Audienţe. Partida cifrelor dintre Pro TV şi Antena 1 s-a terminat la egalitate, 1-1, în duelul de joi seara. Postul din Pache Protopopescu a mers pe reţeta clasică: un episod din Las Fierbinţi, care a avut audienţe record, urmat apoi de Ferma. Antena 1 a programat un episod din audiţiile X Factor.
Detalii, în continuare:
Las Fierbinţi a fost, de departe, cel mai urmărit program al serii. Şi-a bătut recordul de audienţă din această toamnă. Puţin peste 2,4 milioane de români se uitau la comedia cu Bobiţă, Celentano şi Firicel.
X Factor nu a avut nicio şansă pe acest interval, fiind pe locul trei pe naţional şi urban, chiar şi sub Kanal D. A mai recuperat pe comercial unde a încheiat pe doi.
Situaţia s-a schimbat dramatic pentru Pro TV, după ce s-a încheiat Las Fierbinţi. Cu episodul din Ferma, postul din Pache a coborât pe trei pe naţional şi urban, iar pe comercial a fost pe doi. X Factor a luat segmentul tinerilor, iar pe celelalte două s-a impus serialul turcesc de pe Kanal D - „Nemilosul Istanbul”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Las Fierbinţi, cifre record aseară. X Factor, pe trei pe două segmente
Naţional. Serialul de comedie Las Fierbinţi prinde foare bine la public, iar aseară a înregistrat cifre record. Aproximativ 2.409.000 de români se uitau, în fiecare minut, la aventurile lui Bobiţă, Celentano sau Firicel.
Pe locul secund a încheiat Kanal D, dar la mare distanţă. La serialul postului Dogan se uitau 1.532.00 de privitori, în timp ce Antena 1 cu X Factor era pe poziţia a treia, cu 1.059.000 de urmăritori.
Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Las Fierbinţi atinge cifre foarte bune. A avut 1.072.000 de privitori, în fiecare minut.
Kanal D termină şi pe aici pe a doua poziţie - 744.000 de urmăritori, iar Antena 1 completează, încă o dată, podiumul - 576.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales comedia de pe Pro TV. Aproximativ 478.000 de privitori tineri s-au uitat la Las Fierbinţi, care a atins o cotă de share impresionantă - 31.4%.
Antena 1 a urcat pe a doua poziţie, cu 231.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D a coborât pe ultima treaptă de pe podimul - 203.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - X Factor (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.409.000 | 13.7 | 27.6 |
2 | Kanal D | 1.532.000 | 8.7 | 17.5 |
3 | Antena 1 | 1.059.000 | 6 | 12.1 |
4 | Romania TV | 343.000 | 2 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 303.000 | 1.7 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - X Factor (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.072.000 | 11.2 | 23.9 |
2 | Kanal D | 744.000 | 7.8 | 16.6 |
3 | Antena 1 | 576.000 | 6 | 12.9 |
4 | Romania TV | 215.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 195.000 | 2 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - X Factor (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 478.000 | 11.5 | 31.4 |
2 | Antena 1 | 231.000 | 5.6 | 15.1 |
3 | Kanal D | 203.000 | 4.9 | 13.3 |
4 | Romania TV | 39.000 | 0.9 | 2.5 |
5 | AMC | 38.000 | 0.9 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ferma pune Pro TV pe al treilea loc. X Factor, lider pe comercial
Naţional. Una caldă, alta rece pentru Pro TV. S-a încheiat Las Fierbinţi şi postul a căzut pe locul trei cu Ferma. 1.200.000 de telespectatori se uitau la emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu.
Liderul segmentului a fost Kanal D, chiar detaşat. 1.532.000 de urmăritori urmăreau episodul serialului turcesc. Antena 1, cu X Factor, s-a clat pe locul doi - 1.287.000 de privitori.
Urban. Kanal D şi-a păstrat poziţia de lider şi la oraşe, cu 785.000 de urmăritori. A depşit X Factor şi Ferma.
Antena 1 s-a clasat pe a doua poziţie, cu 695.000 de privitori, în timp ce Pro TV a rămast tot pe trei - 453.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au ales X Factor, dar lupta era strânsă cu Ferma. Antena 1 a fost prima pe acest segment, cu 292.000 de privitori.
Pro TV s-a clasat pe poziţia secundă, cu 257.000 de urmăritori, în timp ce Kanal D cade două poziţii până pe trei - 218.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - X Factor (21:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.532.000 | 8.7 | 19.4 |
2 | Antena 1 | 1.287.000 | 7.3 | 16.3 |
3 | Pro TV | 1.200.000 | 6.8 | 15.2 |
4 | Romania TV | 422.000 | 2.4 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 403.000 | 2.3 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - X Factor (21:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 785.000 | 8.2 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 695.000 | 7.3 | 16.7 |
3 | Pro TV | 453.000 | 4.8 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 5.7 |
5 | Romania TV | 231.000 | 2.4 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 19 noiembrie, pe intervalul comun Ferma - X Factor (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 292.000 | 7 | 19.5 |
2 | Pro TV | 257.000 | 6.2 | 17.1 |
3 | Kanal D | 218.000 | 5.2 | 14.5 |
4 | Prima TV | 57.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Comedy Central | 42.000 | 1 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Cum iti plac si tie certurile la accesati, la sacrificiul, la umor la insula iubirii, chiar si la chefi cand se cearta bucatarii, chiar asa disperat?