Schimbare în politica de vânzări de publicitate a site-ului Desprecopii.com.
Platforma de parenting îşi internalizează vânzările, după cinci ani în care spaţiul publicitar din site a fost administrat de regia de nişă ParentingAds.
Odată cu această mutare, din luna iunie Desprecopii.com vinde publicitatea şi pentru un alt site, tot de parenting: Clubulbebeluşilor.ro.
Desprecopii.com va reprezenta site-ul atât în cadru SATI (BRAT) cât şi în relaţia cu agenţiile de publicitate şi clienţii direcţi.
Florin Popescu, manager Desprecopii.com despre politica de vânzări:
"După criza provocată de noul coronavirus, comunicarea online a devenit mult mai importantă dar şi mai delicată. Părinţii reacţionează acum diferit, sunt mai sensibili la problemele legate de sănătate, educaţie, şi viaţă de familie.
Desprecopii.com are acces la un public imens din România iar prin parteneriatul cu site-ul ClubulBebelusilor.ro ne extindem audienţa. Audienţa mare şi influenţa pe care o exercitam mediatic vine însă şi cu o mare responsabilitate.
La desprecopii.com şi clubulbebelusilor.ro nu "vindem" publicitate, ci vom promova către părinţi produse şi servicii care le pot îmbunătăţi viaţa.
Despre polica editorială:
„Ambele site-uri au o politică editorială concentrată pe teme relevante pentru părinti, cu informaţii atent selectate, scrise sau verificate de specialişti.
Şi Desprecopii.com si Clubulbebelusilor.ro se opun trendului de tabloidizare a parentingului care din pacate este practicat din ce in ce mai activ în România”, spune Mirela Zoiţa, fondator Desprecopii.com.
Site-ul Desprecopii.com a fost, în ultimii cinci ani, în portofoliul regiei ParentingAds. Înainte, de vânzări s-a ocupat Ringier.
Desprecopii.com are în spate 20 de ani de existenţă. Are, în medie, 2,5 milioane de afişări, de la 850.000 de unici.
Clubulbebeluşilor.ro a fost fondat în urmă cu opt ani de Anca David, unul dintre utilizatorii platformei Desprecopii.com. Are în jur de 850.000 de afişări lunar, de la 200.000 de unici.
Trimite un comentariu