AUDIENŢE. Situaţie diferită în această săptămână în lupta dintre Masked Singer, de pe Pro TV şi X-Factor de pe Antena 1. Dacă săptămâna trecută X-Factor pierdea clar bătălia (era chiar pe locul al treilea, după Kanal D), aseară, la a doua confruntare, show-ul de pe Antena 1 a recuperat puternic.
Duelul a fost strâns între Pro TV şi Antena 1. X-Factor aproape a egalat Masked Singer pe intervalul de intersecţie (săptămâna trecută era mult în spate). Practic, pe intervalul comun, cele două show-uri s-au luptat aproape bară la bară la nicel naţional şi la oraşe.
Diferenţa dintre Masked Singer şi X-Factor a fost însă mai mare, în favoarea Pro TV, pe publicul comercial, tânăr.
X-Factor a fost mai lung cu o jumătate de oră iar show-ul muzical al postului Intact a recuperat din audienţă după ce s-a terminat Masked Singer. A recuperat astfel încât, pe tot intervalul X-Factor (adică 20.30-23.00), Antena 1 a avut o medie peste Pro TV la nivel naţional şi la oraşe. Pe publicul comercial, Pro TV a rămas primul.
De notat că Masked Singer a început la 20:30 şi s-a terminat la 22:30, iar X-Factor a început la 20:30, şi s-a terminat în jurul orei 23:00.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Luptă strânsă între Pro TV şi Antena 1, pe intervalul Maked Singer
Naţional. Pro TV şi Antena 1 s-au duelat aproape de la egal la egal, aseară, când au avut show-urile Masked Singer şi X-Factor. Show-ul cu măşti, de la Pro TV, cu Horian Brenciu, Inna, Ana Morodan şi Codin Maticiuc în juriu, a fost pe primul loc atunci când vorbim de intervalul comun dintre cele două emisiuni, dar la mică distanţă.
Antena 1, cu X-Factor, i-a suflat în ceafă.
Audienţa celor două posturi, pe intervalul 20:30 - 22:30,a fost aproape egală: 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, la nivel naţional, cu un uşor avantaj pentru Pro TV.
Kanal D a completat podiumul, pe interval, cu o medie de audienţă de 960.000 de telespectatori.
În top cinci regăsim posturi ca România TV (615.000) şi Prima TV (300.000), care au fost destul de departe de primele locuri raportat la cifre.
Urban. Scenariul s-a repetat şi în mediul urban, unde cele două posturi - Pro TV şi Antena 1 - au avut cifre foarte apropiate. La oraşe, pe intervalul Masked Singer, show prezentat de Jorge, cele două staţii au bifat o medie de 590.000, respectiv 571.000 de telespectatori pe minut.
Kanal D a fost pe trei, cu o medie de jumătate de milion de oameni, pe acelaşi interval.
România TV, cu 250.000 de privitori, şi Antena 3, cu 186.000, au fost următoarele televiziuni din top.
Comercial. Situaţia s-a schimbat pe publicul comercial. Tinerii au pus pe primul loc emisiunea de pe Pro TV, pe intervalul 20:30-22:30. Cu o medie de aproape 300.000 de persoane tinere, Pro TV a condus topul. A fost urmat de Antena 1, care a avut pe interval aproape 200.000 de privitori la emisiunea prezentată de Răzvan Simion şi Dani Oţil. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 133.000 de oameni, pe minut.
Prima TV a fost postul de pe locul patru, pe interval, cu o medie de 45.000 de tineri.
DigiSport a urmat în clasament, cu 42.000 de persoane, pe acelaşi interval orar.
Audienta posturilor TV vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.167.000 | 6.6 | 15.7 |
2 | Antena 1 | 1.160.000 | 6.6 | 15.6 |
3 | Kanal D | 959.000 | 5.5 | 12.9 |
4 | Romania TV | 615.000 | 3.5 | 8.3 |
5 | Prima TV | 301.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Antena 3 | 260.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | National TV | 222.000 | 1.3 | 3 |
8 | DigiSport 1 | 221.000 | 1.3 | 3 |
9 | TVR 2 | 139.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | N24 PLUS | 105.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 590.000 | 6.2 | 15.5 |
2 | Antena 1 | 571.000 | 6 | 15 |
3 | Kanal D | 507.000 | 5.3 | 13.3 |
4 | Romania TV | 247.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 186.000 | 2 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 152.000 | 1.6 | 4 |
7 | Prima TV | 110.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | National TV | 89.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 75.000 | 0.8 | 2 |
10 | TVR 2 | 71.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 294.000 | 7 | 23.9 |
2 | Antena 1 | 193.000 | 4.6 | 15.7 |
3 | Kanal D | 133.000 | 3.2 | 10.8 |
4 | Prima TV | 45.000 | 1.1 | 3.7 |
5 | DigiSport 1 | 42.000 | 1 | 3.4 |
6 | National TV | 31.000 | 0.7 | 2.5 |
7 | Pro 2 | 23.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Digi 24 | 23.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. A doua ediţie Masked Siger în imagini
X Factor, peste Pro TV pe tot intervalul
Naţional. X-Factor a fost mai lung decât Masked Singer, iar audienţa Antenei 1 a fost mai mare după finalul showului de pe Pro TV. Astfel, lucrurile au stat diferit după media pe tot intervalul X-Factor. Emisiunea cu Delia, Loredana, Bănică şi Ristei în juriu a ocupat primul loc pe intervalul 20:30-23:30, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori.
În schimb, Pro TV a avut audienţă mai mică pe tot intervalul, la nivel naţional, iar cea mai parte a fost pierdută când s-a terminat Masked Singer. Puţin peste un milion de persoane a adunat Pro TV pe intervalul X-Factor.
Kanal D şi-a menţinut poziţia şi pe acest interval: locul trei şi o medie de 930.000 de privitori.
Urban. Antena 1 a fost lider şi în mediul urban, pe intervalul X-Factor, cu o medie de 580.000 de oameni.
Pro TV a ţinut aproape, cu o medie de 543.000 de persoane de la oraşe, pe intervalul 20:30-23:30.
Kanal D a fost pe trei, cu o medie de aproape jumătate de milion de oameni.
Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc indiferent dacă X-Factor a ţinut cu o jumătate de oră mai mult. Aproximativ 280.000 de persoane tinere au fost pe Pro TV pe intervalul 20:30-23:30.
Antena 1 a ocupat locul trei, pe intervalul X-Factor, cu o medie de 200.000 de persoane.
Locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 130.000 de oameni.
Prima TV a fost pe patru, de unde a adunat o medie de 42.000 de persoane. Pe cinci a fost a fost DigiSport 1, cu o medie 41.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV vineri, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.159.000 | 6.6 | 16.2 |
2 | Pro TV | 1.065.000 | 6.1 | 14.9 |
3 | Kanal D | 934.000 | 5.3 | 13.1 |
4 | Romania TV | 581.000 | 3.3 | 8.1 |
5 | Prima TV | 294.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Antena 3 | 256.000 | 1.5 | 3.6 |
7 | DigiSport 1 | 221.000 | 1.3 | 3.1 |
8 | National TV | 199.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | TVR 2 | 119.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 102.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 580.000 | 6.1 | 15.8 |
2 | Pro TV | 543.000 | 5.7 | 14.8 |
3 | Kanal D | 494.000 | 5.2 | 13.5 |
4 | Romania TV | 239.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 177.000 | 1.9 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 150.000 | 1.6 | 4.1 |
7 | Prima TV | 105.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | National TV | 76.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 68.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 18 septembrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 278.000 | 6.6 | 23 |
2 | Antena 1 | 202.000 | 4.8 | 16.7 |
3 | Kanal D | 130.000 | 3.1 | 10.8 |
4 | Prima TV | 42.000 | 1 | 3.5 |
5 | DigiSport 1 | 41.000 | 1 | 3.4 |
6 | National TV | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
7 | Digi 24 | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
8 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
9 | Antena 3 | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Pro Cinema | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Credibilitatea voastra e zero. E clar ca in ultimul timp va primiti piscoturile de la Antena, de cand v-a dat un sut in cur PRO-ul. Gata! S-a terminat impartialitatea voastra. Nu stiu cine va mai ia in seama cand promovati in disperare miracolul salvator al generatiei - Selly, un pusti care ne tine teorii despre educatie si sistemul de invatamant, dar care “canta” despre bolizi, bani, femei, boși si sos. Un baietas care conduce o masina de 100k la 19 ani. Pe bune? Advertiserii sunt orbi? Nu vad ca sunteti pe campii grav?