Audienţe. Clasicul Nea Mărin Miliardar, mai urmărit decât contemporanul Nea Mărin! Filmul din 1979 a scos cifre foarte bune pentru Antena 1, la nivelul întregii ţări. A "luat" ţara, însă publicul urban şi cel tânăr a preferat filmul de pe Pro TV.
Detalii, în continuare:
Amza Pellea prinde la public şi în 2021. Antena 1 a fost lider cu producţia din 1979 la nivel naţional, cu peste 1,5 milioane de telespectatori. A avut cifre apropiate de Pro TV şi pe urban, însă la tineri s-a distanţat de prima poziţie.
Pro TV a mizat pe intersecţia cu Nea Mărin Miliardar cu pelicula „Loserii de la seral” din 2018, cu Kevin Hart printre actorii principali. În ţară a fost doar pe trei, dar a câştigat la oraşe şi pe segmentul tinerilor. Kanal D a difuzat aseară un nou episod din serialul turcesc „Prizoniera destinului”.
Interesantă evoluţia serii. A început cu ştirile, dominate fără drept de apel de Pro TV, la distanţă şi a continuat cu lupta Nea Mărin - Loserii de la seral (acolo unde publicul nţaional s-a împărţit între Pro TV şi Antena 1).
După ce Nea Mărin Miliardar s-a terminat, lucrurile au revenit la "normal", cu Pro TV pe primul loc pe toate targeturile, cu un film de acţiune de la 22.30 (Adâncul Albastru). Cu Paul Walker în rol principal, filmul de pe Pro TV a avut 780.000 de urmăritori s-au uitat în toată ţară. Antena 1 s-a clasat pe doi. Tot cu "acvatice": „Baywatch” - 730.000 de privitori.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15):
Naţional. Amza Pellea, adică Nea Mărin Miliardar, a adus în 2021 cifre mai bune decât Nea Mărin (Marin Barbu) şi Liviu Vârciu pentru Antena 1. Aproximativ 1.551.000 de telespectatori se uitau la producţia din 1979.
Kanal D s-a clasat pe poziţia secundă, cu peste 1,4 milioane de privitori. Filmul dat de Pro a pus postul pe locul trei, cu 1.079.000 de urmăritori.
Urban. Luptă strânsă la oraşe între Nea Mărin Miliardar şi Loserii de la seral, filmul de pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a câştigat la mică diferenţă, cu 675.000 de privitori, în medie.
Antena 1 a urmat cu cifre bune - 645.000 de urmăritori. Kanal D a completat podiumul, cu 630.000 de urmăritori, în medie.
Comercial. Pe segmentul tinerilor a câştigat filmul Pro din 2018. Aproximativ 389.000 de telespectatori s-au uitat la producţia cu Kevin Hart.
Antena 1 s-a poziţionat tot pe locul secund - 275.000 de urmăritori. Urmează Kanal D cu 179.000 de privitori, iar top cinci este completat de România TV şi Digi24.
Audienta posturilor TV joi, 7 ianuarie, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.551.000 | 8.8 | 18.2 |
2 | Kanal D | 1.465.000 | 8.3 | 17.2 |
3 | Pro TV | 1.079.000 | 6.1 | 12.6 |
4 | Romania TV | 582.000 | 3.3 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 426.000 | 2.4 | 5.0 |
6 | TVR 2 | 252.000 | 1.4 | 3.0 |
7 | Pro Cinema | 237.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | ETNO | 216.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 164.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 154.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 ianuarie, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 675.000 | 7.1 | 15.2 |
2 | Antena 1 | 645.000 | 6.7 | 14.5 |
3 | Kanal D | 630.000 | 6.6 | 14.1 |
4 | Romania TV | 351.000 | 3.7 | 7.9 |
5 | Antena 3 | 282.000 | 2.9 | 6.3 |
6 | Digi 24 | 127.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | TVR 2 | 111.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | Pro Cinema | 111.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | B1TV | 70.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 ianuarie, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 389.000 | 9.3 | 25.5 |
2 | Antena 1 | 275.000 | 6.6 | 18.0 |
3 | Kanal D | 179.000 | 4.3 | 11.7 |
4 | Romania TV | 47.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | Digi 24 | 41.000 | 1.0 | 2.7 |
6 | Pro Cinema | 38.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Comedy Central | 33.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | TVR 2 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | TNT | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Pai normal , pro cu tinerii , antenuta cu pensionarii