Skip to main content

TikTok sponsorizează campionatul feminin UEFA, ocazie cu care va lansa funcţii noi

 
Sursa foto: Pixabay
Sursa foto: Pixabay

TikTok a anunţat parteneriatul cu Campionatului European de Fotbal Feminin.

Publicitate

Reţeaua socială, care numără o comunitate de peste 1 miliard de utilizatori, se bazează pe succesul pe care l-a avut prin parteneriatul cu UEFA EURO 2020. Prin urmare, a anunţat că vrea să contribuie la creşterea vizibilităţii competiţiei la nivel global.

În plus, unul dintre obiective este să facă noua ediţie a Campionatului European de Fotbal Feminin mai accesibilă şi mai captivantă.

Cum va face asta?

Prin lansarea de noi funcţii, precum efecte speciale, hashtag challenges, live-uri pe TikTok şi sunete asociate competiţiei sportive, pentru a promova produsele şi serviciile în comunitatea TikTok şi pasionaţilor de fotbal.

În plus, UEFA va oferi platformei acces la biblioteca de informaţii despre istoria fotbalului european pentru a dezvolta conţinut captivant şi inovator pentru utilizatorii TikTok, au mai anunţat organizatorii.

Rich Waterworth, General Manager, TikTok Europe:

„În urma parteneriatului cu UEFA pentru EURO 2020, am văzut cum TikTok devine casa pasionaţilor de fotbal. Creatorii de conţinut, jucătorii şi chiar ţările s-au unit pe TikTok pentru a-şi arăta pasiunea pentru fotbal, într-un mod unic.

Suntem încântaţi să fim platforma oficială de divertisment a UEFA Women’s EURO 2022 şi să ne unim eforturile pentru a promova egalitatea şi incluziunea în fotbal prin campania TikTok #SwipeOutHate şi #EqualGame a UEFA.

De asemenea, ne-am propus să facem campionatul din acest an şi mai accesibil comunităţii globale TikTok, aşa că suntem nerăbdători să vedem cum vor sprijini utilizatorii sportul feminin”.

Guy-Laurent Epstein, Marketing Director, UEFA:

„Suntem încântaţi să colaborăm din nou cu TikTok, de data aceasta pentru cel mai mare Campionat European de Fotbal Feminin de până acum.

Din comunitatea pasionaţilor de fotbal de pe TikTok fac parte din ce în ce mai multe echipe, fani, creatori de conţinut şi asociaţii, aşa că aşteptăm cu nerăbdare să le arătăm conţinut unic, creativ şi captivant, realizat alături de unele dintre cele mai mari fotbaliste din lume.

Este o perioadă emoţionantă să fii fan al fotbalului”.

Pe contul oficial al evenimentului va fi postat conţinut exclusiv din culise, precum şi imagini de arhivă.

TikTok a mai anunţat o creştere a interesului pentru sportul feminim pe platformă, hashtag-ul #womeninsports cumulând aproape un miliard de vizualizări pe TikTok, potrivit informaţiilor furnizate de reţeaua socială.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus