AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii în seara de joi? Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a avut cele mai bune cifre ale serii. Nu la fel de mulţi telespectatori s-au uitat şi la Masked Singer. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc doar la tinerii de la oraşe.
Detalii, în continuare:
Pro TV a început seara pe primul loc, cu rating dublu faţă de Kanal D şi Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi, serialul cu Bobiţă, Celetano sau Firicel. Peste 2 milioane de români urmăreau producţia, la nivel naţional.
Situaţia s-a mai echilibrat când a început Masked Singer, show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş. Aseară, „Papagalul” Alex Velea a fost demascat. Pro era pe locul trei în ţară, iar în mediul urban a fost la egalitate cu Kanal D. Doar pe publicul tânăr de la oraşe a câştigat.
Antena 1, cu Adela, era cel mai urmărit post în ţară pe intervalul Masked Singer.
Paginademdia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, fără rival
NAŢIONAL. Ţara o arde pe comedie. Peste două milioane de români au urmărit serialul de comedie, aseară. Pro TV a fost lider detaşat în prima parte a serii.
Mai bine de 1,4 milioane de telespectatori au ales să urmărească un alt serial, Doctorul Minune, la Kanal D. Pe trei se clasa Antena 1, cu 1.290.000 de privitori care urmăreau începtul episodului din Adela.
URBAN. Mulţi români de la oraşe au urmărit şi ei Las Fierbinţi. Un milion de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului de comedie.
Kanal D, cu prima parte a serialului turcesc Doctorul Minune, ocupa locul secund cu 622.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1, cu 580.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe s-au uitat în număr mare la Las Fierbinţi. Aproximativ 414.000 de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului.
Rating mai bun pentru Antena 1, care se clasa pe doi cu 245.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 149.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.032.000 | 11,5 | 23,4 |
2 | Kanal D | 1.408.000 | 8,0 | 16,2 |
3 | Antena 1 | 1.290.000 | 7,3 | 14,9 |
4 | Romania TV | 544.000 | 3,1 | 6,3 |
5 | Antena 3 | 375.000 | 2,1 | 4,3 |
6 | Realitatea Plus | 184.000 | 1,0 | 2,1 |
7 | Antena Stars | 182.000 | 1,0 | 2,1 |
8 | DigiSport 1 | 159.000 | 0,9 | 1,8 |
9 | Happy Channel | 153.000 | 0,9 | 1,8 |
10 | TVR 1 | 135.000 | 0,8 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.000.000 | 10,4 | 22,9 |
2 | Kanal D | 622.000 | 6,5 | 14,2 |
3 | Antena 1 | 580.000 | 6,1 | 13,3 |
4 | Romania TV | 291.000 | 3,0 | 6,6 |
5 | Antena 3 | 244.000 | 2,5 | 5,6 |
6 | Realitatea Plus | 100.000 | 1,0 | 2,3 |
7 | Happy Channel | 99.000 | 1,0 | 2,3 |
8 | DigiSport 1 | 95.000 | 1,0 | 2,2 |
9 | Antena Stars | 88.000 | 0,9 | 2,0 |
10 | Digi 24 | 86.000 | 0,9 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 414.000 | 10,0 | 30,6 |
2 | Antena 1 | 245.000 | 5,9 | 18,1 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3,6 | 11,1 |
4 | Romania TV | 53.000 | 1,3 | 3,9 |
5 | Digi 24 | 41.000 | 1,0 | 3,0 |
6 | Antena Stars | 39.000 | 0,9 | 2,9 |
7 | Pro Cinema | 28.000 | 0,7 | 2,1 |
8 | Diva | 24.000 | 0,6 | 1,8 |
9 | TV1000 | 22.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | National TV | 17.000 | 0,4 | 1,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Pro TV, primul loc doar la tineri cu Masked Singer
NAŢIONAL. Când a început Masked Singer audienţa Pro TV-ului a scăzut. Postul din Pache se clasa doar pe trei la nivel naţional, cu 1.017.000 de telespectatori.
Cel mai urmărit program, pe intervalul show-ului cu măşti, a fost serialul Adela. Antena 1 avea 1.131.000 de privitori. Pe doi era Kanal D, cu 1.024.000 de urmăritori.
URBAN. Situaţie echilibrată şi la oraşe. Pro TV şi Kanal D erau la egalitate. Pro avea, însă, 2.000 de telespectatori în plus.
Pe trei se clasa Antena 1, cu 501.000 de privitori.
COMERCIAL. Masked Singer, mai urmărit de tineri. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc, cu 226.000 de telespectatori.
La mică distanţă se clasa pe doi Antena 1, cu 220.000 de privitori. Podiumul televiziunilor a fost completat de Kanal D, cu 173.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.131.000 | 6,4 | 16,1 |
2 | Kanal D | 1.024.000 | 5,8 | 14,6 |
3 | Pro TV | 1.017.000 | 5,8 | 14,5 |
4 | Antena 3 | 516.000 | 2,9 | 7,4 |
5 | Romania TV | 391.000 | 2,2 | 5,6 |
6 | National TV | 294.000 | 1,7 | 4,2 |
7 | Prima TV | 207.000 | 1,2 | 2,9 |
8 | DigiSport 1 | 200.000 | 1,1 | 2,8 |
9 | Realitatea Plus | 160.000 | 0,9 | 2,3 |
10 | Antena Stars | 151.000 | 0,9 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 530.000 | 5,5 | 14,3 |
2 | Kanal D | 528.000 | 5,5 | 14,3 |
3 | Antena 1 | 501.000 | 5,2 | 13,5 |
4 | Antena 3 | 325.000 | 3,4 | 8,8 |
5 | Romania TV | 236.000 | 2,5 | 6,4 |
6 | DigiSport 1 | 115.000 | 1,2 | 3,1 |
7 | Prima TV | 110.000 | 1,2 | 3,0 |
8 | National TV | 88.000 | 0,9 | 2,4 |
9 | Realitatea Plus | 82.000 | 0,9 | 2,2 |
10 | Diva | 80.000 | 0,8 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 226.000 | 5,4 | 18,7 |
2 | Antena 1 | 220.000 | 5,3 | 18,2 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4,2 | 14,3 |
4 | Romania TV | 44.000 | 1,1 | 3,6 |
5 | DigiSport 1 | 39.000 | 0,9 | 3,2 |
6 | Prima TV | 37.000 | 0,9 | 3,1 |
7 | Antena 3 | 31.000 | 0,8 | 2,6 |
8 | Digi 24 | 31.000 | 0,7 | 2,6 |
9 | Diva | 31.000 | 0,7 | 2,6 |
10 | National TV | 30.000 | 0,7 | 2,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Care este numele editorului de la Pro TV venit acum la Antena care dublează știrile de o scurtă perioadă pentru Observator??,
mereu îl confundam Cu cei plecați la Digi în urmă cu ceva ani