Skip to main content

Contul de media OMV Petrom, preluat de o nouă agenţie

 
Foto | captură omv.ro
Foto | captură omv.ro

OMV Petrom are o nouă agenţie pe zona de media planning. Este vorba despre agenţia Mindshare (parte a GroupM şi WPP), preia contul de media planning şi buying al OMV Petrom pe piaţa din România.

Publicitate

Va oferi servicii servicii de consultanţă şi strategie media, planificare şi media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media).

„Parteneriatul are obiective pe termen lung şi întregeşte gama pe servicii pe care agenţiile WPP le oferă OMV Petrom în România”, spun reprezentanţii agenţiei.

Până în vara acestui an, contul de media al Petrom era la Optimedia, agenţie din grupul Publicis.

Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare:

„În această perioadă am ştiut că cel mai important lucru este să stăm aproape de clienţi. Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie şi mai puternică de suport, de consultanţă strategică, de expertiză.

Clienţii au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esenţiale ale business-urilor clienţilor noştri, iar faptul că, iată, reuşim să câştigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca”, spune acesta.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus