Skip to main content

19 Iulie. Ovidiu Miculescu, şeful radioului public, are în vedere lansarea unui post de radio în Ungaria

 

PLANURILE NOULUI PREŞEDINTE SRR. Ovidiu Miculescu, noul şef al radioului public, spune într-un interviu acordat Mediafax că este interesat de "construcţia" Radioului Public, pe care vrea să îl modernizeze şi să îl dezvolte, având în vedere inclusiv lansarea unui post de radio în Ungaria.

Publicitate

Deşi nu are în vedere să concedieze angajaţi, Ovidiu Miculescu spune că va studia foarte bine organigrama instituţiei şi ceea ce face fiecare angajat. "Dar ştiu că o eficientizare a activităţii, în sensul creşterii competiţiei şi al urcării în audienţe a Radioului Public se va întâmpla. Dacă asta va presupune modificări în structură, asta vom vedea la momentul respectiv", spune Miculescu.

De asemenea, Miculescu spune că îşi va aduce în zona de consiliere câţiva oameni care au performat în piaţă, printre care şi fostul său coleg de la Europa FM Marius Furdui. Acesta din urmă este deja consilier al lui Miculescu pe partea de programe la SRR.

Ovidiu Miculescu: Vreau să adaptez SRR la 2012 pentru că trăim într-o piaţă competiţională


BILANŢ LA ŞASE LUNI. DC Communication a avut în primul semestru afaceri în jurul a 650.000 de euro, în creştere cu 10% faţă de anul trecut, a declarat Crenguţa Roşu, managing partner al companiei, scrie Wall-Street.ro.

„Am evoluat în linie cu parametrii anului trecut şi cu prognozele noastre. Nu ne-am aşteptat la creşteri mari din cauza incertitudinilor din mediul economic general, ne-am străduit să menţinem constant nivelul de proiecte active, in ciuda lipsei de predictibilitate care caracterizeaza industria in ultimii ani. Am continuat sa propunem proiecte integrate, care sa se adreseze coordonat diferitelor categorii de public si, in acelasi timp, sa includa medii online si offline, idei noi si altfel", explica Crenguta Rosu.
Crenguta Rosu, DC Communication: Am crescut cu 10% in primul semestru


DIN BRAND CONNECTION ÎN BNP. Grupul mondial de comunicare Interpublic a lansat în România reţeaua Brand Programming Network, reprezentată de agenţia Brand Connection, scrie Forbes România. BNP va folosi o platformă proprie de analiză media cu ajutorul căreia va alimenta brandul în timp real cu informaţii despre cum decurge campania acestuia în social media şi ce fel de discuţii se poartă despre brand. Această platformă va permite, în orice moment, măsurarea performanţelor campaniilor şi gestioanare în fiecare zi a investiţiilor media ale clientului.
Brand Connection a intrat în reţeaua internaţională Brand Programming Network


SCAD UTILIZATORII, SCAD ŞI ACŢIUNILE. Valoarea acţiunilor Facebook s-a redus după un raport al Capstone Investments care spunea că numarul de utilizatori ai celei mai mari reţele sociale din lume a scăzut în ultimele şase luni, potrivit Wall-Street.ro.

Valoarea actiunilor s-a redus cu 0,6%, pana la 28,09$/actiune la inchiderea sedintei bursiere din New York, scaderea adaugandu-se la reducerea de 8,1% de ieri. Actiunile Zynga, companie ce genereaza “grosul” veniturilor din Facebook, s-au redus cu 5,2%, pana la 4,58$/actiune.
Actiunile Facebook scad ca urmare a unui raport nefavorabil companiei


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • gicu gicu
    noapte buna RRA
  • dan dan
    pai srr-ul parca era pe pierdere. acum ne extindem? si mai platim si consilieri?

Trimite un comentariu

sus