Skip to main content

Orange România are şef nou la marketing

 
Orange România are şef nou la marketing

Orange România are un nou şef la marketing. Antoine Drevon este noul Chief Marketing Officer începând cu 1 noiembrie. Antoine Drevon preia responsabilităţile lui Pierre-Etienne Cizeron.

Publicitate

Ce va face mai exact Antoine Devron?

  • Va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, de brand şi comunicare, cu accent pe convergenţa fix-mobil, îmbunătăţirea experienţei digitale a clienţilor şi pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicaţii şi cele financiare mobile
  • Va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România şi va face parte din echipa executivă a companiei

Cine este Antoine Devron?

 

  • Absolvent al EDHEC - Ecole Des Hautes Etudes Commerciales du Nord
  • A început în 2002 ca parte a Orange Graduate Program
  • A fost director de marketing în Iordania şi în Maroc
  • Are experienţă de peste două decenii în industria de telecomunicaţii, în distribuţie şi marketing pentru servicii de internet fix şi mobil, pe pieţe diverse precum Franţa, Senegal sau Iordania

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nimeni nimeni
    @Sabina, e funny acel lider absolut. Chefii sunt lideri pe slotul si pe targetul lor, Visuri si Fierbinti pe targetul lor. Altfel, imi amintesc de niste vremuri in care Pro-ul nu avea nevoie sa fie lider cu emisiunea de la 21:30 sau pe un serial de 1 ora. Poate ne spui si de Clanul sau Sunt celebru. Unde-i liderul absolut? Coreea de Nord much?
  • Mile Mile
    Rău sezon la postaca mica
  • Sabina Sabina
    Emisiunea Visuri la cheie a fost lider absolut de audiență aseară, în intervalul 21:33 – 23:33, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 7.4 puncte de rating și 24.7% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.9 puncte de rating și 23.0% share.
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 21:33. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.2 puncte de rating și 28.0% cotă de piață, cifre mult mari mari față de locul 2 care avea doar 6.8 puncte de audiență și 18.5% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.6 milioane de români au râs și s-au relaxat, iar în minutul de aur, la ora 21:15, aproape 1.8 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!
  • Mile Mile
    Chefii lider 3 zile dezastru la postaci

Trimite un comentariu

sus