Trustul media care deţine Pro TV a anunţat dezvoltarea programelor secundare din portofoliu şi rebranduirea lor. Pro 2 redevine Acasă şi este construit ca o televiziune pentru femei (aşa cum a fost gândit iniţial), iar Pro X se va numi Pro Arena şi este gândit „cu de toate“ pentru publicul masculin.
Nu sunt doar chimbări de nume. Vor face modificări şi de conţinut, în funcţie de profilul audienţei acestora.
Astfel, în grila Acasă TV vor fi incluse emisiuni originale, dar şi o serie de seriale internaţionale şi filme romantice. Iar Pro Arena va difuza evenimente sportive şi emisiuni de specialitate, filme de acţiune şi documentare de interes pentru bărbaţi, dar şi diverse reality-show-uri.
Antonii Mangov, Programming Director, pentru protv.ro:
„Viziunea noastră este clară: Pro TV e un post TV generalist, care targetează o audienţă vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (Acasă) şi unul pentru bărbaţi (Pro Arena).
Nu doar că aducem înapoi brand-ul Acasă, ci îl şi reinventăm şi îl aducem în prezent.
Pro Arena nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea şi ceva în plus – este un post TV care combină toate tipurile de conţinut de interes pentru audienţa masculină din România”
Vasile Alboiu, Creative Director, pentru protv.ro:
„Acasă a fost foarte aproape de publicul român şi ne-am dorit ca odată cu revenirea la numele iniţial să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post.
În ceea ce priveşte noua faţă a canalului Pro X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge şi unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acţiune şi comedie – toate în acelaşi loc ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
@Paginademedia, se numește Acasă, nu mai este Acasă + TV.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/sinteze-lunare/audiente-prime-time-februarie-2022-20625775
https://www.paginademedia.ro/2016/02/audienta-bahar-cu-bahar-serialul-turcesc-i-a-adus-kanal-d-cea-mai-mare-crestere-din-ianuarie/
Acum s-au gândit și ei să producă emisiuni și să se concentreze pe canalele secundare… trebuiau să continue cu proiectele pe vremea când le aveau, pe termen lung rămânea ACASĂ în top, acum nu prea cred eu că vor resuscita acest post.
Ar trebui să ia un exemplu de la Happy Channel, de la Euforia care era pe locurile 40, acum este în top10 cu schimbare de nume, aducerea serialelor și promovarea pe Antena1 și online.
La Pro 2 nu am văzut așa ceva, din când în când doar o promovare pe fratele ProTV, iar în mediul online este praf! Pagina de Facebook numără aproape 1mil de likes, dar ultimul promo despre grilă a fost cu “Femeia decide”, poza de copertă a rămas aceeași din 2017, la fel și de profil. Instagram nu au deloc.
Degeaba este ProTV liderul pieței, dar secundarele nu prind nici top20 (doar ProCinema)
Siglele sunt desenate în paint? A rămas doar o persoană la canalele secundare și trebuie să facă grafica, sigle, pauze pub, etc?
Sigla asta este ca și cea din 2016: DEZASTRU
https://www.paginademedia.ro/2016/05/schimbare-acasa-tv-va-avea-o-noua-grafica-cea-mai-importanta-schimbare-de-sigla-de-la-lansare/