Skip to main content

Lacrimi şi rating. Mirela Vaida a plâns, dar n-a plâns degeaba. Audienţă ca-n Las Fierbinţi

 
Lacrimi şi rating. Mirela Vaida a plâns, dar n-a plâns degeaba. Audienţă ca-n Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Lacrimi şi mult rating la Acces Direct. Emisiunea Mirelei Vaida, cu prezentatoarea plângând cu sughiţuri, cu atacatoarea făcută "teroristă", cu un bolovan pus pe cântar, a scos cifre comparabile cu ale serialului Las Fierbinţi.

Publicitate

De ce s-au uitat mulţi români? Pentru că a fost prima ediţie după atacul „teroristei” de vineri. O ediţie presărată cu multe lacrimi, anchete şi un monolog al prezentatoarei. Detalii, AICI.

Mai bine de 2 milioane de telespectatori s-au uitat la ediţia Acces Direct de luni, pe Antena 1. Audienţa era dublă faţă de Pro TV, care difuza Ştirile de la ora 17:00 şi o ediţie din „Ce spun românii”.

Antena 1 a condus detaşat clasamentele la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, dar a pierdut la mică diferenţă pe segmentul tinerilor.

CITEŞTE ŞI: Breaking News: Mirela Vaida, atacată în direct la tv cu o piatră imensă. „Sunt în stare de şoc!”

CITEŞTE ŞI: Mirela Vaida, lacrimi peste lacrimi. Hohote de plâns, după atacul "teroristei". Incidentul de vineri, exploatat de Acces Direct

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de marţi, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00):

Naţional. Mai bine de 2 milioane de români au urmărit prima ediţie Acces Direct de după atacul de vineri. Diferenţa faţă de restul urmăritorilor a fost consistentă.

Pro TV, cu Ştirile şi Ce spun românii, depăşea puţin peste un milion de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 673.000 de privitori.

Urban. Cifrele pentru Acces Direct, cu victimizarea "traumatizatei" Mirela Vaida au fost la fel de ridicate şi la oraşe. Aproximativ 898.000 de români se uitau pe Antena 1, în după-amiaza de luni, când se vorbea despre "atacul în direct".

A doua staţie TV a rămas Pro TV cu 592.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D era pe trei - 239.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au schimbat ierarhia. Emisiunea Acces Direct în care Mirela Vaida a plâns în hohote a pus Antena 1 pe locul secund, cu 209.000 de telespectatori.

Pro TV a câştigat la limită pe acest segment de public - 219.000 de privitori. Pe locul trei a fost Kanal D - 115.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 2.080.000 11.8 30.7
2 Pro TV 1.080.000 6.1 16
3 Kanal D 673.000 3.8 9.9
4 Romania TV 327.000 1.9 4.8
5 TVR 1 294.000 1.7 4.3
6 Antena 3 222.000 1.3 3.3
7 Digi 24 149.000 0.8 2.2
8 Diva 110.000 0.6 1.6
9 Boomerang 99.000 0.6 1.5
10 National TV 97.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 898.000 9.4 26.6
2 Pro TV 592.000 6.2 17.5
3 Kanal D 239.000 2.5 7.1
4 Romania TV 201.000 2.1 5.9
5 Antena 3 166.000 1.7 4.9
6 Digi 24 115.000 1.2 3.4
7 TVR 1 110.000 1.2 3.3
8 Diva 82.000 0.9 2.4
9 Realitatea Plus 56.000 0.6 1.6
10 Boomerang 53.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 22 martie, pe intervalul emisiunii Acces Direct (17:00-19:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 219.000 5.2 23.3
2 Antena 1 209.000 4.9 22.3
3 Kanal D 115.000 2.7 12.2
4 Digi 24 48.000 1.1 5.1
5 Antena 3 27.000 0.6 2.9
6 Romania TV 22.000 0.5 2.4
7 Pro Cinema 18.000 0.4 1.9
8 Comedy Central 18.000 0.4 1.9
9 Boomerang 15.000 0.4 1.6
10 Pro 2 14.000 0.3 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

CITEŞTE ŞI: Breaking News: Mirela Vaida, atacată în direct la tv cu o piatră imensă. „Sunt în stare de şoc!”

CITEŞTE ŞI: Mirela Vaida, lacrimi peste lacrimi. Hohote de plâns, după atacul "teroristei". Incidentul de vineri, exploatat de Acces Direct

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Specialistu Specialistu
    Oare Stoicescu ce cifre a scos cu Observatorul de la 19, daca nu au fost lideri,clar trebuie schimbată,când te lasă Acces în 31 share pe national
  • Allex Allex
    Călin, de ce să nu scrie? Tocmai, scrii un articol după propria viziune editorială. Dacă abordezi acest subiect, poți fi transparent doar într-un fel sau altul, dar în esență tot nu poți fi. La urma urmei, este un articol în care se prezintă audiențele și doar titlul are amprentă de analiză jurnalistică, în rest sunt menționate audiențele și sunt relatate pe scurt întâmplările după formularea folosită chiar de ei, ieri, în cadrul emisiunii.
  • dana dana
    @B.A.M. , ce te-ai aprins asa tare? Faci parte din echipa Acces si stai undercover? Crezi ca plange cineva daca parasesti tu sau nu acest site? Incidentul e clar ca nu e facatura, e regretabil, dar sa ne mai lase si DUAMNA Vaida cu aerele ei de prima dona. Sa nu uite ca este o animatoare de la Favorit Tv, promovata de Adriana Bahmuteanu la rang de prezentator la Mireasa si apoi luata si de Acces Direct. DUAMNA Vaida a uitat cand plangea pe la sefii cei mari din Antene ca si-a luat casa si ca nu i-au mai dat emisie si nu are cu ce sa plateasca ratele. Acum o face pe ranita. Nu a patit nimic, e regretabil incidentul, dar sa ne mai lase cu atatea bocete.
  •  Calin Calin
    @Allex,jurnalismul trebuie sa fie imparțial,daca nu iti convine ceva tine-o pentru tine,nu te apuci sa scrii un articol de rasu'-plânsu'!!!!
    Au si ei dreptate dar nu se scrie asa ceva public!
  • Allex Allex
    Atitudinea Paginii de media vis-a-vis de cele întâmplate este corectă în numele libertății presei și independenței editoriale. Proiectul "Acces Direct" și-a creat un brand lipsit de credibilitate.
  • B.A.M B.A.M
    Pagina de media, cu tot respectul, dar ați ajuns mai jos ca cei de la ROMÂNIA TV.
    Până și ei au relatat acest subiect mai obiectiv ca voi!!! Au spus despre acest atac, l-au dezbătut de urgență într-o seară cu "Românii au talent", au luat un punct de vedere de-al Mirelei Vaida, au spus despre faptul că ea a depus 2 PLÂNGERI PENALE (luându-i și acolo un punct de vedere!!!)!!!
    Ați ajuns mai jos ca ROMÂNIA TV!!!!
    Ca să nu mai spun că prezentați de-a dreptul superficial conținutul ediției de ieri!!!
    Spuneți-mi!! Sunteți plătiți de cineva pentru denigrare??? (SUBLINIEZ CĂ E O ÎNTREBARE OBIECTIVĂ, bazată pe argumentele expuse mai sus!!!) Sau de ce sunteți sub ROMÂNIA TV, din punct de vedere JURNALISTIC, la acest subiect al atacului din emisiunea "Acces Direct???
    Spuneți-mi!!! E cazul să părăsesc Pagina de media pentru lipsă de obiectivitate cumva???
  • Anonimul Anonimul
    Aha si care e scopul???Rating azi si peste o saptamana va fi la fel cum a fost si inainte de accident
  • M3 M3
    Înțeleg ca pagina de media a început un fel de război cu antena 1
    Problema e ca e un război incomplet in care Obae si echipa lui se lupta singuri
    Încercați poate si câștigati:))))
    Aveți respect față de cititorii acestui site
  • Flag Flag
    Vai sa nu exageram! Pe comercial nu are audiență nici jumătate cât las fierbinți.
    Cât despre acea doamna care spune către Vaida sa ii de-a banii așa merita Antena 1 și Vaida dacă profita de oameni sărmani pentru audiențe! Totul dacă ar fi adevărat dar ma înșel.
  • Mile Mile
    Susțineti faradelegi ha

Trimite un comentariu

sus