Postul public de radio este în plin proces de selectare a unei regii care să se ocupe cu vinderea de spaţiu publicitar pentru staţiile Radio România Actualităţi, România Cultural, Antena Satelor şi Radio România Regional. Până acum, două firme de publicitate şi-au depus ofertele: Media Consulta şi Best Advertising.
Selecţia câştigătorului va fi făcută pe baza comisionului solicitat (comision din suma de bani adusă radioului public din publiciate).
Radioul Public a încercat să organizeze o licitaţie pentru un vânzător de publicitate, însă regiile nu s-au îngrămădit să participe. Radioul public cerea un venit minim garantat de 700.000 de euro pentru fiecare an (1,4 milioane de euro cel puţin pe cei doi ani de contract).
După ce licitaţia a fost lansată la sfârşitul anului trecut şi nu a avut niciun "pretendent", conducerea postului public de radio a decis să renunţe la venitul minim garantat, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Până anul trecut, spaţiul publicitar a fost gestionat de Clir Media.
Cine sunt jucătorii?
- Media Consulta este o companie condusă de Mihai Craiu.
- Best Advertising este o firmă "abonată" la licitaţiile organizate de instituţiile publice.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Oricum, cand vindea Mihai Craiu pentru Jurnalul, de exemplu, nu am auzit ca ziarul sa fi avut vreodata probleme cu banii. Zic si eu, ca unul care lucreaza inca in presa si isi ia salariul o data la doua luni.........