VIDEO. "Când noi am repornit Radio Guerrilla, nu aveam bani, dar mulţi ne-au ajutat", a povestit Mihai Dobrovolschi la Interviurile Paginademedia.ro.
A continuat: "Ringier ne-a primit în sediu, Mobexpert ne-a ajutat cu mobilierul, firme de leasing au avut încredere şi aşa ne-am putut lua echipamente".
"Ne-am gândit că, aşa cum şi noi am fost ajutaţi, şi noi putem ajuta", spune Dobbrovolschi despre esenţa proiectului Avanpost Radio Guerrilla.
Ce este, pe scurt, proiectul?
Mici afaceri, din diverse domenii - de la clinici la cafenele şi mici făbricuţe - primesc "ştampila" Avanpost Radio Guerrilla. În fiecare zi, cei care au aceste afaceri sunt invitaţi să intre în direct pe Radio Guerrilla.
Aceste afaceri, spune Dobrovolschi nu au bani de publicitate, mai ales în această perioadă, dar au nevoie ca de aer să comunice schimbările pe care le-au făcut în această perioadă de criză. "Le-am făcut acest dar, ştampila cu „Avanpost”, ca o promovare".
"Avanposturile" sunt listate pe site-ul Radio Guerrilla. Foarte important: nu plătesc.
"Noi oricum aveam o comunitate. Locuri în care am mers, locuri cu care vibrăm şi unde ne simţim bine şi cărora le-am făcut acest cadou - Avanpost Guerrilla. Am zis că, dacă tot avem această comunitate, să o dezvoltăm", spune Dobro. "Mai ales acum, în criză, când au nevoie de ajutor."
Proiectul, continuă el, a fost "păstorit" de Adrian Popescu, unul dintre asociaţii Guerrilla, care a crezut că, în momente de sincopă, aşa cum şi noi am fost ajutaţi atunci, şi noi trebuie să o facem, mai ales că putem".
Cum ajunge o companie Avanpost? "Sunt propuneri ale ascultătorilor sau ale noastre. Noi le verificăm şi apoi aplicăm ştampila".
Dobrovolschi: "Oameni care fac ceea ce fac cu drive, cu pasiune, care îşi respectă munca pe care o fac. Au un standard de calitate, care nu au talăngi agăţate de coadă, businessuri umane."
Ce înseamnă Avanpost Radio Guerrilla, în interviul cu Mihai Dobrovolschi:
VIDEO. Dobrovolschi, despre proiectul Avanpost Guerrilla
Idei din interviu:
- Noi când am redeschis radioul n-aveam bani, dar au venit oamenii şi ne-au ajutat, de la mobilă, la scule sau spaţiu. În momente de sincopă trebuie să ajutăm şi noi afacerile mici, cum am fost şi noi ajutaţi
- Ne-am hotărât să ajutăm afacerile mici, la început de drum. Le-am făcut acest dar, ştampila cu „Avanpost”, ca o promovare.
- Aceste afaceri nu au bani de publicitate, mai ales în această perioadă, dar au nevoie ca de aer să comunice schimbările pe care le-au făcut în această perioadă de criză.
- Comunitatea Avanpost Guerrilla îi poate ajuta, măcar în această perioadă.
- Cafenele, clinici, făbricuţe, afaceri locale, orice ne atrage nouă atenţia. Poate fi şi un magazin de peşte din Tulcea. Oameni care fac ce fac cu pasiune şi care-şi respectă munca pe care o fac.
- Toate avanposturile, pe care le luăm zilnic la telefon, sunt prezente şi într-o aplicaţie care este disponibilă pe IOS şi Android. De exemplu, se poate vedea cum s-au adaptat aceste afaceri la criză.
- În aplicaţie oamenii pot propune un avanpost, pe care noi îl luam şi îl evaluăm destul de subiectiv, după sufletul nostru. Ne-am bazat tot timpul pe feeling, la fel şi în acest caz.
- Oamenii propun, noi evaluăm şi punem ştampila.
Vezi interviul integral: VIDEO. Cu Dobrovolschi - Radio Guerrilla despre Radio în vreme de pandemie. Este bine sau nu ca Guvernul să susţină presa?
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu