Schimbare de logo la Deutsche Telekom. Compania de telecomunicaţii a anunţat că va face această schimbare, atât la nivel de grup, cât şi în toate filialele naţionale care acţionează sub marca T, inclusiv în România.
Modificarea logoului la nivel global şi local vine la mai puţin de jumătate de an de la repoziţionarea companiei Telekom Romania Mobile, au mai spus reprezentanţii acesteia.
Cum arată noul logo? T-ul rămâne. La fel şi culoarea magenta. Doar două puncte „se pierd“ uşor pe drum. Cele din coadă. Cam aceasta ar fi descrierea sumară a schimbării de logo.
În noua viziune, forma 1-T-1 (digit-T-digit), „logoul semnifică concentrarea, în special, pe participarea la viaţa digitală, pe activităţile durabile şi pe coeziunea socială“, se arată în comunicatul companiei.
De altfel, societatea atribuie un rol mult mai activ acestui T, în prezenţa mărcii. „T reprezintă cea mai puternică conexiune între oameni; reprezintă participarea, încrederea şi optimismul digital – şi, prin urmare, reprezintă chiar scopul mărcii Deutsche Telekom: nu ne vom opri până nu suntem cu toţii conectaţi“, spun reprezentanţii acesteia.
Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom, a explicat:
“Un singur scop, o singură arhitectură de marcă, un singur logo, un singur slogan şi un singur design de marcă - cu strategia noastră de marcă globală, dorim să facem perceptibilă pentru toată lumea evoluţia noastră către ‘liderul telecomunicaţiilor digitale’”.
Noul logo, deja în online
Schimbarea de logo nu se face peste noapte, decât în online. În lumea digitală, pe pagina de Facebook a companiei, dar şi în alte comunicări online apare deja noul logo, însă „modificările din lumea reală, cum ar fi cele de pe clădiri şi din magazine, vor fi implementate ulterior“, în următorii doi-trei ani, a mai anunţat Telekom.
Cum este percepută această schimbare la nivelul pieţei din România? Iată poziţia dată de Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom Romania Mobile:
“Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului şi al apropierii de clienţi, asupra cărora Telekom Mobile îşi concentrează eforturile, ajutându-ne în creşterea vizibilităţii şi digitalizarea comunicării noastre.
În acelaşi timp, apartenenţa la un brand global atât de puternic şi valoros şi consistenţa pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forţă pentru compania noastră, o dovadă în plus a seriozităţii şi angajamentului pe care l-am făcut pentru a oferi cea mai bună experienţă clienţilor noştri”.
Deutsche Telekom, cel mai valoros brand de telecomunicaţii din Europa, conform Brand Finance Global 500, va utiliza pentru prima dată sigla T revizuită la Mobile World Congress din Barcelona (28 februarie - 3 martie 2022).
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii