

 
Pro TV are un nou director de marketing. A lucrat la Heineken, Fashion Days şi Uber

Pro TV are un nou Head of marketing. Este vorba de Bogdan Ţurcanu, care are experienţă la branduri precum Heineken, Fashion Days şi Uber.

Publicitate

Ţurcanu intră ca Head of Marketing începând din 13 iulie.

Ce va face exact?

"Va gestiona alinierea strategică a tuturor funcţiunilor interne în vederea promovării show-urilor PRO TV şi a implementării proiectelor de marketing şi comunicare împreună cu echipa sa, în strânsă colaborare cu Lucia Antal, Head of Research and Development şi cu Vasile Alboiu, Creative Director. "

În ultimii ani, activitatea de marketing a fost coordonată de Andreea Cârciumaru, care a plecat în urmă cu două luni. Ea preluase coordonarea marketingului (Head of Marketing Services) după ce, în 2019, Pro TV a separat activităţile de marketing în două zone: Research & Development (unde a trecut Lucia Antal, şef al marketingului până în 2019) şi Creaţie (zonă condusă de Vasile Alboiu, Creative Director)

Bogdan Ţurcanu, Carte de vizită:

2020-2021: Head of Marketing & Commercial Bârlog, un brand de bere artizanală

2018-2020: Senior Innovation Manager Ursus Breweries

2017-2018: Marketing Manager Uber

2016-2017: Business Development Manager eCommerce Fashion Days

2011-2014: Heineken, unde a fost, pe rând, Managment Trainee-Supply Cain, Buyer&Contract Manager Commerce and Business Services şi apoi Brand Manager Premium Brands

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Bafta ,Bogdan ,sper ca te vei descurca .

Trimite un comentariu

sus