Skip to main content

13 spoturi româneşti, la Noaptea Devoratorilor

 

La ediţia de anul acesta a Nopţii Devoratorilor de Publicitate vor rula şi 13 spoturi româneşti, printre care Animest - "Creepy bunny 1,2,3", Carbocit - "Motocicleta", Mercedes Benz - "Magnet", Prigat - "Pisica" şi Iqads.ro - "Advertising is a part of our life".

Publicitate

Calupurile de publicitate care vor putea fi vizionate vineri, de la ora 21, la Sala Palatului, şi care includ reclame româneşti, au rulat şi în alte ţări din Europa şi nu numai.

Cum s-a născut conceptul de Noaptea Devoratorilor de Publicitate?

  • Jean-Marie Boursicot a imaginat conceptul "Nopţii devoratorilor de publicitate", pe vremea când bătea cinematografele din Marseille.
  • Înregistrat în Cartea Recordurior pentru colecţia sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogăţeşte anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Boursicot şi-a văzut visul cu ochii în 1981.
  • Peste numai trei ani, "Noaptea devoratorilor de publicitate" începea să cucerească Franţa, Europa şi, mai apoi, întregul glob. În fiecare an, peste 40 de ţări se bucură de maratonul creaţiilor publicitare, iar "Noaptea devoratorilor de publicitate" se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong.
  • Spectacolul adună producţii publicitare din peste 60 de ţări, întinse generos pe parcursul a şase ore.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus