Skip to main content

VIDEO. La 15 ani în România, grupul CEZ lansează o campanie şi un spot video. Intră şi pe TikTok

 
VIDEO. La 15 ani în România, grupul CEZ lansează o campanie şi un spot video. Intră şi pe TikTok

VIDEO. Grupul CEZ sărbătoreşte 15 ani pe piaţa din România, cu o nouă campanie de brand. Cu această ocazie, anunţă şi că va intra pe platforma TikTok, tot mai populară la noi şi în lume.

Publicitate

Compania a lansat şi un spot video, totul sub sloganul „Energia vine la oameni”. Se aude pe radio, va fi pe TV, dar şi în online.

„Grija faţă de oameni reprezintă nucleul central al campaniei”, spun oficialii grupului.

După conturile de pe Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn şi YouTube, CEZ va fi prezent şi pe TikTok, cu un cont corporate.

„Prin acest canal, Grupul CEZ îşi propune să aibă acces la un public nou, diferit faţă de audienţa înregistrată pe celelalte canale de social media din punct de vedere al vârstei, intereselor şi al tipului de conţinut consumat.

De aceea, pentru această platformă, compania va dezvolta conţinut special din sfera sectorului energetic, care să trezească interesul şi atenţia noii generaţii de consumatori”, spun oficialii grupului.

De asemenea, Angelica Barbu (directorul direcţiei de comunicare şi marketing CEZ România) spune:

„Debutăm pe cel mai în vogă canal de social media din prezent, pentru a redefini sectorul energetic. Utilizatorii care ne vor urmări pe TikTok vor putea descoperi că energia este un domeniu accesibil, plin de expresivitate, creativitate şi umor, atât timp cât este explicată corect, pe canalul potrivit.”

VIDEO. Spotul - #energiavinedelaoameni

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus