Duminică a fost seară dificilă pentru telespectatori. Cei mai mulţi s-au împărţit între finala iUmor şi o nouă ediţie Survivor. Pe interval a fost transmis şi un meci FCSB.
Cifrele, în continuare.
Finala iUmor a atras pe Antena 1 aproape 915.000 de români, pe intervalul Survivor (20.00 - 23.30).
Cu toate acestea, lider pe două segmente din trei a fost show-ul de la Pro TV, care a avut un public de 1.377.000 de persoane din întreaga ţară. Iar publicul comercial a fost câştigat de iUmor.
Finala show-ului de comedie s-a întins târziu în noapte, până aproape la ora 2.00. Însă clasamentul a rămas neschimbat şi după ce s-a terminat Survivor: Pro TV a câştigat targetul naţional şi urban, iar Antena 1 a fost lider pe publicul comercial.
Şi postul Digi Sport 1 a avut audienţe bune, cu meciul FCSB transmis în intervalul orar 21.30 - 23.30. Mai bine de jumătate de milion de suporteri din ţară au urmărit partida de fotbal pe Digi Sport 1.
Totodată, alţi 121.000 de suporteri s-au uitat la meci pe Prima Sport 1, iar 53.000 au fost pe Orange Sport 1. În total, partida FCSB - CFR, încheiată cu scor 3-1, a fost urmărită de 678.000 de români aflaţi în faţa televizoarelor.
Audienţe bune a avut şi postul public TVR 1, care a difuzat emisiunea Vedetă populară, în intervalul 21.00-23.00, iar apoi o ediţie Garantat 100%. Televiziunea s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Survivor, fiind urmărită, în medie, de 379.000 de români.
În schimb, postul turcesc Kanal D nu s-a mai clasat în top trei audienţe. Acesta a difuzat de la ora 20.00 serialul românesc de comedie, Strada Speranţei, cu foştii Divertişi, iar apoi, de la ora 21.15 emisiunea 40 de întrebări cu Denise Rifai. Cu aceste programe, postul turcesc a fost întrecut de televiziunea publică, dar şi de posturi de ştiri precum România TV şi Antena 3, dar şi de Digi Sport 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor, intersectat cu finala iUmor:
Naţional. Pro TV a bătut Antena 1 duminică seară, pe două segmente din trei de audienţă. Survivor a fost urmărit de 1.377.000 de români, cu 400.000 mai mulţi decât cei care s-au uitat la finala iUmor (915.000 de privitori, mai exact).
Locul trei a fost ocupat de televiziunea de ştiri România TV care a avut o audienţă medie de 388.000 de persoane.
La mică distanţă s-a aflat TVR 1, care a difuzat emisiunea Vedetă populară până la ora 23.00, iar apoi Garantat 100%. Programele postului public au fost urmărite de 379.000 de români.
Digi Sport 1, care a transmis partida de fotbal de Liga 1 dintre FCSB şi CFR, s-a clasat pe locul cinci. Aproximativ 355.000 de suporteri s-au uitat la meci pe Digi Sport 1, pe intervalul Survivor.
Kanal D a ocupat locul şase în clasamentul audienţelor. Serialul românesc şi emisiunea cu Denise Rifai au fost urmărite de 319.000 de români.
Urban. Pro TV a câştigat meciul audienţelor şi la oraşe. Mai bine de 741.000 de telespectatori au ales show-ul Survivor, cu aproape 200.000 mai mulţi faţă de cei care au stat pe Antena 1.
Astfel, s-au uitat la finala iUmor aproximativ 565.000 de români, postul Antena 1 ocupând poziţia secundă în topul audienţelor.
Locul trei a fost câştigat de televiziunea Digi Sport 1. Puţin peste 200.000 de orăşeni au ales programele sportive şi meciul FCSB, pe intervalul Survivor.
Pe patru şi pe cinci s-au poziţionat posturile de ştiri România TV, care a avut o audienţă medie de 190.000 de privitori, şi Antena 3 - 178.000.
Kanal D a obţinut abia locul opt, fiind depăşită de TVR 1 şi Happy Channel. Programele postului turcesc au fost urmărite de 140.000 de orăşeni.
Comercial Urban 21-54 de ani. Dacă Survivor a fost lider în ţară şi la oraşe, pe publicul comercial a preluat conducerea iUmor. Show-ul de comedie a fost pe primul loc cu o audienţă de 332.000 de tineri de la oraşe.
Survivor a trecut pe doi, fiind urmărit de 288.000 de români de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Digi Sport 1 a obţinut din nou locul trei în top, cu 89.000 de suporteri din segmentul comercial.
Iar Kanal D şi-a luat revanşa şi a urcat pe patru pe acest target de audienţă, fiind urmărit de 71.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.377.000 | 7.8 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 915.000 | 5.2 | 13.7 |
3 | Romania TV | 388.000 | 2.2 | 5.8 |
4 | TVR 1 | 379.000 | 2.2 | 5.7 |
5 | DigiSport 1 | 355.000 | 2.0 | 5.3 |
6 | Kanal D | 319.000 | 1.8 | 4.8 |
7 | Happy Channel | 305.000 | 1.7 | 4.6 |
8 | Antena 3 | 289.000 | 1.6 | 4.3 |
9 | Prima TV | 165.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Pro Cinema | 139.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 741.000 | 7.8 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 565.000 | 5.9 | 15.8 |
3 | DigiSport 1 | 204.000 | 2.2 | 5.7 |
4 | Romania TV | 190.000 | 2.0 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 178.000 | 1.9 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 169.000 | 1.8 | 4.7 |
7 | Happy Channel | 155.000 | 1.6 | 4.3 |
8 | Kanal D | 140.000 | 1.5 | 3.9 |
9 | Pro Cinema | 72.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 71.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:30),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ANI | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 332.000 | 7.0 | 22.9 |
2 | Pro TV | 288.000 | 6.1 | 19.9 |
3 | DigiSport 1 | 89.000 | 1.9 | 6.1 |
4 | Kanal D | 71.000 | 1.5 | 4.9 |
5 | Pro Cinema | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Antena 3 | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Digi 24 | 36.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | Romania TV | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Revenind la noul serial "Clanul", nu stiu daca actorii sunt alesi atat de bine! In rolul comandantului de politie l-as fi vazut pe Florin Piersic Jr! Banuiesc ca rolul va fi al lui Bogdan Farcas ori Serban Pavlu? Ma bucur sa-l vad pe Pavlu, dar... nu stiu daca se potriveste pentru unul din rolurile respective. Denis Hanganul in rolul intrusului? Nu stiu ce sa zic, nu-l vad sa i se potriveasca rolul, acelasi lucru as putea sa-l spun si despre Marian Olteanu. Theo Rose pare o idee interesanta! Clar va aduce audienta serialului, dar cred ca i s-ar potrivi si rolul. Mai potrivit cred ca era Dragos Bucur ca rol de comandant al politiei, ar fi fost mai autentic, daca ma intrebati pe mine. Multi il stim din "Baieti Buni", unde a jucat foarte bine rolul politistului si, cumva, era o trecere frumoasa, o bolta peste timp.
Personajul negativ al serialului in varianta originala - Celal Duman este jucat magistral si nu stiu cine ar putea sa-l portretizeze atat de bine in versiunea romaneasca. El e personajul numit "preparatorul de kebab", ma intreb cum se prezenta asta publicului din Romania, va fi "preparatorul de shaorma"? Nu-l vad nici pe Pavlu, nici pe Farcas pentru rolul asta. Pe Farcas nici nu il stiu foarte bine, interviuri ce-am urmarit pe net, dar nu simt c-ar putea sa joace stilul respectiv. Silviu Mircescu este "eternul" bataus, de data asta cred ca va fi un mercenar al clanului si va fi interesat de personajul interpretat de Theo Rose. Mai trebuie sa aflam cine va fi si actrita care va pune in scena pe mama intrusului.
Inteleg ca PRO-ul a preluat drepturile pentru a realizat o versiune a serialului "Icerde" de la Eccho Rights, compania care detine drepturile, aceeasi care a oferit drepturile si la realizarea "Vlad" dupa originalul "Ezel". Din ce am observat eu pe site-ul companiei, nu stiu ce seriale ar mai putea sa faca PRO pe viitor in parteneriatul cu ei, ma refer la un serial de calibrul celor 2 mentionate mai sus. Restul serialelor pe care ei le detin sunt mai mult de dragoste, mai mult pe stilul Ruxandrei Ion.
PS: @Sabina, multumim de informatii! Sper sa mai revii si cu alte informatii despre serialul "Clanul" la alte postari de pe aici legate de PRO.