AUDIENŢE. Miercuri seara a fost mai mult despre seriale turceşti şi umor şi mai puţin despre afaceri. Asta pentru că serialul turcesc de pe Kanal D - Hercai, a dominat seara la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Turcii n-au prins pe publicul tânăr, acolo unde a câştigat iUmor.
Unde s-a văzut Imperiul leilor?
La nivel naţional şi la oraşe, Pro TV a fost al treilea post clasat. Pro TV a stat cel mai bine pe segmentul tânăr (cel al telespectatorilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani), unde a ocupat locul doi cu Imperiul Leilor.
Pe noul comercial, Pro TV e pe primul loc
De notat şi câteva aspecte legate schimbarea importantă care s-a produs pe piaţa de publicitate. În analiza de astăzi, Paginademedia.ro prezintă şi cifrele pe noul segment comercial (cel al telespectatorilor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani). Reamintim că „clasicul" public comercial de acum, adică tinerii între 18 şi 49 de ani, de la oraşe, va fi extins.
Pro TV lucrează deja, de mai mult timp, cu o parte din clienţi pe un segment de public extins, urmând ca trecerea la noul public comercial să fie completă în următorul an.
Noul public este unul extins, de la 18-49 de ani din oraşe (aşa cum l-a folosit Pro TV de aproape 20 de ani), la un public naţional, între 21 şi 54 de ani.
Conform datelor de audienţă de miercuri seara, cu emisiunea Imperiul Leilor a atras aproape 700.000 de persoane, în medie, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Mai multe detalii despre NOUL COMERCIAL
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30):
Naţional. Pro TV a ocupat locul trei, aseară, în topul audienţelor, cu emisiunea Imperiul Leilor. Show-ul a adunat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
Primul loc, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de aproape 1,5 milioane de persoane în fiecare minut.
Locul doi, pe intervalul Imperiul Leilor, a aparţinut Antena 1. Postul Intact a atras o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori pe minut.
Urban. În mediul urban s-a menţiunut clasamentul. Pro TV s-a clasat pe trei, cu o medie de aproape 600.000 de persoane în fiecare minut.
Kanal D a fost lider. A atras aproximativ 660.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul Imperiul Leilor.
Antena s-a clasat între Kanal D şi Pro TV, pe doi, loc de unde a înregistrat o medie de aproximativ 645.000 de privitori pe minut.
Comercial 18-49. Pro TV a stat mai bine pe segmentul comercial „clasic”, între 18 şi 49 de ani. A ocupat locul doi, sub Antena 1 care a trecut pe primul loc.
Imperiul leilor a atras o audienţă medie de aproximativ 303.000 de telespectatori pe minut. Pe de altă parte, liderul Antena 1 înregistrat, pe interval, 316.000 de telespectatori în medie pe minut.
Kanal D a atras mai puţini tineri decât Pro TV şi Antena 1: 172.000 de persoane în medie, pe interval.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.481.000 | 8.4 | 17.1 |
2 | Antena 1 | 1.307.000 | 7.4 | 15.1 |
3 | Pro TV | 1.268.000 | 7.2 | 14.6 |
4 | Romania TV | 545.000 | 3.1 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 396.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | TVR 1 | 348.000 | 2.0 | 4.0 |
7 | National TV | 267.000 | 1.5 | 3.1 |
8 | Happy Channel | 256.000 | 1.4 | 2.9 |
9 | Pro Cinema | 171.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | Antena Stars | 157.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 660.000 | 6.9 | 14.9 |
2 | Antena 1 | 645.000 | 6.7 | 14.6 |
3 | Pro TV | 587.000 | 6.1 | 13.3 |
4 | Romania TV | 285.000 | 3.0 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 266.000 | 2.8 | 6.0 |
6 | TVR 1 | 197.000 | 2.1 | 4.4 |
7 | Happy Channel | 162.000 | 1.7 | 3.7 |
8 | National TV | 134.000 | 1.4 | 3.0 |
9 | Prima TV | 90.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Pro Cinema | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 316.000 | 7.5 | 20.9 |
2 | Pro TV | 303.000 | 7.2 | 20.0 |
3 | Kanal D | 172.000 | 4.1 | 11.3 |
4 | TVR 1 | 79.000 | 1.9 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | National TV | 44.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | DigiSport 1 | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | AXN | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):
COMERCIAL 21-54 ABCD | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 685.000 | 9.9 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 570.000 | 8.2 | 18.4 |
3 | Kanal D | 395.000 | 5.7 | 12.8 |
4 | TVR 1 | 140.000 | 2.0 | 4.5 |
5 | Romania TV | 114.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | National TV | 100.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Antena 3 | 84.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Pro Cinema | 75.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | DigiSport 1 | 59.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 54.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii