BANI PENTRU PRESĂ. Reclama Guvernului, varianta care apare în publicaţiile tipărite, conţine o cacofonie vizibilă.
Conceptul machetelor care apar în ziare este acelaşi ca al spoturilor de pe televiziuni: poartă mască. Mai exact, cu ilustraţii şi scurte explicaţii, spune ce Să faci şi ce Să NU faci.
Printre texte s-a strecurat şi o cacofonie. Chiar la capitolul "Ai grijă să NU". O "mască care".
Cacofonia din reclama Guvernul:
Cum arată campania Guvernului pe print:
Citeşte şi: FĂRĂ NUMĂR! UDMR propune dublarea banilor pentru presă: să fie 80 de milioane de euro!
Vor schimbarea radicală. USR propune oficial: banii pentru presă să se ducă la bolnavi. Campania „E o mită mascată”
Citeşte şi: BANI PENTRU PRESĂ. Grupul Intact, cei mai mulţi bani de la Guvern: peste 3,2 milioane de euro. Grupul ProSport, Cancan şi Gândul, primul la online. Lista parţială a contractelor. Cine şi cât ia?
Citeşte şi: BANI PENTRU PRESĂ. Ce spun despre campania Guvernului Pătraru, Ciutacu, Tolontan, Dobrovolschi sau Alice Iacobescu
Citeşte şi: Dragoş Stanca: Cum se putea ajuta jurnalismul şi cum se putea evita ca banii să ajungă şi la site-uri care fac click-bait?
Citeşte şi: Bani pentru presă. Jurnaliştii locali propun: Banii să meargă la site-urile din ţară în funcţie de mărimea oraşelor despre care scriu
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Campania în forma ei audio conține și versiuni prescurtate fără cacofonie. Kiss FM difuzează destul de des varianta întreagă, deși oamenii de la radio obișnuiau să le semnaleze autorilor greșelile din reclame și chiar să le refuze până la modificarea și reînregistrarea textului. Dincolo de faptul că lanțul de oameni cu răspundere în realizarea campaniei au tăcut mâlc, mesajul conține și reclamă mincinoasă care ar fi adus unui comerciant privat neplăceri din partea Protecției Consumatorilor la solicitarea concurenților. Dar cine să îi taxeze pe strategi?