Activitatea preferată a românilor de toate vârstele o reprezintă privitul filmelor şi programelor TV, acasă, conform unui studiu realizat de Deloitte, în colaborare cu Digital Media Trends.
Vizionarea programelor TV şi a filmelor, rămâne activitatea preferată a românilor, în special pentru cei din generaţiile Baby Boomers, adică cei născuţi după al doilea război mondial şi până în 1964 (40%) şi din Generaţia X - 1960-1980 (27%), urmaţi de Millennials (20%).
Jocurile video, nişa de divertisment a Generaţiei Z
Tinerii sunt atraşi mai mult spre jocurile video, 24% dintre reprezentanţii Generaţiei Z, care au vârste cuprinse între 14 şi 25 de ani, menţionând jocurile video pe primul loc, comparativ cu doar 16%, care preferă să se uite la televizor şi la filme acasă.
Jocurile Video sunt o formă foarte răspândită de divertisment în rândul tuturor grupelor de vârstă, arată raportul. Nu mai puţin de 96% din respondenţii din Generaţia Z şi o pondere egală în rândul Millennials joacă în mod regulat jocuri video, urmaţi de 89% din reprezentanţii Generaţiei X şi 57% din Baby Boomers.
Millennials dedică cel mai mult timp acestei forme de divertisment, în medie 13 ore pe săptămână, urmaţi de Generaţia Z, cu 11 ore, Generaţia X, cu zece ore, şi Baby Boomers, cu şase ore.
Consumatorii folosesc în principal dispozitive mobile pentru jocuri video (55% dintre cei care deţin smartphone-uri şi tablete), urmate de console (47% dintre consumatorii care au astfel de dispozitive) şi calculatoare (35% dintre cei care deţin astfel de echipamente IT).
Printre principalele motive pentru care consumatorii aleg jocurile video se numără faptul că acestea îi ajută să se relaxeze (78%), să se exprime prin personalizarea personajelor sau a avatarurilor (61%), să treacă prin momente dificile (59%), dar şi să rămână conectaţi cu alte persoane (53%).
Ascultatul muzicii, navigarea pe internet, alte hobby-uri recreative ale românilor
Topul activităţilor preferate de divertisment este completat de ascultarea muzicii (16% din Generaţia Z, 10% din Millennials, 9% din Generaţia X şi Baby Boomers), navigarea pe internet (12% din Generaţia X, 10% din Millennials şi Baby Boomers, 6% din Generaţia Z) şi mersul la cinema (10% din Generaţia X, 9% din Millennials, 5% din Generaţia Z şi 3% din Baby Boomers).
7 din 10 tineri, urmăresc un influencer
Şapte din zece consumatori urmăresc cel puţin un influencer din mediul online, în special cei din generaţiile tinere, iar o treime dintre ei spun că deciziile lor de cumpărare au fost influenţate de aceştia.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Tot cu bucatareala, tot cu prezentatoarea aia, tot cu cei 3 bucatari. Dot tot Chefi la cutite Zero se numea emisiunea postacule.