Schimbare de logo. Berea italiană Peroni Nastro Azzuro va avea o nouă identitate vizuală, ceea ce înseamnă introducerea unui nou logo şi lansarea pe piaţa din România a unei sticle noi.
Campania este semnată de agenţia The Practice, iar reînnoirea reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005.
Sticla va avea un nou design şi va avea gravată semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni. Aceeaşi semnătură se va afla şi pe paharul Peroni. Noua identitate vizuală include şi schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală.
Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: „Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiţie şi o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi. Noua sticlă şi noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în acelaşi timp din istoria brandului.”
Vechea identitate Peroni:
Noua identitate Peroni:
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
"easy money" este mult prea putin spus.
absolut penibil.