AUDIENŢE. Ziua a doua la Euro 2016, în prime-time. Partida Anglia - Rusia, încheiată cu un egal, i-a adus Pro TV-ului o medie de aproape două milioane de privitori din întreaga ţară. Dolce Sport, care a difuzat de asemeni partida, a avut o medie de 140.000 de privitori.
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Anglia - Rusia (scor 1-1):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, partida dintre Anglia şI Rusia, care a început la 22.00, a avut 1,9 milioane de privitori, în fiecare minut de difuzare. Cifrele au fost mai mult decât duble faţă de cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a avut aseară o medie de aproape 800.000 de persoane.
Vârful de audienţă al meciului a fost aproape de finala primei reprize, la 22.43, când erau pe Pro TV 2,3 milioane de privitori.
Dolce Sport, care a difuzat de asemeni partida, a fost urmărit de 140,000 de persoane din întreaga ţară.
Cifrele Franţa - România, AICI.
URBAN. 1,3 milioane de orăşeni au fost sâmbătă seara cu ochii pe prtida Anglia - Rusia. Dolce Sport a avut o medie de 59.000 de privitori de la oraşe.
COMERCIAL. Partida a avut, pe publicul comercial, puţin peste 600.000 de persoane. Cu aceste cifre, Pro TV a avut pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani o cotă de piaţă de aproape 40%. Mai exact, 40% din persoanele cu vârste între 18 şi 49 de ani cu televizoarele deschise, erau pe Pro TV.
Antena 1 a fost a doua cu 270.000 de privitori de la oraşe, cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.941.000 | 10.6 | 28.3 |
2 | Antena 1 | 791.000 | 4.3 | 11.5 |
3 | Kanal D | 439.000 | 2.4 | 6.4 |
4 | Romania TV | 396.000 | 2.2 | 5.8 |
5 | National TV | 390.000 | 2.1 | 5.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.281.000 | 12.8 | 33.3 |
2 | Antena 1 | 459.000 | 4.6 | 12.0 |
3 | Romania TV | 243.000 | 2.4 | 6.3 |
4 | Antena 3 | 184.000 | 1.8 | 4.8 |
5 | Kanal D | 171.000 | 1.7 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 612.000 | 12.6 | 39.7 |
2 | Antena 1 | 269.000 | 5.5 | 17.5 |
3 | National TV | 63.000 | 1.3 | 4.1 |
4 | Kanal D | 58.000 | 1.2 | 3.7 |
5 | B1TV | 37.000 | 0.8 | 2.4 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Ca nu apare Digi in comercial, mai treaca-mearga, dar A3 care are avea 184mii pe urban, nu strange 35mii pe commercial?!
In rest, audienta Pro pentru un meci oarecare din grupe este foarte buna, nu se poate compara cu un meci al nationalei Romaniei. Personal ma asteptam sa nu depaseasca 1,5 mio pe national, pana la urma vorbim de un meci din grupele unei competitii europene.
Daca au facut 2 mio cu Anglia Rusia, oare cat vor avea in semifinale sau la finala? Cu siguranta nu la fel de mult ca Romania- Franta, dar posibil sa ajunga pe la 3-4 milioane. Sa vedem daca am intuit bine:)