Astfel, în urma deciziei CNA, Dolce Sport 1 şi Dolce Sport 5 vor fi canalele principale cu cel mai mult conţinut propriu, în timp ce restul posturilor vor avea drepturi sportive în direct, dar şi multe reluări.
Totodată, Telekom, compania care operează posturile Dolce, a informat forul audiovizual că renunţă la canale secundare Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4. Cele două posturi aveau o structură a grilei „dependentă” de cea a posturilor Dolce Sport 1, respectiv, Dolce Sport 2.
De ce era nevoie de atâtea posturi TV?
Vlad Enachescu, directorul Dolce Sport:
Asta este cea mai plăcută plângere a unui manager: să vadă că nu mai înacap în grilele de programe toate producţiile şi programele pe care le-a achiziţionat. Sigur că în principal mă gândesc la serile de Champions league când sunt câte opt partide în acelaşi timp şi atunci să deschidem posibilitatea oamenilor să vadă cât mai mult şi să aleagă fiecare suporter ce echipă vrea să vadă. În special în zilele de joi-duminică se suprapun foarte multe competiţii.
Avem o paletă foarte largă de sporturi şi nu vrem să dăm numai iubitorilor de fotbal ocazia să se uite la televizor, ci şi celor de tenis, handbal şi rugby. Tocmai ce am semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Rugby şi vom transmite toate meciurile de rugby din România.
Ştiţi că live-ul primează. A le înregistra şi difuza ulterior nu sunt întotdeauna cele mai bune decizii.
Vrem să ne concentrăm pe canalele 1 şi 5 pentru că mijloacele noastre de producţie sunt acestea care sunt astăzi şi sunt destul de limitate. Pentru celelalte ne propunem să fie nişte canale de transmisiuni directe şi înregistrări. Probabil că la un moment dat, dacă ne reorganizăm şi ne repoziţionăm putem să avem şi mici conserve de ştiri, dar vă vom anunţa la momentul potrivit.
GRILE.
Dolce Sport 1 - are 64% conţinut propriu, iar 36% producţii ale altor producători.
Dolce Sport 2 - renunţă la conţinutul propriu. Va avea îns chimb competiţii sportive şi emisiuni de teleshopping - 2 ore pe zi de luni până vineri, 1 oră pe zi sâmbătă şi 3 ore pe zi duminica.
Dolce Sport 3 - 21 de ore pe zi de competiţii sportive şi 3 ore de teleshopping. Dintre care reluările vor fi astfel:
Luni, marţi şi vineri - câte 16 ore de reluări, iar restul până la 21, transmisiuni în direct.
Miercuri şi joi - câte 14 ore de reluări.
Sâmbătă - 12 ore de reluări.
Duminică - 11 ore de reluări.
Dolce Sport 4 - 21 de ore pe zi de competiţii sportive şi 3 ore de teleshopping. Din cele 21 de ore, reluările vor fi astfel:
- Luni şi marţi 19 ore pe zi de reluări
- Vineri, sâmbătă - 18 ore
- Miercuri - 17 ore
- Joi - 15 ore
- Duminică - 12 ore
Dolce Sport 5 - va avea 27,38 producţie proprie şi 72,62% producţii ale altor producători. Programul constă în competiţii sportive, emisiuni realizate în studio şi emisiuni de teleshopping.
Dolce Sport 6
- Luni - 22 de ore pe zi competiţii sportive (reluări circa 13 ore) şi 2 ore pe zi de emisiuni de teleshopping
- Marţi - 21 de ore pe zi de competiţii sportive (reluări circa 14,5 ore pe zi) şi 3 ore de teleshopping.
- Miercuri - 21,5 ore competiţii sportive (circa 10,5 ore pe zi reluări) şi 2,5 ore programe teleshopping.
- Joi - 22 de ore pe zi competiţii sportive (circa 14 ore) şi 2 ore teleshopping.
- Vineri - 22 de ore pe zi competiţii sportive (reluări circa 8,5 ore) şi 2 ore pe zi emisiuni teleshopping.
- Sâmbătă - 22 de ore pe zi competiţii sportive (12 ore reluări) şi 2 ore de teleshopping.
- Duminică - 23 de ore competiţii sportive (circa 12,5 ore reluări) şi o oră de teleshopping.
SIGLELE NOILOR POSTURI
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cel mai bine pentru romani ar fi sa cumpere impreuna Premier League!