Doi noi clienţi în protofoliul MediaCom. Agenţia a câştigat pitch-urile pentru conturile brandurilor Astratex (Retailer) şi Duracell.
În urma unui pitch local de buying şi strategic planning, echipa MediaCom a câştigat un nou jucător activ pe piaţa de retail din România - Astratex.
De asemenea, la nivel international, MediaCom a câştigat contul Duracell, în urma unui pitch care a debutat în luna noiembrie a anului trecut, anunţă reprezentanţii agenţiei.
Oana Petroff (CEO MediaCom România), despre ultimele mişcări din agenţie:
„Suntem bucuroşi pentru câştigul în sine, desigur, dar mai ales pentru că simţim cu toţii nevoia de veşti bune şi de speranţa că vom reuşi să traversăm această criză cât mai bine, cu aceleaşi standarde de profesionalism.
Suntem determinaţi să găsim resurse şi soluţii, atât pentru zona de new business, cât şi pentru a ne păstra clienţii actuali, aşa cum este cazul, spre exemplu, al clientului Zdrovit România, care a rămas în portofoliul nostru, în urma unui pitch recent. Le mulţumesc echipelor implicate şi clienţilor pentru încrederea acordată”, spune aceasta.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
nu stiu cui ii pasa sincer, mai bine ati face un newsletter pt agentii si gata