AUDIENŢĂ. Pijamale, a doua piesă jucată de Mihai Bendeac la Teatru TV a avut o audienţă mai mică decât săptămâna trecută. Antena 1 a fost, cu Teatru TV, pe locul patru la nivel naţional şi pe doi la oraşe.
Distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mare mai ales în prima parte a piesei, când Bendeac s-a intersectat cu Serviciul Român de Comedie, emisiune care a înregistrat un record de când este difuzată.
Paginademedia.ro vă prezintă datele de audienţă ale serii de ieri:
Pe intervalul Teatru TV cu Mihai Bendeac:
LA NIVEL NAŢIONAL: Aproape 860.000 de români au văzut, în fiecare minut, piesa lui Bendeac de pe Antena 1, cu aproape 100.000 mai puţini decât săptămâna trecută. Antena 1 a fost pe locul patru, după Pro TV, Kanal D şi Acasă TV.
LA NIVEL URBAN: Ca şi la prima piesă, Bendeac a stat mai bine la oraşe: locul doi, după Pro TV, cu 512.000 de orăşeni pe minut. Săptămâna trecută, se apropia de 600.000.
SEGMENTUL COMERCIAL: Din publicul lui Bendeac, 285.000 de telespectatori erau din segmentul 18-49 de ani (5,3 rating). În intervalul emisiunii, pe Pro TV erau 401.000 persoane din targetul comercial (7,3 rating).
Audienţa posturilor TV, miercuri, 20 martie, pe intervalul Teatru TV (20.27-21.47):
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.524.000 telespectatori pe minut (8 rtg) | Pro TV | 776.000 (7,4) |
Kanal D | 1.180.000 (6,2) | Antena 1 | 512.000 (4,9) |
Acasa | 1.094.000 (5,8) | Kanal D | 493.000 (4,7) |
Antena 1 | 859.000 (4,5) | Acasa | 440.000 (4,2) |
Prima TV | 724.000 (3,8) | Antena 3 | 396.000 (3,8) |
Record de audienţă la Serviciul Român de Comedie
Serviciul Român de Comedie a înregistrat, ieri, cea mai bună audienţă la nivel urban de când este difuzată emisiunea: aproape un milion de telespectatori pe minut, din oraşe. La nivel naţional, SRC s-a apropiat de 1,8 milioane de români în fiecare minut.
Din segmentul comercial (18-49 de ani), SRC a atras 491.000 de telespectatori pe minut (9 rating pe segment). Antena 1 avea 243.000 de persoane din acest target.
Pe intervalul Serviciului Român de Comedie, Antena 1 (care avea Teatru TV) a fost pe locul patru în topul audienţelor, pe toate targeturilor: urban, naţional şi 18-49 de ani.
Audienţa posturilor TV, marţi, 20 martie, pe intervalul Serviciul Român de comedie (20.30-21.28)
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Pro TV | 1.783.000 telespectatori pe minut (9,4 rtg) | Pro TV | 981.000 (9,4) |
Kanal D | 1.503.000 (7,9) | Kanal D | 619.000 (5,9) |
Acasa | 1.388.000 (7,3) | Acasa | 524.000 (7) |
Antena 1 | 838.000 (4,4) | Antena 1 | 467.000 (4,5) |
National | 743.000 (3,9) | Antena 3 | 389.000 (3,7) |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
daca era teatrul pe prost tv sa vezi cati ziceau ca prost teveul face ceva de calitate dar cum nu e pe prost teve nu se uita mai bine se uita la SRC care e f naspa si n are nici o logica o emisiune f prafuita si proasta
apropo nu sunt fan antena(pe antena ma uit doar la teatru la x factor si la romania danseaza) ma deranjeaza doar prostia de a te uita pe un canal doar de dragul siglei (prostiei umane) ca si cum ar fi inventat roata, acel post, si pe celelalte sunt numai prostii (prima nu e buna tvr nici pe departe kanal d e naspa ca e cu turci realitatea antena 3 e anti basescu etc)