De vineri, 10 influenceri vor face Ţinutul Buzăului viral pe Instagram, documentând aventurile lor în toate locurile speciale într-un reality show ce se vede în social media.
Reality show-ul online poate fi urmărit prin hashtagul #CronicariDigitali.
Însă seria video „Treasure Games in the Park” va fi lansată oficial abia la toamnă, în septembrie, când se vor afla şi câştigătorii acestui joc ce promovează cel mai nou Geoparc Internaţional UNESCO din România, Ţinutul Buzăului.
Cei 10 creatori de conţinut vor face echipe de câte doi şi vor lua la pas sau cu maşina vulcanii noroioşi, domurile de sare, focurile vii, trovanţii de la Ulmet, aşezările rupestre şi chihlimbarul roşu de la Colţi, adică unele dintre cele mai renumite atracţii din Ţinutul Buzăului.
Aventura va dura cinci zile. Influencerii se vor alinia la start vineri, 24 iunie, de la ora 8.00 dimineaţa şi vor încheia explorarea marţi seara, 28 iunie.
GALERIE FOTO. Cei 10 influenceri care explorează Ţinutul Buzăului
- Adrian Dan şi Noemi Meilman formează echipa „THE ROCKS”.
- Ana Rubeli şi Radu Niţă sunt „AVENTURIERII”.
- Cristian Şimonca aka Blogu lu' Otravă intră în joc alături de Cristi Dandeş sub numele de „CIREŞARII”.
- Emilia Morariu şi Amalia Martiniuc vor fi „MÂNDRUŢELE”.
- Dan Posea şi Ana Dumitru formează echipa „EXPLORATORII”.
Jurnalistul Toader Păun, ex director de programe la Europa FM şi actual director de PR la Zaga Brand, va fi gazda acestui reality-show online. Iar Chef Liviu Lambrino este şi el invitat special, completând jocul cu descoperiri culinare.
Fiecare participant va avea un action camera cu el, pentru a surprinde fiecare moment important de pe traseu, dar şi pentru a-i ajuta pe viitorii exploratori să le calce pe urme în Ţinutul Buzăului, se arată într-un comunicat.
Silvia Teodorescu, coordonatorul naţional al Cronicari Digitali:
„Am pregătit probe diferite în care cunoştinţele de istorie, îndemânarea practică, creativitatea sau chiar calităţile fizice le sunt necesare pentru a rezolva probele.
Deşi ar putea părea că realizarea probelor este obiectivul competiţiei, participanţii fac o echipă de suflet cu noi şi înţeleg că eforturile lor au ca scop punerea în valoare, mai dinamic şi atractiv, a unui Ţinut nedescoperit care a reuşit să câştige un statut international mult râvnit, dar nu a reuşit însă să fie cunoscut bine de publicul larg. Asta e de fapt competiţia.”
Premii pentru fanii din social media
Cei care urmăresc desfăşurarea concursului de acasă pe Instagram pot interveni în probe, votând ce urmează, dar şi făcând predicţii privind câştigătorii fiecărei zile.
Implicarea este răsplătită cu premii, anunţate în fiecare seară în timpul transmisiunii live pe Facebook, în timpul căreia Toader Păun va face rezumatul zilei.
Cum este punctată abilitatea influencerilor în treasure game?
Concret, pe măsură ce descoperă locurile cu ajutorul indiciilor primite, îndeplinesc sarcinile de pe traseu sau ajung cât mai rapid la soluţiile corecte, aceştia primesc puncte. Care, bineînţeles se vor cumula zilnic. Iar topul va aduce premii inclusiv celor care privesc concursul via Instagram şi Facebook.
În ultima zi de Treasure Games in The Park echipele vor face o cursă contra cronometru pentru câştigarea competiţiei.
Dar câştigătorul va fi dezvăluit abia în septembrie, când pe contul de YouTube Cronicari Digitali va avea loc premiera seriei „Treasure Games in the Park: Ţinutul Buzăului”.
Proiectul este realizat prin Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand şi Asociaţia Human Made Art (HUMART).
Trimite un comentariu