Jumătate din departamentul vânzări de publicitate al Antenelor a fost concediat la sfârşitul săptămânii trecute.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, joi, angajaţii vizaţi au fost anunţaţi că se întrerupe contractul, de la începutul lunii decembrie. Vineri, următoarea zi, a fost ultima zi de lucru.
Conform aceloraşi surse, este vorba de patru angajaţi din cei opt ai departamentului de publicitate.
În departament au rămas doi oameni din echipa veche, plus Zoe Vasilescu (VP Sales & Corporate Affairs) şi Mihaela Vlădău (Head of TV Sales), ex Pro TV, venite în Intact în ultimele luni.
Concedierile vin în contextul în care departamentul de vânzări al Antenelor a trecut prin schimbări în ultimele luni.
- În luna septembrie, Paginademedia.ro anunţa o mutare surpriză: Zoe Vasilescu (şefa vânzărilor Pro TV, grup la care a lucrat 20 de ani), mergea la Antena Group. Demisionase din Pro TV la începutul anului.
- Claudia Ion, cea care a gestionat vânzările de publicitate Antena Group în ultimii ani, încheia colaborarea cu Intact pe 20 septembrie.
- La sfârşitul lunii septembrie, Zoe Vasilescu, fosta şefă a vânzărilor Pro TV, intra oficial în echipa Intact. Poziţia: VP Sales & Corporate Affairs în cadrul Antena Group.
- De la 1 octombrie, Mihaela Vlădău a fost numită Head of TV Sales în cadrul Antena Group. Ea venea de pe aceeaşi poziţie de la Pro TV, unde a lucrat timp de 13 ani.
Câţi bani fac Antenele din publicitate?
Potrivit raportului MediaFact Book al agenţiei Initiative, toate televiziunile grupului Intact au atras, în 2018, în jur de 70-75 de milioane de euro, dintr-o piaţă de 300 de milioane. În acelaţi timp, grupul Pro a scos din publicitate aproape 130 de milioane de euro.
În 2019, se prevede o creştere a pieţei de televiziune, dar până în zece procente (5-7%).
Zoe Vasilescu, oficial în fruntea vânzărilor Antena Group
Citeşte şi: Antena Group, încă o achiziţie de la vânzările de publicitate ale Pro TV
EXCLUSIV. Mutare surpriză. Fostul şef al vânzărilor Pro TV trece la Antena 1
Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări şi nu numai
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
A observat cineva ca la A3 s-a umplut programul din timpul zilei cu stiri reclama ? E un fel de teleshopping mascat in reportaj, reluat de multe ori pe zi. Si e facut la calitatea reclamelor OTV, daca mai tine cineva minte cum erau. Publicitate 30 min, 10 min promo la emisiuni iar restul rune, predictii si Ciuvica, prezent in toate emisiunile. Cred ca are si un pat acolo.