Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat pe 1 Decembrie la exit-poll-uri şi pe ce posturi? România TV şi Pro TV, la egalitate primele staţii la ora 21.00

 
AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat pe 1 Decembrie la exit-poll-uri şi pe ce posturi? România TV şi Pro TV, la egalitate primele staţii la ora 21.00

AUDIENŢE. Pe 1 Decembrie, românii au dat la ora 21.00 pe posturile care au difuzat primele rezultate ale exit-poll-urile. Cum s-au împărţit pe televiziuni?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV atât în tprimul sfert de oră de la ora 21.00, cât şi pe toată seara dezbaterilor. Clasamentul diferă, în funcţie de target şi de interval: la nivelul întregii ţări, România TV e cel mai urmărit post de ştiri. La oraşe, sunt momente în care Antena 3 e mai bun. Pe publicul comercial, stau mai bine Digi 24 şi Antena 3.

Să le luăm pe rând.

Un sfert de oră de interes maxim

NAŢIONAL. La ora 21.00 şi până la 21.15, primele două posturi TV au fost, practic, la egalitate. Cei mai mulţi români era pe România TV - 1.120.000 şi pe Pro TV - 1.119.000. 

Au urmat în topul staţiilor Antena 3, Realitatea şi Antena 1. Interesant este că un milion de români care se uitau la TV nu erau interesaţi de cifrele votului fiind împărţiţi, în mod egal, între Kanal D (Roata Norocului) şi Happy Channel (serial turcesc).

Totuşi, cifrele au fost mari pentru toate posturile de ştiri în primul sfert de oră cu rezultatele exit-pollurilor.

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-21.15, la nivel naţional:

  • România TV: 1.120.000 de telespectatori
  • Antena 3: 850.000
  • Realitatea: 790.000
  • Digi24: 445.000
  • B1 TV: 90.000
  • Euronews: 50.000
  • TVR Info: 30.000

URBAN. La oraşe, cei mai mulţi dintre români au văzut primele date pe Pro TV (625.000). Au urmat trei staţii de ştiri: România TV, Antena 3 şi Realitatea. Şi în mediul urban, audienţa ştirilor a fost ridicată:

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-21.15, în mediul urban:

  • România TV: 610.000 de telespectatori
  • Antena 3: 560.000
  • Realitatea: 450.000
  • Digi24: 310.000
  • B1 TV: 75.000
  • Euronews: 45.000
  • TVR Info: 11.000

COMERCIAL. Pe segmentul comercial (21-54 de ani, urban). tot Pro TV a fost pe primul loc (340.000 de telespectatori). De notat aici că prima staţie de ştiri a fost Digi 24, care s-a situat imediat după Pro TV, urmată de Antena 1.

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-21.15, pe segmentul comercial:

  • Digi24: 180.000 de telespectatori
  • Antena 3: 145.000
  • Realitatea: 145.000
  • România TV: 135.000
  • B1 TV: 20.000
  • Euronews: 27.000
  • TVR Info: 10.000

Posturile de ştiri, audienţe bune cu dezbaterile de seară

Dezbaterile de seară i-au ţinut pe români în faţa televizoarelor pe 1 Decembrie, pe toate posturile de ştiri. Toate staţiile informative au avut audienţe peste media lor obişnuită, dintr-o perioadă normală.

La nivelul întregii ţări, prima televiziune de ştiri, în intervalul 21.00-24.00, a fost România TV. La oraşe şi pe comercial, a stat mai bine Antena 3. De notat locul trei obţinut de Digi 24 pe publicul comercial pe toată seara dezbaterilor.

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-24.00, pe 1 Decembrie, la nivel naţional:

  • România TV: 765.000 de telespectatori
  • Antena 3: 755.000
  • Realitatea: 590.000
  • Digi24: 320.000
  • B1 TV: 80.000
  • Euronews: 22.000
  • TVR Info: 17.000

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-24.00, pe 1 Decembrie, în mediul urban:

  • Antena 3: 460.000 de telespectatori
  • România TV: 420.000
  • Realitatea: 310.000
  • Digi24: 250.000
  • B1: 60.000
  • Euronews: 20.000
  • TVR Info: 10.000

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-24, pe 1 Decembrie, pe segmentul comercial:

  • Antena 3: 150.000 de telespectatori
  • Digi 24: 135.000
  • România TV: 100.000
  • Realitatea: 90.000
  • B1 TV: 20.000
  • Euronews: 15.000
  • TVR Info: 10.000

Citeşte şi: 21.00. Posturile TV la ora Exit-Poll-urilor. Antena 3 a furat startul a doua săptămână la rând. Şi Digi 24 a început înainte de 21.00

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus