Competiţia de digital IAB MIXX Awards se pregăteşte de o nouă ediţie, cea cu numărul opt. Pot fi înscrise campaniile publicitare din zona de online şi digital, realizate în ultimul an, până la data de 31 octombrie.
Gala IAB MIXX va avea loc pe 26 noiembrie, în Loft Lounge, anunţă reprezentanţii competiţiei.
Noul slogan din acest an este Go MIXX or Go Home. Sunt disponibile 12 categorii de concurs, jurizate de peste 50 de publicitari români şi străini.
Din acest an fost creată şi categoria Programmatic Advertising, deschisă pentru campanii care „au integrat creaţia, strategia şi tehnologia, folosind un proces automatizat de cumparare a advertisingului digital”, notează aceeaşi sursă.
Câştigătorii IAB MIXX România merg mai departe la competeţitia europeană, MIXX Awards Europe.
„Anul acesta, MIXX AWARDS România este despre ideile şi campaniile curajoase, care au ieşit din tiparul „ceva safe”. Conceptul Unfold the Bold se adresează tuturor oamenilor din industrie care şi-au dorit să meargă dincolo de zona de confort şi care au creat campanii de povestit la prieteni”, menţionează sursa citată.
Andrei Dragu - Event Director IAB MIXX Awards & Vice Presedinte IAB România:
„IAB MIXX Awards 2019 vine cu multă presiune în bagajul de cala în care avem competiţia de succes de anul trecut şi cele 6 editii precedente. Este un festival care a crescut organic punând accentul de fiecare dată pe calitatea jurizării şi amplificarea celor mai bune lucrări din România în competiţia continentală.
Anul acesta avem o abordare mai puţin cuminte decât în anii precedenţi pentru că ne dorim să atragem campanii ce şi-au permis să iasă din zona de confort. Ne vom uita la campaniile care prin îndrazneala creativă şi/sau strategică au generat eficientizarea bugetelor şi au catalizat creşterea rezultatelor finale. Facem această filtrare pentru a ne asigura că pachetele trimise în competiţia Europeană au toate sansele să urce pe podium.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu