Sorina Mihalache (cunoscută publicului ca Sore) este imaginea campaniei Meli Melo, alături de fiica sa Erin, în vârstă de şapte ani.
Campania Mereu Împreună lansată de Meli Melo (brand de accesorii) şi Romanian Artists Agency le aduce împreună pe Sore (Pariu cu viaţa) şi pe Erin. Campania îşi propune să ilustreze relaţia mamă-fiică.
Laura Nicolau, PR & Marketing Manager Meli Melo Paris:
„Meli Melo este un brand care prezintă varietate şi opţiuni multiple celor care îi trec pragul magazinelor sau care aleg să cumpere online. Accesoriile diverse, stilurile, culorile, multitudinea de opţiuni au făcut din locaţiile noastre adevărate destinaţii de cumpărături, atât pentru stilişti de modă şi creatori de conţinut, mereu în căutarea accesoriilor potrivite pentru şedinţele foto, dar şi pentru cei în căutarea cadoului potrivit.
În acest sezon ne dorim să aducem în prim plan relaţia mamă-fiică, care pe noi ne-a inspirat de-a lungul timpului. Ne dorim din ce în ce mai multe momente de împreună, emoţie, iubire necondiţionată şi campanii inspiraţionale pentru clientele noastre. Astfel întoarcem ceea ce ele ne oferă de atâta timp.”
Campania include componente digitale, social media, influencers, launch event şi in-store, fiind prezentă în magazinele Meli Melo din toată ţara.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro