Audienţe. Antena 1 a mutat X Factor şi în serile de joi, dar mişcarea nu s-a dovedit a fi inspriată. Talent show-ul prezentat de Răzvan şi Dani a avut cifre care l-au plasat pe locul trei pe toate segmentele de public.
Detalii, în continuare:
Ediţia de aseară a durat mai puţin decât cele obişinuite din serile de vineri. A început la 20:30 şi s-a terminat la 22:20, atrăgând o audienţă de puţin peste 1 milion de telespectatori.
X Factor s-a intersectat cu Las Fierbinţi şi Ferma de pe Pro TV, dar şi cu serialul turcesc Nemilosul Istanbul de pe Kanal D. Interesantă este şi evoluţia Pro TV: pe intervalul cu Las Fierbinţi, ajungea la peste 2,3 milioane de telespectatori. Când a început Ferma, a pierdut aproape un milion!
Show-ul Antenei 1 a ratat şi locul secund pe publicul comercial în faţa serialului postului Dogan, lucru care se întâmplă destul de rar.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii X Factor (20:30-22:20):
Naţional. Talent show-ul cu Bănică, Delia, Loredana şi Ristei a adunat 1.055.000 de telespectatori, în medie pe minut. Cu aceste cifre, a fost abia pe locul al treilea.
Liderul serii a fost Pro TV. Postul din Pache a condus topul cu 1.842.000 de privitori, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu 1.600.000 de urmăritori.
Urban. La oraşe e aceeaşi situaţie. Antena 1 este departe de primele două locuri. La X Factor se uitau, în medie, 570.000 de privitori.
Pro TV şi-a menţinut prima poziţie cu 889.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a mai recuperat faţă de naţional. A rămas pe doi, însă cu cifre bune - 824.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au pus Antena 1 doar pe poziţia a treia, chiar şi sub Kanal D. Postul Intact a avut o audienţă de 225.000 de privitori, în timp ce pe postul Dogan erau 233.000 de urmăritori.
Pro TV a condus detaşat acest segment, cu 447.000 de telespectatori tineri şi cotă de piaţă impresionantă - 29.5.
Audienta posturilor TV joi, 12 noiembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.842.000 | 10.5 | 22.1 |
2 | Kanal D | 1.600.000 | 9.1 | 19.2 |
3 | Antena 1 | 1.055.000 | 6 | 12.7 |
4 | Romania TV | 466.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 357.000 | 2 | 4.3 |
6 | National TV | 261.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Prima TV | 243.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | Pro Cinema | 171.000 | 1 | 2.1 |
9 | Diva | 113.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Digi 24 | 111.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 12 noiembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:20), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 889.000 | 9.3 | 20 |
2 | Kanal D | 824.000 | 8.6 | 18.5 |
3 | Antena 1 | 577.000 | 6 | 13 |
4 | Romania TV | 239.000 | 2.5 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 232.000 | 2.4 | 5.2 |
6 | National TV | 109.000 | 1.1 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 98.000 | 1 | 2.2 |
8 | Prima TV | 94.000 | 1 | 2.1 |
9 | Diva | 91.000 | 1 | 2 |
10 | Realitatea Plus | 61.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 12 noiembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 447.000 | 10.7 | 29.5 |
2 | Kanal D | 233.000 | 5.6 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 225.000 | 5.4 | 14.9 |
4 | Romania TV | 44.000 | 1 | 2.9 |
5 | Diva | 40.000 | 1 | 2.6 |
6 | Digi 24 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Comedy Central | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | National TV | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Si de Pro TV nu zici nimic cap de guma ? Ca Pro a sters pe jos cu Antenuta ta, plangi !
Emisiunea a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.0 puncte de rating și 24.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 5.9 puncte de rating și 17.8% share.