Las Fierbinţi, săptămâna a doua. Pro TV a obţinut primul loc cu cele două episoade ales serialului de comedie, difuzate aseară la bătaie cu NextStarul de pe Antena 1 şi Suleyman de pe Kanal D.
Ca şi în sezonul trecut, seara de joi rămâne una dintre cele mai disputate, cu schimbări de clasament în funcţie de intersecţia programelor.
Astfel:
- Las Fierbinţi a fost pe prima poziţie, la distanţă, pe intervalul celor două episoade, pe toate cele trei targeturi.
Suleyman Magnificul, intrat pe ultimele episoade, începe mai devreme decât Las Fierbinţi şi decât Next Star: la ora 20.00. Pe intervalul serialului (20.00-22.10), Kanal D a fost pe locul doi la nivel urban şi pe locul trei la nivelul întregii ţări şi pe targetul comercial.
- Next Star, cea mai lungă emisiune de joi (s-a terminat la 23.30), a recuperat din diferenţa de audienţă după finalul serialului Las Fierbinţi, de pe Pro TV. Emisiunea lui Dan Negru a reuşit să recupereze mai ales la oraşe: pe targetul urban, a ajuns Pro TV şi a luat un mic avans de câteva mii de persoane: 820.000 la Next Star şi 816.000 la Pro TV. La nivel naţional şi pe targetul comercial, avansul Pro TV a fost mult mai mare şi pe tot intervalul Next Star.
Paginademedia.ro vă prezintă, audienţa posturilor TV pe intervalul celor două episoade Las Fierbinţi, detaliat:
NAŢIONAL. Las Fierbinţi a fost urmărit aseară de două milioane de persoane, în medie, pe minut. Locul al doilea i-a revenit Antenei 1, cu show-ul lui Dan Negru, NextStar, urmărit de 1,4 milioane de persoane. Kanal D, care a avut programat Suleyman, a avut o medie de 1,2 milioane de persoane.
URBAN. Serialul de pe Pro TV a fost urmărit de 940.000 de persoane, cu 100.000 mai multe decât a avut Antena 1. Kanal D a fost locul al treilea, aproape de Antena 1, înregistrând o medie de 811.000 de persoane.
COMERCIAL. Serialul de comedie a atras o medie de 570.000 de privitori, pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani. Locul doi a fost tot al Antenei 1, cu o medie de 337.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV, joi, 9 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Post
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
2.028.000
11
21,2
2
Antena 1
1.460.000
7,9
15,3
3
Kanal D
1.286.000
6,9
13,5
4
Antena 3
607.000
3,3
6,4
5
National TV
321.000
1,7
3,4
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, joi, 9 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN
Post
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
940.000
9,3
17,9
2
Antena 1
840.000
8,3
16
3
Kanal D
811.000
8,1
15,4
4
Antena 3
408.000
4,1
7,8
5
National TV
163.000
1,6
3,1
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, joi, 9 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL
Post
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
570.000
11,4
25,6
2
Antena 1
337.000
6,7
15,1
3
Kanal D
266.000
5,3
12
4
Antena 3
90.000
1,8
4
5
Acasa TV
80.000
1,6
3,6
Comentarii