Federaţia Română de Rugby şi agenţia FCB Bucharest au lansat noul echipament al Echipei naţionale de rugby a României.
Noul echipament se aliniază la mesajul Federaţiei Române de Rugby, #ToţipentruRomânia. Designul grafic are drept element vizual principal trunchiul unui stejar, cu referire la denumirea neoficială a echipei, Stejarii.
Fiecare inel din design-ul trunchiului este ilustrat cu numele jucătorilor care au purtat tricoul reprezentativei la Jocurile Olimpice, Cupa Mondială sau care au câştigat Campionatul European.
Alin Petrache, Preşedinte FRR: Designul realizat de echipa FCB se raliază mesajului FRR, #ToţiPentruRomânia, şi are la bază valorile fundamentale ale acestui sport: respectul, disciplina, pasiunea, integritatea şi solidaritatea. De asemenea, acesta sintetizează moştenirea culturală a poporului nostru, precum şi atitudinea noastră, a românilor, în faţa dificultăţilor şi a provocărilor de-a lungul timpului.
Viorel Holovach, Senior Art Director FCB Bucharest: „Luând în considerare variantele anterioare ale echipamentului echipei naţionale, foarte bine realizate şi cu un mare succes la public, această provocare a venit mănuşă în anul centenar.
Pentru a ilustra mesajul #ToţiPentruRomânia, am mers către esenţă – oamenii care au construit istoria acestei echipe şi cei care le calcă pe urme acum. În condiţiile în care vorbim despre Stejarii noştri, trunchiul ilustrat pe echipament a fost alegerea firească”
Echipele care au realizat proiectul sunt: Federaţia Română de Rugby: Alin Petrache - Preşedinte, Andreea Smeu-Tanase - Marketing Manager FCB Bucharest: Viorel Holovaci – Senior Art Director, Claudiu Dobriţă – Creative Director, Costin Zisu – Copywriter, Oana Dănilă – Senior Account Manager
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Trimite un comentariu