Măsurile anti-rasism ating noi cote. Brandul de cosmetice L'Oreal a decis să renunţe la cuvintele „albire” şi „luminos” din produsele sale, scrie Forbes.ro.
Prin această hotărâre, L'Oreal susţine că „s-a angajat să celebreze toate tonurile pielii”, potrivit The Guardian şi citat de Forbes.
Decizia de eliminare a cuvintelor vine pe fondul mişcării Black Lives Matter şi a unor critici pe care producătorul de cosmetice le-a primit.
L'Oreal nu este singura companie care a luat măsuri pe fondul protestelor anti-rasism. Coca-Cola a anunţat că-şi suspendă publicitatea în social media timp de cel puţin 30 de zile, transmite G4Media.
Mărcile de haine Levi's, Dockers sau Unilever au anunţat că-şi vor opri publicitatea pe Facebook şi Instagram. P&G , un alt brand global, a anunţat că analizează toate canalele media prin care distribuie publicitate, menţionează aceeaşi sursă.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
punct.