Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Mărin Miliardar, mai tare decât Nea Mărin de acum! Antena 1, prima pe naţional, dar nu şi la tineri, unde Pro TV e lider

 
AUDIENŢE. Nea Mărin Miliardar, mai tare decât Nea Mărin de acum! Antena 1, prima pe naţional, dar nu şi la tineri, unde Pro TV e lider

Audienţe. Clasicul Nea Mărin Miliardar, mai urmărit decât contemporanul Nea Mărin! Filmul din 1979 a scos cifre foarte bune pentru Antena 1, la nivelul întregii ţări. A "luat" ţara, însă publicul urban şi cel tânăr a preferat filmul de pe Pro TV.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Amza Pellea prinde la public şi în 2021. Antena 1 a fost lider cu producţia din 1979 la nivel naţional, cu peste 1,5 milioane de telespectatori. A avut cifre apropiate de Pro TV şi pe urban, însă la tineri s-a distanţat de prima poziţie.

Pro TV a mizat pe intersecţia cu Nea Mărin Miliardar cu pelicula „Loserii de la seral” din 2018, cu Kevin Hart printre actorii principali. În ţară a fost doar pe trei, dar a câştigat la oraşe şi pe segmentul tinerilor. Kanal D a difuzat aseară un nou episod din serialul turcesc „Prizoniera destinului”.

Interesantă evoluţia serii. A început cu ştirile, dominate fără drept de apel de Pro TV, la distanţă şi a continuat cu lupta Nea Mărin - Loserii de la seral (acolo unde publicul nţaional s-a împărţit între Pro TV şi Antena 1).

După ce Nea Mărin Miliardar s-a terminat, lucrurile au revenit la "normal", cu Pro TV pe primul loc pe toate targeturile, cu un film de acţiune de la 22.30 (Adâncul Albastru). Cu Paul Walker în rol principal, filmul de pe Pro TV a avut 780.000 de urmăritori s-au uitat în toată ţară. Antena 1 s-a clasat pe doi. Tot cu "acvatice": „Baywatch” - 730.000 de privitori.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15):

Naţional. Amza Pellea, adică Nea Mărin Miliardar, a adus în 2021 cifre mai bune decât Nea Mărin (Marin Barbu) şi Liviu Vârciu pentru Antena 1. Aproximativ 1.551.000 de telespectatori se uitau la producţia din 1979.

Kanal D s-a clasat pe poziţia secundă, cu peste 1,4 milioane de privitori. Filmul dat de Pro a pus postul pe locul trei, cu 1.079.000 de urmăritori.

Urban. Luptă strânsă la oraşe între Nea Mărin Miliardar şi Loserii de la seral, filmul de pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a câştigat la mică diferenţă, cu 675.000 de privitori, în medie.

Antena 1 a urmat cu cifre bune - 645.000 de urmăritori. Kanal D a completat podiumul, cu 630.000 de urmăritori, în medie.

Comercial. Pe segmentul tinerilor a câştigat filmul Pro din 2018. Aproximativ 389.000 de telespectatori s-au uitat la producţia cu Kevin Hart.

Antena 1 s-a poziţionat tot pe locul secund - 275.000 de urmăritori. Urmează Kanal D cu 179.000 de privitori, iar top cinci este completat de România TV şi Digi24.

Audienta posturilor TV joi, 7 ianuarie, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.551.000 8.8 18.2
2 Kanal D 1.465.000 8.3 17.2
3 Pro TV 1.079.000 6.1 12.6
4 Romania TV 582.000 3.3 6.8
5 Antena 3 426.000 2.4 5.0
6 TVR 2 252.000 1.4 3.0
7 Pro Cinema 237.000 1.3 2.8
8 ETNO 216.000 1.2 2.5
9 Happy Channel 164.000 0.9 1.9
10 Digi 24 154.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 ianuarie, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 675.000 7.1 15.2
2 Antena 1 645.000 6.7 14.5
3 Kanal D 630.000 6.6 14.1
4 Romania TV 351.000 3.7 7.9
5 Antena 3 282.000 2.9 6.3
6 Digi 24 127.000 1.3 2.8
7 TVR 2 111.000 1.2 2.5
8 Pro Cinema 111.000 1.2 2.5
9 Happy Channel 81.000 0.8 1.8
10 B1TV 70.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 ianuarie, pe intervalul filmului Nea Mărin Miliardar (20:30-22:15), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 389.000 9.3 25.5
2 Antena 1 275.000 6.6 18.0
3 Kanal D 179.000 4.3 11.7
4 Romania TV 47.000 1.1 3.1
5 Digi 24 41.000 1.0 2.7
6 Pro Cinema 38.000 0.9 2.5
7 Antena 3 37.000 0.9 2.4
8 Comedy Central 33.000 0.8 2.1
9 TVR 2 25.000 0.6 1.7
10 TNT 25.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mario Mario
    Barbutan 2 zile n-am auzit nimic de tine si acum hop
    Du-te si culcă-te
  • george george
    Taceti ca pe national v-am rupt pro tv-istilor
  • Mario Mario
    Normal ca nu a fost lider la tineri ca cei din ziua de azi nu se mai uita la chestii de genul
  • mile mile
    antena 3 si romania lideri la stiri
  • mile mile
    super, antena trebuie sa difuzeze romanesti

Trimite un comentariu

sus