Skip to main content

AUDIENŢE Anglia - Rusia, aproape 2 milioane de telespectatori

 
Sursa: England Football Team
Sursa: England Football Team

AUDIENŢE. Ziua a doua la Euro 2016, în prime-time. Partida Anglia - Rusia, încheiată cu un egal, i-a adus Pro TV-ului o medie de aproape două milioane de privitori din întreaga ţară. Dolce Sport, care a difuzat de asemeni partida, a avut o medie de 140.000 de privitori.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Anglia - Rusia (scor 1-1):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, partida dintre Anglia şI Rusia, care a început la 22.00, a avut 1,9 milioane de privitori, în fiecare minut de difuzare. Cifrele au fost mai mult decât duble faţă de cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a avut aseară o medie de aproape 800.000 de persoane.

Vârful de audienţă al meciului a fost aproape de finala primei reprize, la 22.43, când erau pe Pro TV 2,3 milioane de privitori.

Dolce Sport, care a difuzat de asemeni partida, a fost urmărit de 140,000 de persoane din întreaga ţară.

Cifrele Franţa - România, AICI.

URBAN. 1,3 milioane de orăşeni au fost sâmbătă seara cu ochii pe prtida Anglia - Rusia. Dolce Sport a avut o medie de 59.000 de privitori de la oraşe.

COMERCIAL. Partida a avut, pe publicul comercial, puţin peste 600.000 de persoane. Cu aceste cifre, Pro TV a avut pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani o cotă de piaţă de aproape 40%. Mai exact, 40% din persoanele cu vârste între 18 şi 49 de ani cu televizoarele deschise, erau pe Pro TV.

Antena 1 a fost a doua cu 270.000 de privitori de la oraşe, cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.941.000 10.6 28.3
2 Antena 1 791.000 4.3 11.5
3 Kanal D 439.000 2.4 6.4
4 Romania TV 396.000 2.2 5.8
5 National TV 390.000 2.1 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.281.000 12.8 33.3
2 Antena 1 459.000 4.6 12.0
3 Romania TV 243.000 2.4 6.3
4 Antena 3 184.000 1.8 4.8
5 Kanal D 171.000 1.7 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 612.000 12.6 39.7
2 Antena 1 269.000 5.5 17.5
3 National TV 63.000 1.3 4.1
4 Kanal D 58.000 1.2 3.7
5 B1TV 37.000 0.8 2.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • parerea mea parerea mea
    Cel mai interesant lucru din aceste audiente nu este nici locul 1 nici locul 2-3, ci plasarea B1 TV in top 5 pe commercial, fara a fi in top pe national & urban.
    Ca nu apare Digi in comercial, mai treaca-mearga, dar A3 care are avea 184mii pe urban, nu strange 35mii pe commercial?!
    In rest, audienta Pro pentru un meci oarecare din grupe este foarte buna, nu se poate compara cu un meci al nationalei Romaniei. Personal ma asteptam sa nu depaseasca 1,5 mio pe national, pana la urma vorbim de un meci din grupele unei competitii europene.
    Daca au facut 2 mio cu Anglia Rusia, oare cat vor avea in semifinale sau la finala? Cu siguranta nu la fel de mult ca Romania- Franta, dar posibil sa ajunga pe la 3-4 milioane. Sa vedem daca am intuit bine:)
  • geo geo
    Era interesant de aflat si audienta meciurilor difuzate doar de Dolce Telekom.
  • Iuli Iuli
    @F, ziceam asa doar.. Stiu ca nu vor difuza si in weekend, abia daca mai lasa serialul pana la 23:00.

    In Romania episodul 79 de miercuri este de fapt ep. 77 din Turcia (au ajuns azi la ep. 98). Bahar face audiente bune in Turcia, ocupa locul 1 si 2, iar serialul isi continua filmarile pana la episodul 150. Si da, cred ca Kanal D o sa opreasca la sfarsitul lunii iunie serialul si vor baga Furtuna pe Bosfor sau Yaman.
    Cu aceasta taiere vor pierde din audienta, serialul este prea frumos ca sa mai astepti pana in toamna
  • F F
    audientele raman foarte bune. Protv a dat lovitura.

    @ Adi : e foarte bine ca esti fan Dolce, dar esti pe langa. ma indoiesc ca mai marii fotbalului isi doresc ca acest sport sa devina ceva exclusivist.

    @ Iuli : si asa se duc episoadele din Bahar si tu vrei sa difuzeze mai multe episoade? oricum, la toamna nu vor putea da mai mult de un episod pe saptamana, deci s-ar putea sa fie o pauza de Bahar in Romania, care se va vedea in audientele Kanal D tocmai atunci cand conteaza. e ok ca au doar o zi mai slaba.
  • Iuli Iuli
    Se vede ca Kanal D nu avea serialul fenomen: BAHAR. Locurile 3, 4 si 5. Mai bine ar difuza BAHAR si in weekend:))

    Sa dati audientele de azi, pe intervalul 20.00 - 22.00
    Antena1: Nemo
    ProTV: Las Fierbinti
    Kanal D: Roata norocului
  • mariusc mariusc
    @Adi
    Statisticile tale sunt penibile. Evident ca femeile sunt spectatori de conjunctura, s-au uitat pentru ca juca Romania.
  • Doru Doru
    Nu conteaza ma "Adi"... Ca pleaca 60%, ca pleaca 25%, ca pleaca peste 90%... Tot Pro TV este pe primul loc.
  • Adi Adi
    Adica Protv a pierdut 60% fata de meciul cu Romania si Dolce doar 25% ? E clar ca la Pro sunt telespectatorii de conjunctura iar la Dolce aia pasionati.
  • Doru Doru
    Cum am zis... Dolce a luat teapa.
  • Adi Adi
    Adica,in termeni efectivi,de la Protv au plecat mai multi telespectatori decat de la Dolce. Fata de meciul Romaniei. 4,5 milioane cu 1,9 la Pro si 200.000 fata de 140.000 la Dolce. Protv a pierdut 60% iar Dolce 25%.Cred ca asta arata ca la Pro sunt telespectatorii de conjunctura iar la Dolce cei pasionati.

Trimite un comentariu

sus