Din acesta lună, Publicis România va avea un nou Director de Strategie în persoana Ralucăi Iacob.
Şi-a început cariera în publicitate acum 13 ani în departamentul de Client Service, dar şi-a găsit vocaţia în Strategie. De-a lungul timpului, a dezvoltat strategii de comunicare de succes pentru importante brand-uri locale si internationale, precum: Aqua Carpatica, BCR, Caroli, Dedeman, Golden Brau, Heineken, La Strada, Neumarkt, Nestlé, Nokia, P&G, Petrom, Vodafone.
Pe tot parcursul celor 7 ani de Strategie, Raluca a condus pitch-uri importante, castigate in cadrul agentiilor McCann Erickson şi Cohn&Jansen din Romania, dar si in agentii din strainatate. In Kazackhstan, a coordonat cel mai mare departament de strategie, dezvoltand strategia pentru principala banca comerciala din tara si castigand cel mai mare pitch Telecom.
Raluca Iacob vine la conducerea departamentului de strategie al Publicis Romania care, in prezent, numara 6 specialisti cu background-uri multiple, incluzand media si digital.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu