AUDIENŢE. Cum a stat în audienţe al doilea episod al serialului Vlad, de pe Pro TV? Câţi români s-au uitat? A fost peste debutul de săptămâna trecută?
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa celui de-al doilea episod Vlad. Cifrele au fost sub premiera de săptămâna trecută, dar Pro TV şi-a păstrat primul loc pe interval.
Vlad este un serial realizat de Pro TV după licenţa producţiei turceşti Ezel. Practic, este varianta românească a serialului. Primul episod, de exemplu, a respectat întocmai scenariul turcesc, având aceleaşi replici şi aceleaşi cadre, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul episodului doi al serialului Vlad:
NAŢIONAL. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la serialul Vlad, cu Adrian Nartea în rolul principal (la primul episod, săptămâna trecută, se uitau peste 1,7 milioane de români).
Pro TV a fost cel mai urmărit post pe interval, având aproape 400.000 de telespectatori în plus peste locurile doi şi trei, ocupate, cu cifre aproape egale, de Exatlon (Kanal D) şi de Asia Express (Antena 1).
URBAN. La oraşe, Vlad a avut, la al doilea episod, până în 800.000 de telespectatori medie. Săptămâna trecută, audienţa în mediul urban se apropia de un milion de oameni.
Pro TV a fost pe primul loc, dar la o diferenţă mai mică decât săptămâna trecută. La al doilea episod din Vlad, Pro TV a avut 180.000 de telespectatori în faţa Antenei 1. În urmă cu o săptămână, a avut un plus de 300.000.
COMERCIAL. O scădere pentru Vlad a fost şi pe publicul comercial. O medie de 360.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la al doilea episod, faţă de 420.000 la debutul de săptămâna trecută.
Locul doi pentru Asia Express, la 50.000 de telespectatori în urmă (la primul episod, Vlad avea 120.000 de telespectatori tineri în faţa Antenei).
Kanal D a completat clasamentul pe comercial.
Audienta posturilor TV luni, 4 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.551.000 | 8.7 | 18.0 |
2 | Kanal D | 1.176.000 | 6.6 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 1.165.000 | 6.6 | 13.5 |
4 | Antena 3 | 552.000 | 3.1 | 6.4 |
5 | Prima TV | 401.000 | 2.3 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 317.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 304.000 | 1.7 | 3.5 |
8 | National TV | 241.000 | 1.4 | 2.8 |
9 | Realitatea TV | 219.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | Romania TV | 199.000 | 1.1 | 2.3 |
11 | Pro 2 | 198.000 | 1.1 | 2.3 |
12 | Pro Cinema | 171.000 | 1.0 | 2.0 |
13 | Antena Stars | 151.000 | 0.9 | 1.8 |
14 | ETNO | 139.000 | 0.8 | 1.6 |
15 | B1TV | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
16 | Diva | 98.000 | 0.6 | 1.1 |
17 | Look Plus | 96.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | Digi 24 | 92.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | TVR 1 | 75.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Minimax | 64.000 | 0.4 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 792.000 | 8.3 | 17.2 |
2 | Antena 1 | 620.000 | 6.5 | 13.5 |
3 | Kanal D | 539.000 | 5.6 | 11.7 |
4 | Antena 3 | 359.000 | 3.7 | 7.8 |
5 | DigiSport | 221.000 | 2.3 | 4.8 |
6 | Happy Channel | 174.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Prima TV | 164.000 | 1.7 | 3.6 |
8 | Realitatea TV | 140.000 | 1.5 | 3 |
9 | National TV | 101.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | Romania TV | 100.000 | 1 | 2.2 |
11 | Pro 2 | 100.000 | 1 | 2.2 |
12 | Pro Cinema | 91.000 | 0.9 | 2.0 |
13 | Diva | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
14 | B 1TV | 74.000 | 0.8 | 1.6 |
15 | Digi 24 | 66.000 | 0.7 | 1.4 |
16 | Antena Stars | 53.000 | 0.6 | 1.2 |
17 | TVR 1 | 48.000 | 0.5 | 1 |
18 | Minimax | 44.000 | 0.5 | 1 |
19 | Telekom Sport | 43.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Comedy Central | 32.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 martie februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 364.000 | 8.5 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 313.000 | 7.3 | 18.9 |
3 | Kanal D | 200.000 | 4.7 | 12.1 |
4 | DigiSport 1 | 77.000 | 1.8 | 4.6 |
5 | Pro Cinema | 57.000 | 1.3 | 3.4 |
6 | Happy Channel | 54.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Prima TV | 41.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Diva | 35.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Antena 3 | 35.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | National TV | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
11 | Comedy Central | 28.000 | 0.7 | 1.7 |
12 | Disney Junior | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | Realitatea TV | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Pro 2 | 19.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | TVR 1 | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Telekom Sport 1 | 15.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Paramount | 14.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Look Plus | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
CITEŞTE ŞI: Câţi români au văzut primul episod din Vlad? Pro TV, cu peste jumătate de milion mai mult decât Antena 1
Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii