Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la Cheie, lider pe două segmente. Chefii, mai urmăriţi la oraşe. Cum a debutat sezonul din „Sacrificiul”?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Seara de miercuri a adus noi „bătălii” în rândul audienţelor între Antena 1 şi Pro TV. Ambele posturi au mizat pe două emisiuni în două intervale.

Publicitate

Pe Pro TV a debutat un nou sezon din „Visuri la Cheie”, de la 20:30, iar în acelaşi timp pe Antena 1 se difuza al treilea episod din „Chefi la Cuţite”.

De la 22:30 a urmat altă luptă. Pe de o parte, postul Intact a mizat pe un episod din „Sacrificiu”, iar Pro a continuat cu un al doilea episod din „Ferma: Orăşeni versus săteni”.

Pro TV a dominat seara cu cele două producţii, înregistrând o audienţă cu „Visuri la Cheie” de peste 1.3000.000 de oameni, în medie pe minut. Cifrele au fost în scădere pe intervalul Ferma, dar postul din Pache Protopopescu a rămas lider.

Peste 800.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu. De notat că Antena 1 a câştigat un singur segment - cel urban, pe intervalul dintre Visuri la Cheie şi Chefi.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Pro TV a găsit cheia succesului. Bucătarii, mai urmăriţi la oraşe

Naţional. Miercurea rămâne ziua Pro. Visuri la Cheie are un debut bun de sezon şi a rămas lider pe acest segment. Nu mai puţin de 1.387.000 de privitori au ales emisiunea de pe Pro TV. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, cu noul episod din Chefi la Cuţite. Este pentru prima dată când emisiunea s-a difuzat într-o zi de miercuri.

Chefii au fost urmăriţi, în medie, de 1.210.000 de telespectatori. În top 3 intră şi Kanal D, cu 965.000 de privitori. Postul Dogan a mizat aseară pe serialul turcesc „Preţul Fericirii” (de la 20:00) şi de la 23:00 un nou episod din „Bravo, ai stil!”.

Urban. La oraşe s-a schimbat situaţia. Bucătarii de pe Antena 1 şi-au adjudecat primul loc pe acest interval. Pe Antena 1 s-au uitat 705.000 de urmăritori. Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu 618.000 de telespectatori.

Şi de această dată, ultima treaptă a podiumului a fost completată de Kanal D, cu 557.000 de privitori. Urmează în top obişnuitele posturi de ştiri: Antena 3 şi România TV.

Comercial. Tinerii au ales să urmărească tot Pro TV. Diferenţa nu a fost mare, la fel ca în serile trecute. La Visuri la Cheie s-au uitat, în medie, 315.000 de telespectatori tineri. Pe doi a încheiat Antena 1, cu 281.000 de privitori tineri.

Kanal D s-a îndepărtat ceva mai mult de cele două pe acest segment, atrăgând doar 140.000 de telespectatori tineri. De remarcat poziţia a patra a celor de la Naţional TV. Postul TV difuza pe intervalul cu Visuri la Cheie un film de acţiune - „Stratton”.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.387.000 7.9 18.9
2 Antena 1 1.210.000 6.9 16.5
3 Kanal D 965.000 5.5 13.2
4 Romania TV 440.000 2.5 6
5 Antena 3 434.000 2.5 5.9
6 National TV 192.000 1.1 2.6
7 Pro Cinema 181.000 1 2.5
8 TVR 2 121.000 0.7 1.7
9 Happy Channel 120.000 0.7 1.6
10 Prima TV 120.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 705.000 7.4 18.1
2 Pro TV 618.000 6.5 15.9
3 Kanal D 557.000 5.8 14.3
4 Antena 3 262.000 2.7 6.7
5 Romania TV 194.000 2 5
6 National TV 120.000 1.3 3.1
7 Digi 24 80.000 0.8 2.1
8 Happy Channel 71.000 0.7 1.8
9 Prima TV 69.000 0.7 1.8
10 Pro Cinema 64.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 315.000 7.5 23.7
2 Antena 1 281.000 6.7 21.1
3 Kanal D 140.000 3.3 10.5
4 National TV 42.000 1 3.1
5 Romania TV 33.000 0.8 2.5
6 Digi 24 33.000 0.8 2.5
7 Prima TV 28.000 0.7 2.1
8 Pro Cinema 24.000 0.6 1.8
9 Antena 3 22.000 0.5 1.7
10 Happy Channel 22.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Fermierii au câştigat „bătălia” cu actorii. Ferma, mai urmărită decât serialul Sacrificiul

Naţional. Emisiunea „Ferma: Orăşeni versus săteni” a avut audienţe mai bune decât marţi seara. Ce-i drept, adversarul de pe Antena 1 a fost unul diferit. În ţară, emisiunea Mihaelei Rădulescu a strâns în faţa televizoarelor, în medie, 887.000 de telespectatori.

Antena 1, cu ultimul sezon din serialul „Sacrificiul”, a încheiat pe locul secund, cu 767.000 de urmăritori. În clasament a urmat Kanal D, cu 528.000 de privitori.

Urban. Diferenţa a fost mai mică la oraşe. Pro TV a rămas pe primul loc, dar audienţa a ajuns la 461.000 de urmăritori. Pe Antena 1 se uitau la serial 403.000 de telespectatori.

Pe trei s-a clasat tot Kanal D, cu 291.000 de privitori.

Comercial. Şi tinerii au stat cu ochii pe al doilea episod din Ferma. Pro TV a câştigat şi aici „bătălia”, cu 264.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut pe acelaşi interval 169.000 de urmăritori tineri.

Kanal D îşi menţine ultimul loc pe podium şi pe comercial, cu 86.000 de privitori tineri. De notat, de asemenea, şi prezenţa în top 10 a canalelor de filme Comedy Central şi AXN.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 887.000 5 16.2
2 Antena 1 767.000 4.4 14
3 Kanal D 528.000 3 9.6
4 Antena 3 448.000 2.5 8.2
5 Romania TV 340.000 1.9 6.2
6 National TV 213.000 1.2 3.9
7 Prima TV 165.000 0.9 3
8 Happy Channel 139.000 0.8 2.5
9 Digi 24 110.000 0.6 2
10 B1TV 86.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 461.000 4.8 14.8
2 Antena 1 403.000 4.2 12.9
3 Kanal D 291.000 3 9.3
4 Antena 3 290.000 3 9.3
5 Romania TV 172.000 1.8 5.5
6 National TV 102.000 1.1 3.3
7 Digi 24 99.000 1 3.2
8 Prima TV 96.000 1 3.1
9 Happy Channel 69.000 0.7 2.2
10 AXN 66.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 264.000 6.3 23
2 Antena 1 169.000 4 14.7
3 Kanal D 86.000 2.1 7.5
4 Romania TV 43.000 1 3.7
5 Digi 24 43.000 1 3.7
6 National TV 37.000 0.9 3.2
7 Antena 3 30.000 0.7 2.6
8 Comedy Central 28.000 0.7 2.4
9 Prima TV 27.000 0.7 2.4
10 AXN 23.000 0.6 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Margovec Margovec
    marti a fost pe doi pe comercial dar în rest este lider

    Lideri in capul tau sec de postac antenist

    Dar de audientele de dimineata nu zici nimic?
    Primele ore ale dimineții (7:00-10;00) aduc audiențe foarte solide (depășind 40% share pe cîteva sferturi) pentru Pro Tv.
    Umilinta pe antenuta , ha ha ha
  • Iuli Iuli
    @RzV, participanții de la Visuri la cheie trebuie să plătească o sumă (lună de lună, ca la bancă) firmei care le face casa. Dacă nu plătesc, îi vor scoate afară. Așa cum zice și @Serban, case fac cei de la Casa Share.
    Ajutorul ăsta de la emisiuni tv este doar pentru public, în realitate nu există. Dacă stai să te gândești ei nu își scot banii dintr-o seară: trebuie să plătească salarii, materiale de construcție, voluntarii, echipa de producție etc.
  • Serbet Serbet
    "Că nu ridici în două săptămâni o casă solidă"

    Aici ai zis bine. Pai sponsorii crezi ca stau aia 3-4 luni ? Poate in visele tale...
  • Serbet Serbet
    Si care e problema ta Serbanica ? Aia ti-au facut casa. E DATORIA TA sa o mentii, sa o intretii, sa ai grija de ea. Se strica, ceva repari tu.
    Pentru mine e o emisiune cam in genul celor de pe Discovery sau alte posturi cu documentare. De genul cum sa iti faci o locuinta. Nu ma intereseaza povestile lacrimogene.
    Probabil multi se uita doar sa vada cum demoleaza aia casa, si refac alta.
  • Marcolesc Marcolesc
    marti a fost pe doi pe comercial dar în rest este lider

    Lideri in capul tau de postac antenist , ha ha ha , umilinta pe antenuta
    Dar postacule Putina Razvan R , de audientele de dimineata nu zici nimic?
    Pe monitormedia: "Primele ore ale dimineții (7:00-10;00) aduc audiențe foarte solide (depășind 40% share pe cîteva sferturi) pentru Pro Tv."

    Deci umilinta , ha ha ha , 40% share , dezastru pe antenuta
  • Magrebian Magrebian
    Accesatii sunt lider in capul tau sec de postac antenist , ha ha ha
    Vezi postacule pe monitormedia la audientele de marti 8 septembrie: "Pe intervalul 16:00 – 19:00, Antena 1 a fost lider de piață, pe național și pe urban. Pe comercial, Pro Tv a trecut pe primul loc."

    Deci accesati lideri doar la pensionari , ha ha ha , la tineri e Pro postacule antenist , umilinta
  • Șerban Șerban
    @RzV Într-adevăr extrem de greu să mai scrii povești lacrimogene care să prindă la fraieri. Dar totuși să zicem că acei oameni chiar au nevoie de ajutor. Te duci tu cu echipa ta de-alde Dana Budeanu ai imobiliarelor și începi să spargi ca retardatul pereții din BCA sau cărămidă ridicați din greu de ei, și le faci un banc prost din OSB și polistiren, care la o ploaie mai serioasă se înmoaie precum cartonul?! Păi cum îi ajuți mă astfel? Proiecte pe bune fac oamenii de la Casa Share, nu o mână de ratați care o rup pe-a constructorii. Că nu ridici în două săptămâni o casă solidă cu fundație de beton armat și pereți din cărămidă.
  • Razvan Razvan
    @Marian ,marti a fost pe doi pe comercial dar în rest este lider
  • Marian Marian
    Razvane in capul tau doar national si urban la comercial conduce pro nu mai minti ca televiziunea ta
  • Razvan Razvan
    Doru ,cap sec Acces Direct e lider zilnic pe toate targeturile
  • Margov Margov
    Umilinta pe postacul antenist Razvan Putina R, aseara in prime time Pro TV a avut 25,3% share iar Antenuta doar 18,4%. Umilinta, ha ha ha.
    Azi Pro rupte tot cu Fierbintenii si Ferma.
  • Accescetul Accescetul
    Mireasa merge foarte bine ,ediția de marti a fost lider de audienta

    Dar accesatii nu , ha ha ha , nu degeaba au terminat cu Vulpita , ca nu se uita nimeni
    Umilinta
  • Marcovescu Marcovescu
    Urmeaza trei zile grele pentru Pro tv ,vineri X Factor,sigur lider,sâmbata ,Te cunosc de undeva si duminica iumor care tot lideri de audiență vor fi!

    Lider la pensionari , da , mai ales la te cunosc de undeva , acolo sa vezi pensionari , ha ha ha
    Si pana atunci , de azi ce ne zici?
    MATURA PE JOS Pro cu Antenuta ta , cu un film de 2 leuti
    Umilinta , ha ha ha
  • Marian Marian
    Razvan va rupe tot ce prinde antenuta nu iarta nimic ,sa fi pe faza poate
    arunca si pentru tine ceva din zbor , sa nu uiti sa prinzi matura gata poti sa intri la izolare de acum numai astepta ziua de duminica
  • Visanul Visanul
    Vineri X Factor va mătura pe jos cu nascații Pro!

    Lideri in capul tau sec , ha ha ha , pro a maturat cu chefii tai aseara , ha ha ha , umilinta

Trimite un comentariu

sus