Trustul media care deţine Pro TV a anunţat dezvoltarea programelor secundare din portofoliu şi rebranduirea lor. Pro 2 redevine Acasă şi este construit ca o televiziune pentru femei (aşa cum a fost gândit iniţial), iar Pro X se va numi Pro Arena şi este gândit „cu de toate“ pentru publicul masculin.
Nu sunt doar chimbări de nume. Vor face modificări şi de conţinut, în funcţie de profilul audienţei acestora.
Astfel, în grila Acasă TV vor fi incluse emisiuni originale, dar şi o serie de seriale internaţionale şi filme romantice. Iar Pro Arena va difuza evenimente sportive şi emisiuni de specialitate, filme de acţiune şi documentare de interes pentru bărbaţi, dar şi diverse reality-show-uri.
Antonii Mangov, Programming Director, pentru protv.ro:
„Viziunea noastră este clară: Pro TV e un post TV generalist, care targetează o audienţă vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (Acasă) şi unul pentru bărbaţi (Pro Arena).
Nu doar că aducem înapoi brand-ul Acasă, ci îl şi reinventăm şi îl aducem în prezent.
Pro Arena nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea şi ceva în plus – este un post TV care combină toate tipurile de conţinut de interes pentru audienţa masculină din România”
Vasile Alboiu, Creative Director, pentru protv.ro:
„Acasă a fost foarte aproape de publicul român şi ne-am dorit ca odată cu revenirea la numele iniţial să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post.
În ceea ce priveşte noua faţă a canalului Pro X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge şi unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acţiune şi comedie – toate în acelaşi loc ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Fix ce am zis eu: Power of Love o să fie produs pe Acun Medya pentru grupul Pro.
Din alte informații am aflat că și Măruță se mută Acasă.
1. Cat de amuzant este faptul ca acum 6 ani au redus cheltuielile si au permis Happy sa se ridice, iar acum trebuie sa investeasca destul de consistent pentru ca sa poata repune canalul pe linia de plutire. Deci, atentie! Nu sa il duca in top 10, ci abia pe linia de plutire! Pana la top 10 au drum lung de parcurs, iar aceasta reconstructie ar putea dura ani de zile.
2. Logo-ul noului Acasa este destul de insipid si nu transmite absolut nimic, dar nu este un capat de lume. Se putea si mai rau, dar se putea si mai bine. Vorba aia: atat s-a putut!
3. Problema cea mai spinoasa ramane continutul care vor sa-l difuzeze. Cred ca in mare parte grila va ramane aceeasi. Nu vor fi multe surprize placute. Un lucru cu adevarat benefic pentru canal ar fi o noua telenovela romaneasca, dar nu ii vad ca sa investeasca atat in Acasa. O alta decizie buna ar fi daca ar relansa emisiunile Povestiri adevarate si Povestiri de noapte.
4. Tot pe partea de continut au anuntat ca vor difuza filme romantice. Ramane sa vedem daca aceste filme sunt de calitate sau de duzina.
Poate au șanse sa ajungă în top 10 cu emisiuni. De telenovele nu știu ce sa zic.. cine se mai uita? Nu mai e ce a fost, cu audiențe record la telenovele latino.
Acum la moda sunt alea turcești, dar o sa se plictisească lumea și de ele la un moment dat. Mi se par incredibil de dramatice și plictisitoare.
Cred ca doar cu emisiuni mai au o șansă. Și câteva telenovele.
Ferma as vrea sa revină. Și telenovelele românești vechi, cred ca ar prinde. Sau emisiunile vechi de pe Pro tv. Gen Dansez pentru tine. Ar putea redifuza pe Pro gold.