Skip to main content

AUDIENŢE. X şi Zero. Joia, X Factor - Zero efecte: showul Antenei a fost pe trei, şi după Kanal D

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Antena 1 a mutat X Factor şi în serile de joi, dar mişcarea nu s-a dovedit a fi inspriată. Talent show-ul prezentat de Răzvan şi Dani a avut cifre care l-au plasat pe locul trei pe toate segmentele de public.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Ediţia de aseară a durat mai puţin decât cele obişinuite din serile de vineri. A început la 20:30 şi s-a terminat la 22:20, atrăgând o audienţă de puţin peste 1 milion de telespectatori.

X Factor s-a intersectat cu Las Fierbinţi şi Ferma de pe Pro TV, dar şi cu serialul turcesc Nemilosul Istanbul de pe Kanal D. Interesantă este şi evoluţia Pro TV: pe intervalul cu Las Fierbinţi, ajungea la peste 2,3 milioane de telespectatori. Când a început Ferma, a pierdut aproape un milion!

Show-ul Antenei 1 a ratat şi locul secund pe publicul comercial în faţa serialului postului Dogan, lucru care se întâmplă destul de rar.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii X Factor (20:30-22:20):

Naţional. Talent show-ul cu Bănică, Delia, Loredana şi Ristei a adunat 1.055.000 de telespectatori, în medie pe minut. Cu aceste cifre, a fost abia pe locul al treilea.

Liderul serii a fost Pro TV. Postul din Pache a condus topul cu 1.842.000 de privitori, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu 1.600.000 de urmăritori.

Urban. La oraşe e aceeaşi situaţie. Antena 1 este departe de primele două locuri. La X Factor se uitau, în medie, 570.000 de privitori.

Pro TV şi-a menţinut prima poziţie cu 889.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a mai recuperat faţă de naţional. A rămas pe doi, însă cu cifre bune - 824.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au pus Antena 1 doar pe poziţia a treia, chiar şi sub Kanal D. Postul Intact a avut o audienţă de 225.000 de privitori, în timp ce pe postul Dogan erau 233.000 de urmăritori.

Pro TV a condus detaşat acest segment, cu 447.000 de telespectatori tineri şi cotă de piaţă impresionantă - 29.5.

Audienta posturilor TV joi, 12 noiembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.842.000 10.5 22.1
2 Kanal D 1.600.000 9.1 19.2
3 Antena 1 1.055.000 6 12.7
4 Romania TV 466.000 2.7 5.6
5 Antena 3 357.000 2 4.3
6 National TV 261.000 1.5 3.1
7 Prima TV 243.000 1.4 2.9
8 Pro Cinema 171.000 1 2.1
9 Diva 113.000 0.6 1.4
10 Digi 24 111.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 12 noiembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:20), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 889.000 9.3 20
2 Kanal D 824.000 8.6 18.5
3 Antena 1 577.000 6 13
4 Romania TV 239.000 2.5 5.4
5 Antena 3 232.000 2.4 5.2
6 National TV 109.000 1.1 2.4
7 Digi 24 98.000 1 2.2
8 Prima TV 94.000 1 2.1
9 Diva 91.000 1 2
10 Realitatea Plus 61.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 12 noiembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:20), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 447.000 10.7 29.5
2 Kanal D 233.000 5.6 15.4
3 Antena 1 225.000 5.4 14.9
4 Romania TV 44.000 1 2.9
5 Diva 40.000 1 2.6
6 Digi 24 37.000 0.9 2.4
7 Comedy Central 29.000 0.7 1.9
8 National TV 28.000 0.7 1.8
9 Pro Cinema 23.000 0.5 1.5
10 Prima TV 21.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Ionut , au fost deocheati mai ales Banica , auzi la el cifre bune pentru chix factor a stiut toata galaxia ca va fi joi nu mai abera specialistului nu va creste tot asa va fi ,singurul lucru bun este ca serialele mediocre turcesti prind doar la pensionari ,Sabina esti tare poate pricep si postaci antenisti cum a stat Ferma aseara ,prinde mai bine cand sunt duelurile , cred ca deseara pro poate prinde comercialul din cauza serialului mediocru turcesc,
  • Robert Robert
    In plus, ieri, pe toata ziua pe comercial, Pro a fost lider detasat cu 24.9% share. Antenuta lui Mile plangaciosul la jumatate, cu 13%. Plange Mile ! Nu are curaj sa comenteze aici...
  • Roberto Roberto
    Ce audiente are Kanal D ,au dat lovitura cu serialul turcesc , Cifre bune si pentru X Factor ,mulți nu stiau ca e si joi ,va mai creste joi viitoare

    Si de Pro TV nu zici nimic cap de guma ? Ca Pro a sters pe jos cu Antenuta ta, plangi !
  • Robert Robert
    Si pe intervalul Ferma nu postati audientele ?
  • Roberto Roberto
    Unde e postacul Mile, aici nu comenteaza ? De pensionarii de la Antenuta nu zice nimic cap de guma ? Plange Mile !
  • RzV RzV
    O emisiune rateu pentru Antena, se vedea ca nici vineri nu produce mai nimic, de ce mai incerci si joi, e clar ca pierde si mai rau.
  • Sabina Sabina
    Audientele pe intervalul Ferma !

    Emisiunea a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.0 puncte de rating și 24.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 5.9 puncte de rating și 17.8% share.
  • Sabina Sabina
    Emisiunea a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.0 puncte de rating și 24.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 5.9 puncte de rating și 17.8% share.
  • Ionut Ionut
    Poza descrie perfect aceasta emisiune... o emisiune foarte slaba la fel ca și chefi la cuțite însă ce sa faci ce sa le ceri la unii care le place sa se uite cum gătesc unii? Halal public are antena 1
  • Sabina Sabina
    Emisiunea a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.0 puncte de rating și 24.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 5.9 puncte de rating și 17.8% share.
  • Razvan Razvan
    Ce audiente are Kanal D ,au dat lovitura cu serialul turcesc , Cifre bune si pentru X Factor ,mulți nu stiau ca e si joi ,va mai creste joi viitoare
  • Sabina Sabina
    Iar pe intervalul emisiunii Ferma Pro TV a avut 8 puncte pe comercial

Trimite un comentariu

sus