Skip to main content

AUDIENŢE DIVERTISMENT în noiembrie. Chefi de chefi. Pentru prima dată, Chefi la cuţite, cea mai urmărită emisiune de divertisment la oraşe şi pe comercial. Cifre mai mari ca la Voce.

 
AUDIENŢE DIVERTISMENT în noiembrie. Chefi de chefi. Pentru prima dată, Chefi la cuţite, cea mai urmărită emisiune de divertisment la oraşe şi pe comercial. Cifre mai mari ca la Voce.

AUDIENŢE DIVERTISMENT NOIEMBRIE. Premieră pentru Antena 1. În plin sezon al show-urilor de toamnă, cu Vocea României şi Visuri la cheie, cooking show-ul Chefi la cuţite a fost cea mai urmărită emisiune de divertisment, la oraşe şi pe publicul comercial. În plus, a depăşit Vocea, show-ul de forţă al Pro TV, inclusiv la nivel naţional.

Publicitate

Ţara a ţinut cu gospodarii de pe Pro TV. Emisiunea a fost lider de audienţă în noiembrie, la nivel naţional.

Noiembrie a adus modificări în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment. Dacă în luna octombrie, Vocea României îşi rezerva primul loc pe toate targeturile, luna aceasta a venit cu cifre mai mici pentru show. O creştere semnificativă a avut-o emisiunea Ce spun românii, care a fost a doua cea mai urmărită emisiune din ţară şi de la oraşe.

Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite emisiuni de divertisment ale lunii noiembrie

NAŢIONAL. Gospodarii şi-au găsit perechea pe targetul naţional. Emisiunea de tip matrimonial a obţinut cele mai mari cifre la nivel naţional în luna noiembrie, cu o medie de de 1.752.000 de telespectatori.

Telespectatorii la nivel de ţară au vrut să afle Ce spun românii, iar emisiunea prezentată de Cabral s-a clasat pe locul doi, cu media de 1.492.000 de urmăritori. Locul trei vine de la Antena 1, cu emisiunea culinară Chefi la cuţite şi o medie de 1.463.000 de persoane.

URBAN. Emisiunile Chefilor au fost cele mai urmărite în luna noiembrie, la nivel de oraşe. Astfel, Antena 1 a obţinut media de 818.000 de telespectatori.

Locul doi este ocupat de emisiunea de tip concurs a Pro TV, Ce spun românii, cu 758.000 de privitori. Pe locul trei se regăseşte Vocea României, liderul clasamentului din octombrie, care acum a adus în faţa televizoarelor o medie de 732.000 de persoane.

COMERCIAL. Chefii au fost felul principal şi pe targetul comercial, care vizează tinerii din mediul urban. Chefi la cuţite s-a poziţionat în fruntea clasamentului, cu media de de 393.000 de urmăritori.

Visuri la cheie, emisiunea pusă la bătaie de Pro TV miercuri seară a câştigat, în medie, 369.000 de telespectatori. Podiumul este completat de Gospodari fără pereche, emisiune difuzată luni seară, la bătaie cu una dintre ediţiile Chefi la cuţite. Emisiunea matrimonială de pe Pro TV a avut o medie de 339.000 de urmăritori.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie 2018, pe targetul NAŢIONAL:

Total NATIONAL Persoane Rtg%
1 Gospodar fara pereche Pro TV 1.752.000 9.8
2 Ce spun romanii Pro TV 1.492.000 8.3
3 Chefi la cutite (sez. 6) Antena 1 1.463.000 8.2
4 Visuri la cheie Pro TV 1.459.000 8.1
5 Acces direct Antena 1 1.424.000 8.0
6 Vocea Romaniei Pro TV 1.379.000 7.7
7 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 1.337.000 7.5
8 Exatlon (sez. 2) Kanal D 1239.000 6.9
9 Exatlon Rezumat Kanal D 998.000 5.6
10 Insula Iubirii Antena 1 908.000 5.1
11 X Factor (sez. 8) Antena 1 730.000 4.1
12 Ultimul trib Antena 1 684.000 3.8
13 Pe bune?! Pro TV 663.000 3.7
14 La Maruta Pro TV 663.000 3.7
15 Schimb de mame Prima TV 615.000 3.4
16 Vedeta populara TVR 1 605.000 3.4
17 Puterea dragostei - Gala Kanal D 577.000 3.2
18 Ochii din umbra Kanal D 545.000 3.0
19 Vorbeste lumea Pro TV 507.000 2.8
20 Vrei sa fii milionar Kanal D 470.000 2.6

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie 2018, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Chefi la cutite (sez. 6) Antena 1 818.000 8.5
2 Ce spun romanii Pro TV 758.000 7.9
3 Vocea Romaniei Pro TV 732.000 7.6
4 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 728.000 7.6
5 Visuri la cheie Pro TV 721.000 7.5
6 Gospodar fara pereche Pro TV 711.000 7.4
7 Acces direct Antena 1 545.000 5.7
8 Insula Iubirii Antena 1 539.000 5.6
9 Exatlon (sez. 2) Kanal D 529.000 5.5
10 Exatlon Rezumat Kanal D 406.000 4.2
11 X Factor (sez. 8) Antena 1 387.000 4.0
12 Pe bune?! Pro TV 343.000 3.6
13 Ultimul trib Antena 1 339.000 3.5
14 Vedeta populara TVR 1 321.000 3.3
15 La Maruta Pro TV 290.000 3.0
16 Roata Norocului Kanal D 256.000 2.7
17 Vrei sa fii milionar Kanal D 246.000 2.6
18 Ochii din umbra Kanal D 243.000 2.5
19 Voi cu Voicu Antena 3 242.000 2.5
20 Vorbeste lumea Pro TV 240.000 2.5

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie 2018, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Chefi la cutite (sez. 6) Antena 1 393.000 8.9
2 Visuri la cheie Pro TV 369.000 8.4
3 Gospodar fara pereche Pro TV 339.000 7.7
4 Vocea Romaniei Pro TV 335.000 7.6
5 Insula Iubirii Antena 1 317.000 7.2
6 Ce spun romanii Pro TV 279.000 6.3
7 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 260.000 5.9
8 Exatlon (sez. 2) Kanal D 206.000 4.7
9 Pe bune?! Pro TV 206.000 4.7
10 Ultimul trib Antena 1 180.000 4.1
11 X Factor (sez. 8) Antena 1 173.000 3.9
12 Acces direct Antena 1 171.000 3.9
13 Exatlon Rezumat Kanal D 140.000 3.2
14 Xtra Night Show Antena 1 113.000 2.6
15 APROPO TV Pro TV 106.000 2.4
16 LA MARUTA Pro TV 104.000 2.4
17 Roata Norocului Kanal D 92.000 2.1
18 Vrei sa fii milionar Kanal D 91.000 2.1
19 Vorbeste lumea Pro TV 89.000 2.0
20 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 88.000 2.0

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • me me
    dar de cand Acces Direct e emisiune de divertisment? vai de capu vostru
  • Marcel Marcel
    Pana când se va mai perpetua aceasta VARZA de top, in care amestecați Vorbește lumea, Acces direct, Măruță, XNS, emisiuni zilnice in direct de dialog cu invitați, cu show-uri de divertisment preponderent înregistrate, ca Vocea României și Te cunosc de undeva.
    Sunt doua genuri diferite, nu v-ați prins nici după 10 an?
    Ne e greu sa facem doua clasamente?
  • D D
    Slab... In luna Octombrie, "Vocea Romaniei" a avut 10 rating pe comercial. Oare in luna Decembrie, "Chefi la cutite" face mai mult ?
  • Nivy Nivy
    *** cred ca s-au uitat doar babele
  • marian marian
    Vai de capu mieu protivi cu ciobanii e pe 3 si vocea urlatoarea a coborat,,,,,,se vede ca *** se uita la Pro,,,,,,,,,,,
  • Gabi Gabi
    Băi baiatule, cifrele sunt foarte clare, iar paginademedia au cifrele si analizele de la situ-ul care masoara audiente în toata Europa ,situ-ul Arma ,nu te mai agita ,*** ***pe ******
  • marian marian
    Deja a i aparut antenistule cu conturile false mentalitate de antenist
  • marian marian
    Gabi ,in Noiembrie de cateva ori a fost , au fost si meciuri , serialul dar si Gospodari au fost nu te mai agita , sunt minciuni marca antenuta toate acestea au incurcat audienta birjarilor ma ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pe emisiune voastra de manelisti
  • marian marian
    Sunt prost rau,ma uit la ce spun prostii cu Cabral,,,,,,,,prost a rau emisiunea Vocea,,,,,,,si Ciobanii fara,,,,,,
  • Gabi Gabi
    "Audienta lu'peste" Chefii au fost mereu pe locul unu pe comercial pe intervalul lor,asa ca nu mai *** ***"prostu lu' peste"
  • marian marian
    Normal ei au nimerit o pe ultima suta de metri cu ceva audiente mai mari sunt doar MINCIUNI , iar emisiunea nu este de divertismant mai ales acces in........................ . eu ma bucur pentru emisiunea Ce spun romani . care intrece jalnica emisiune acces . si luna trecuta cu o emisiune birjari urcase in top erau minciuni de adormit copii
  •  Audienta lu'peste Audienta lu'peste
    Că să vedeți cat de simplu se manipulează informația, mai ales când compari mere cu pere. Desi pe intervalul de intersecție cu Gospodarii și Fierbințenii, bucătării au fost mai mereu pe locul 2 pe comercial, uite cum ei au fost de fapt primii în toată luna:))
    Noroc că publicitatea nu se da după articolele acestea ci după situația pe fiecare tronson/ categorie.

Trimite un comentariu

sus