Skip to main content

Nu-şi schimbă doar numele. Ce conţinut vor avea posturile Acasă şi Pro Arena

 
Nu-şi schimbă doar numele. Ce conţinut vor avea posturile Acasă şi Pro Arena

Trustul media care deţine Pro TV a anunţat dezvoltarea programelor secundare din portofoliu şi rebranduirea lor. Pro 2 redevine Acasă şi este construit ca o televiziune pentru femei (aşa cum a fost gândit iniţial), iar Pro X se va numi Pro Arena şi este gândit  „cu de toate“ pentru publicul masculin.

Publicitate

Nu sunt doar chimbări de nume. Vor face modificări şi de conţinut, în funcţie de profilul audienţei acestora.

Astfel, în grila Acasă TV vor fi incluse emisiuni originale, dar şi o serie de seriale internaţionale şi filme romantice. Iar Pro Arena va difuza evenimente sportive şi emisiuni de specialitate, filme de acţiune şi documentare de interes pentru bărbaţi, dar şi diverse reality-show-uri. 

Antonii Mangov, Programming Director, pentru protv.ro:

„Viziunea noastră este clară: Pro TV e un post TV generalist, care targetează o audienţă vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (Acasă) şi unul pentru bărbaţi (Pro Arena).

Nu doar că aducem înapoi brand-ul Acasă, ci îl şi reinventăm şi îl aducem în prezent.

Pro Arena nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea şi ceva în plus – este un  post TV care combină toate tipurile de conţinut de interes pentru audienţa masculină din România”

Vasile Alboiu, Creative Director, pentru protv.ro:

„Acasă a fost foarte aproape de publicul român şi ne-am dorit ca odată cu revenirea la numele iniţial să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post.

În ceea ce priveşte noua faţă a canalului Pro X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge şi unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acţiune şi comedie – toate în acelaşi loc ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • abc+ abc+
    Se zvonește că Acun Medya o să producă pentru Acasă formatul Power of Love (Puterea dragostei) — Kanal D a pierdut formatul.
  • A1 A1
    Pro Arena se anunță a fi un ghiveci. Cu de toate. Te apuca durerea de cap când citești ce spune vecinul nostru de la sud de Dunăre!
  • Expertul Expertul
    Au mai spus si altii pe aici numele Pro2 n-a fost rau, dar n-a fost potrivit pentru o televiziune care se adreseaza femeilor! Pro2 e nume de televiziune generalista si se putea face ceva cu el daca se investea in continut care sa atraga tinerii cu varsta intre 15 si 44 ani. Noul AcasaTV are nevoie de oameni lamarketing si la programe daca se doreste sa conteze pe piata de televiziune din Romania.
  • Maxim Maxim
    Pro Arena- stiri cu si despre Gigi Becali
  • abc+ abc+
    Update: pagina de Facebook Pro2 a fost redenumită în ACASĂ.

    @Paginademedia, se numește Acasă, nu mai este Acasă + TV.
  • Valentin Valentin
    Sa speram că vor face și grila de programe așa cum trebuie. Sunt prea multe reluări pe PRO2 cum ar fii "La piloțo" care a mai fost. Daca vor să readucă la viață postul trebuie să readucă și un serial vechi care a făcut audienta in prime time altfel nu o sa rezolve nimic. Degeaba revine doar cu numele că nu au și o grilă buna. Ar putea de luni până vineri de la 20:30 sa bage un serial, iar sâmbătă și duminică altul cum a fost înainte. Și să scoată cele turcești sau sa lase doar unul și restul sa fie din America latină.
  • abc+ abc+
    Înainte de modificarea Acasă în Pro2, televiziunea era în top10! În prezent, este în top20 pe Național/Urban și locul 33 pe Comercial 21-54.

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/sinteze-lunare/audiente-prime-time-februarie-2022-20625775

    https://www.paginademedia.ro/2016/02/audienta-bahar-cu-bahar-serialul-turcesc-i-a-adus-kanal-d-cea-mai-mare-crestere-din-ianuarie/

    Acum s-au gândit și ei să producă emisiuni și să se concentreze pe canalele secundare… trebuiau să continue cu proiectele pe vremea când le aveau, pe termen lung rămânea ACASĂ în top, acum nu prea cred eu că vor resuscita acest post.
    Ar trebui să ia un exemplu de la Happy Channel, de la Euforia care era pe locurile 40, acum este în top10 cu schimbare de nume, aducerea serialelor și promovarea pe Antena1 și online.

    La Pro 2 nu am văzut așa ceva, din când în când doar o promovare pe fratele ProTV, iar în mediul online este praf! Pagina de Facebook numără aproape 1mil de likes, dar ultimul promo despre grilă a fost cu “Femeia decide”, poza de copertă a rămas aceeași din 2017, la fel și de profil. Instagram nu au deloc.

    Degeaba este ProTV liderul pieței, dar secundarele nu prind nici top20 (doar ProCinema)
  • abc+ abc+
    Să-l anunțe cineva pe Vasile Alboiu că noua sigla Acasă este de toată jena, la fel și aia cu Pro Arena (dar aici numele este mai ceva).

    Siglele sunt desenate în paint? A rămas doar o persoană la canalele secundare și trebuie să facă grafica, sigle, pauze pub, etc?

    Sigla asta este ca și cea din 2016: DEZASTRU
    https://www.paginademedia.ro/2016/05/schimbare-acasa-tv-va-avea-o-noua-grafica-cea-mai-importanta-schimbare-de-sigla-de-la-lansare/
  • Sabina Sabina
    Au fost anunțate deja două seriale turcești Kefaret și Adini Sen Koy ,dar și două emisiuni culinare.

Trimite un comentariu

sus