Skip to main content

Top ADC. Ideea lunii mai, un proiect Decât o Revistă. Un clip cu Mircea Bravo şi spoturi cu Oana Pellea sau Răzvan şi Dani, printre cele mai creative campanii

 
Top ADC. Ideea lunii mai, un proiect Decât o Revistă. Un clip cu Mircea Bravo şi spoturi cu Oana Pellea sau Răzvan şi Dani, printre cele mai creative campanii

TOP ADC MAI. Presa independentă a dat lucrarea lunii în topul ADC. Organizaţia care reuneşte creativii din agenţii a publicat cele mai tari idei publicitare lansate în mai, luna în care au fost relaxate o parte din restricţiile cauzate de pandemie.

Publicitate

Un proiect al publicaţiei Decât o Revistă, un clip cu Mircea Bravo şi Bunica, spoturi cu Oana Pellea sau Răzvan şi Dani se regăsesc pe lista celor mai creative campanii din mai.

Lucrarea lunii mai este poezia „O zi întreagă, când pandemia va trece”, semnată de redacţia publicaţiei Decât o Revistă. De asemenea, a obţinut şi primul loc în categoria Digital.

Iniţiativa a pornit pe Instagramul publicaţiei şi a venit ca o încurajare. A vorbit despre lucrurile post-pandemie, lucrurile simple la fiecare persoana aflată în izolare a visat săptămâni în şir. O parte din versuri au fost scrise şi cu ajutorul cititorilor DoR. O mică „bucată” din poezie:

Îi îmbrăţişez pe toţi şi mergem toţi la mare,

facem un picnic pe plajă,
mâncăm gogoşi din 2 mai,

înălţăm un zmeu,
o ţigară pe Vârful Omu.

O zi întreagă, când pandemia va trece.

Poezia a fost trimisă în Jurnal de Pandemie, un newsletter zilnic al redacţiei cu ştiri şi resurse despre viaţa în izolare.

Echipa creativă este formată din Andrei Pacea | Ilustrator, Silvia Grădinaru | Versuri şi comunitatea DoR.

Bianca Dumitraşcu (founder şi designer -Ampersand Studio şi membră ADC*RO), despre Ideea Lunii:

Un exerciţiu frumos de optimism. Echipa DoR a reuşit să îşi menţină autencititatea, implicând comunitatea într-un proiect colectiv ce ne-a adus aminte cât de multe avem în comun şi mai ales, cât de mult ne lipsesc lucrurile simple.

Sunt tot mai rare momentele care ne mai trezesc sentimentul de apartenenţă. Felicitări lui Andrei Pacea şi Silviei Grădinaru pentru felul în care au adus la viaţă toate aceste gânduri”, punctează aceasta în legătură cu proiectul DoR.


DIGITAL: Hospice Casa Speranţei, Fundaţia Vodafone sau ING


Locul doi a mers către campania #CancerulNUstaladistanta, lansată de Hospice Casa Speranţei şi Cheil Centrade.

Scopul acesteia a fost să atragă atenţia asupra faptului că, dincolo de pandemia cu care ne confruntăm, peste 172.000 de pacienţi incurabili au nevoie urgentă de îngrijire.

Echipa creativă este formată din Victor Trifan | Art Director, Marijus Pudar | 3D Artist şi Mihai Gongu | Executive Creative Director.

Pe locul trei, în categoria Digital, se află proiectul Când viaţa bate filmul, dezvoltat de Fundaţia Vodafone România împreună cu Next Advertising. Spotul o surprinde pe Oana Pellea vorbind despre rolul din filmul State of things, cu scopul de a încuraja victimele violenţei domestice să ceară ajutor.

Echipa creativă este formată din: Bogdan Tudosie | Senior Copywriter şi Petra Martin | Art Director.

Menţiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Cum să îţi ţii bunica în casă este un proiect semnat de Mircea Bravo şi Jazz Communication prin care Mircea îşi încurajează bunica să folosească aplicaţia ING - Home bank pentru a-i trimite bani în această perioadă de distanţare socială.

Echipa creativă este formată din Diana Grigore | Art Director. Cătălina Groza, Andreea Siran | Copywriters.

Muzeul statului acasă este un proiect Noriel şi Next Advertising, pentru evadare în imaginaţie.

Campania reuneşte proiectele creative ale copiilor care, în această perioadă, au evadat în imaginaţie din sufragerii şi dormitoare.

Echipa este formată din Miruna Spătaru | Copywriter, Andrei Chirişi | Art Director şi Sabin Staicu | Associate Creative Director.

24 de Argumente este un proiect semnat de studio-ul de design şi comunicare Daniel&Andrew pentru Institutul Prezentului, care prezintă o serie de articole în continuarea expoziţiei „24 de argumente. Conexiuni timpurii în neo-avangarda românească 1969–1971”.


TV: Primul loc pentru spotul Neumarkt, cu Răzvan şi Dani


Primul loc, în categoria TV, a fost adjudecat de campania Un mulţumesc cum trebuie, realizată de Neumarkt şi McCann Worldgroup România.

Spotul a fost gândit ca un gest de recunoştinţă faţă de medici, curieri şi voluntari care, de la începutul pandemiei, au fost oamenii puternici de care am avut nevoie pentru a trece cu bine peste această perioadă.

Echipa creativă este formată din Jonay Sosa | Copywriting şi Maria Carillo | Art.

Categoria TV a numărat şi câteva menţiuni. Acestea sunt:

Campania Câte gusturi, atâtea îngheţate, semnată de MullenLowe pentru Gelatelli.

Spotul ne arată că îngheţata uneşte oamenii, indiferent de gusturi. Constrânsă de contextul în care filmările au fost blocate, echipa a mers, pentru realizarea spotului TV, pe opţiunea de CGI 3D animation.

Echipa este formată din Mario Niculae | Senior Art Director şi Vladi Păunescu | Senior Copywriter.

Menţiune au şi NN România, împreună cu Cheil Centrade pentru Alternative care fac bine. Proiectul a venit ca semn de recunoştinţa „pentru toţi cei care au găsit alternative pentru un mâine mai bun în această perioadă” şi au contribuit la dotarea cu echipament medical a Spitalului Clinic Colentina.

Echipa din spatele proiectului e formată din Ana Tanasa | Art Director, Alexandru Iliescu | Copywriter, Roxana Niţă | Group Creative Director, Mihai Gongu | Executive Creative Director.


RADIO: Colaborarea Kiss FM, Rock şi Magic FM


În vremea radioului - colaborarea între Kiss FM, Rock FM şi Magic FM susţinută de Circles Colab - a primit primul loc în secţiunea Radio.

Cu ajutorul artiştilor din România, spotul celebrează alegerea radioului ca unul dintre mediile de comunicare preferate de români în perioada în care au stat acasă, indiferent că preferă muzica rock, dance sau disco.

Echipa creativă este formată din Mihai Preda, Andrei Popa, Sebastian Olar şi Arpad Rezi.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus