AUDIENŢE. Tragedia de la Notre Dame s-a văzut şi pe posturile de ştiri din România. Au fost românii interesaţi de catedrala simbol care ardea în inima Parisului?
Datele de audienţă arată că da.
Într-o seară cu Vlad şi Asia Express, producţii puternice de divertisment, românii au urmărit şi filmul evenimentelor din capitala Franţei, împărţiti pe staţiile de ştiri.
Potrivit datelor de audienţă, în total, peste 1,1 milioane de telespectatori din toată ţara erau în fiecare minut, în total, pe cele cinci posturi de ştiri care erau în Breaking News cu tragedia de la Paris.
Peste 1,1 milioane de români au avut, adunat, în fiecare minut, pe intervalul 20.00-24.00, posturile Antena 3, România TV, Digi 24, B1 TV şi Realitatea TV. O audienţă cât Pro TV şi Kanal D pe interval (cu Vlad şi Exatlon) şi aproape de Antena 1 (liderul serii, cu Asia Express).
Ce posturi de ştiri au fost cele mai urmărite?
Cel mai urmărit dintre acestea a fost Antena 3, care s-a clasat pe locul patru pe cele trei targeturi. Staţia Intact a avut o medie de audienţă de aproximativ 450.000 de privitori din toată ţara, 290.000 de la oraşe şi o medie de 40.000 de telespectatori tineri.
În clasamentul staţiilor TV, topul primelor trei nu a fost „afectat” de breaking news-ul din Paris, însă canalele de ştiri şi-au făcut şi ele loc în topul audienţelor de aseară.
Pe parcursul celor patru ore Antena 1 a fost lider cu Asia Express, iar Pro TV a fost pe locul doi cu mai multe producţii între care serialul Vlad şi Pe bune, cu Andi Moisescu.
România TV s-a poziţionat după Antena 3 şi peste Realitatea TV. A avut, în medie, o audienţă de aproximativ 320.000 de privitori în toată ţara.
Posturile Digi 24 şi B1 TV au avut o audienţă apropiată la nivel naţional: 100.000 de privitori în medie.
Incendiul a fost anunţat la ora 19:50, ora României, adică 18:50 în Franţa, iar televiziunile româneşti de ştiri au acoperit subiectul timp de câteva ore (20.00-24.00).
Paginademedia.ro prezintă cifrele de audienţă ale posturilor TV pe parcursul a patru ore, cu Breaking News Notre Dame (20:00-24:00):
Audienta posturilor TV luni, 15 aprilie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.385.000 | 7.8 | 18.3 |
2 | Pro TV | 1.142.000 | 6.4 | 15.1 |
3 | Kanal D | 1.091.000 | 6.2 | 14.4 |
4 | Antena 3 | 447.000 | 2.5 | 5.9 |
5 | Romania TV | 319.000 | 1.8 | 4.2 |
6 | Prima TV | 237.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | National TV | 220.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | Realitatea TV | 179.000 | 1 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 166.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 165.000 | 0.9 | 2.2 |
11 | Antena Stars | 159.000 | 0.9 | 2.1 |
12 | Happy Channel | 158.000 | 0.9 | 2.1 |
13 | TVR 1 | 119.000 | 0.7 | 1.6 |
14 | DigiSport 1 | 106.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Digi 24 | 97.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | B1TV | 97.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | ETNO | 91.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | TVR 2 | 82.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | AXN | 61.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Boomerang | 58.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 aprilie, pe intervalul 20.00-24.00, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 753.000 | 7.9 | 18.7 |
2 | Pro TV | 583.000 | 6.1 | 14.5 |
3 | Kanal D | 486.000 | 5.1 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 282.000 | 2.9 | 7 |
5 | Romania TV | 165.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Realitatea TV | 120.000 | 1.2 | 3 |
7 | Prima TV | 112.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 108.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | National TV | 93.000 | 1 | 2.3 |
10 | DigiSport 1 | 85.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | Pro Cinema | 79.000 | 0.8 | 2 |
12 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 1.8 |
13 | Pro 2 | 70.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | Antena Stars | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
15 | B1TV | 62.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | TVR 1 | 55.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | AXN | 41.000 | 0.4 | 1 |
18 | Boomerang | 39.000 | 0.4 | 1 |
19 | TVR 2 | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Diva | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 aprilie, pe intervalul 20.00-24.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 358.000 | 8.4 | 24.6 |
2 | Pro TV | 283.000 | 6.6 | 19.4 |
3 | Kanal D | 160.000 | 3.7 | 11 |
4 | Antena 3 | 41.000 | 1 | 2.8 |
5 | Happy Channel | 38.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | National TV | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Pro Cinema | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Pro 2 | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | DigiSport 1 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
12 | Realitatea TV | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | DigiSport 2 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
14 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Romania TV | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | Pro X | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | B1TV | 15.000 | 0.4 | 1 |
18 | Boomerang | 15.000 | 0.4 | 1 |
19 | AXN | 14.000 | 0.3 | 1 |
20 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
Comentarii
Trebuie sa te intereseze ce se intampla in Romania, nu in alte tari.