Cea de-a doua ediţie a emisiunii Visuri la cheie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Producţia prezentată de Dragoş Bucur a fost urmărită de peste două milioane de persoane din întreaga ţară.
Echipa Visuri la cheie i-a renovat casa familiei lui Mădălin Geabelea, un copil de 11 ani care în luna mai a acestui an a salvat un copil de trei ani căzut într-un puţ cu un diametru de câţiva zeci centimetri. Din cauza diametrului extrem de mic, singura şansă a copilului captiv a fost Mădălin, care a avut curajul să coboare în puţ, ajutat de tatăl său.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa Visuri la cheie de miercuri:
NAŢIONAL. Producţia de pe Pro TV a avut o audienţă medie de peste două milioane de telespectatori. Postul a fost urmat de Kanal D, cu serialul Trădarea, care a avut o medie de 1,3 milioane de persoane. Antena 1 care a avut programat Serviciul Român de Comedie a avut 806.000 de telespectatori.
URBAN. Visuri la cheie a fost urmărită la oraşe de 960.000 de persoane în fiecare minut. Locul secund a fost al Kanal D, 656.000 de persoane, în timp ce Antena 3 a fost pe trei, cu 454.000 de privitori.
COMERCIAL. Pro TV a deţinut supremaţia pe publicul comercial. Au fost 640.000 de telespectatori, de trei ori mai mulţi decât pe Antena 1, ocupantul locului doi.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
2.074.000
11,2
22,1
2
Kanal D
1.305.000
7,0
13,9
3
Antena 1
806.000
4,4
8,6
4
Antena 3
669.000
3,6
7,1
5
National TV
328.000
1,8
3,5
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.074.000 | 11,2 | 22,1 |
2 | Kanal D | 1.305.000 | 7,0 | 13,9 |
3 | Antena 1 | 806.000 | 4,4 | 8,6 |
4 | Antena 3 | 669.000 | 3,6 | 7,1 |
5 | National TV | 328.000 | 1,8 | 3,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel URBAN:
URBAN
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
963.000
9,6
19,4
2
Kanal D
656.000
6,5
13,2
3
Antena 3
454.000
4,5
9,1
4
Antena 1
391.000
3,9
7,9
5
National TV
178.000
1,8
3,6
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 963.000 | 9,6 | 19,4 |
2 | Kanal D | 656.000 | 6,5 | 13,2 |
3 | Antena 3 | 454.000 | 4,5 | 9,1 |
4 | Antena 1 | 391.000 | 3,9 | 7,9 |
5 | National TV | 178.000 | 1,8 | 3,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
639.000
12,7
30,2
2
Antena 1
188.000
3,8
8,9
3
Kanal D
181.000
3,6
8,6
4
Acasa
113.000
2,3
5,4
5
Antena 3
99.000
2,0
4,7
Comentarii
targetul comercial conteaza extrem de mult, pentru acele calupuri de publicitate standard... publicitatea aia anuntata, unde sunt reclame generale, din toate domeniile
pe langa publicitatea aia mai exista sponsorul principal, care asta nu mai tine cont de targetul comercial... de exemplu la next star e tedy... caci e emisiune de copiii, tedy are ca target copiii sau la te cunosc de undeva e timbark sau cum se scrie... iar timbark are un target generalist, nu beau suc doar adultii sau copiii sau cineva anume... majoritatea oamenilor beau suc... sau romanii au talent cu telekom ... in functie de profilul emisiunii sunt contactati si sponsorii principali
apoi sunt acei sponsori care platesc reclama neanuntata, care-i mult mai scumpa decat cea anuntata
sunt fel si fel de moduri in care o televiziune poate atrage fonduri e drept ca marea parte a banilor vin din targetul comercial (vezi cazul antenelor si pro) care au ales targetul comercial pentru publicitatea generala... dar de exemplu o emisiune dedicata batranilor, proasta sa fie sa-si aleaga targetul comercial pentru publicitate
depinde aici foarte mult de echipa lor de conducere, de cine se ocupa de asta... cu cat sunt mai destepti cu atat pot scoate mai multi bani
poti face bani frumosi si cu audiente mici, daca stii cum sa le valorifici
Oare pentru cine lucrează, totusi, Mona ?