Skip to main content

De 1 Mai muncitoresc, Survivor a avut audienţe ca de vacanţă, dar a fost în continuare lider. iUmorul Antenei 1 a fost şi el lider pe comercial

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit rolurile de lider de audienţă în prime-time, în duminica de 1 mai cu show-urile Survivor şi  iUmor.

Publicitate

Pro TV a condus cu Survivor, dar cifrele au fost sub mediile obişnuite. Dacă în mod normal emisiunea depăşea 1,6 milioane de telespectatori şi ajungea chiar la 1,9 milioane, aseară, Survivor a atras 1,4 milioane de telespectatori. 

În acelaşi timp, show-ul iUmor, care s-a întins pe patru ore, a fost primul pe publicul comercial. Chiar şi pe targetul comercial al Pro TV. 

Kanal D, cu Roata norocului pe interval, a obţinut cifre slabe de audienţă, la distanţă de Pro TV şi Antena 1. 

În plus, pentru că duminică a fost seară de meci, Digi Sport s-a regăsit destul de sus în audienţe, cu meciul CFR Cluj - Farul Constanţa. Postul a fost pe locul al treilea pe publicul comerca

Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor: 

Naţional. Survivor a fost urmărit de 1,4 milioane de telepectatori din întreaga ţară, în timp ce Antena 1, cu iUmor, se apropia de un milion de privitori.

Kanal D a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, cu o medie de 470.000 de telespectatori din toată ţara. 

Prezenţă rară în top cincin audienţe. Este vorba de TVR 1 care a fost imediat după Kanal D. Postul a obţinut cu emisiunea Vedeta Populară, prezentată de Iuliana Tudor, o medie de 420.000 de telespectatori, la nivel naţional. 

Urban. Show-ul de supravieţuire a atras, la oraşe, o medie de 730.000 de persoane. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 580.000 de persoane. 

Podiumul este completat de Antena 3, urmărită de 220.000 de persoane de la oraşe şi abia apoi, pe patru, este Kanal D care aseară a coborât sub 200.000 de orăşeni. 

Comercial Urban 21-54 de ani. iUmor a fost mai tare ca Survivor pe targetul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Show-ul Antenei 1 a fost urmărit de 350.000 de persoane, în timp ce pe Pro TV erau 310.000 de persoane. 

Locul trei, la mare distanţă de primele două televiziuni, i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 73.000 de persoane. Postul a avut pe interval meciul de fotbal dintre CFR Cluj şi Farul Constanţa. 

Pe targetul comercial al Pro TV, naţional 21-54 ABCD, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape umăr la umăr, cu un avans pentru Survivor. Scorul a fost de 480.000 la 450.000 de telespectatori (7% vs 6,5% rating).  

Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.449.000 8.2 20.3
2 Antena 1 958.000 5.4 13.4
3 Kanal D 473.000 2.7 6.6
4 TVR 1 416.000 2.4 5.8
5 Antena 3 352.000 2.0 4.9
6 Romania TV 344.000 2.0 4.8
7 DigiSport 1 317.000 1.8 4.4
8 Happy Channel 262.000 1.5 3.7
9 TVR 2 195.000 1.1 2.7
10 Prima TV 172.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 733.000 7.7 19.3
2 Antena 1 580.000 6.1 15.3
3 Antena 3 219.000 2.3 5.8
4 Kanal D 195.000 2.1 5.1
5 Romania TV 188.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 187.000 2.0 4.9
7 TVR 1 181.000 1.9 4.8
8 Happy Channel 128.000 1.3 3.4
9 TVR 2 91.000 1.0 2.4
10 Realitatea Plus 91.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 352.000 7.4 22.2
2 Pro TV 313.000 6.6 19.7
3 DigiSport 1 73.000 1.5 4.6
4 Kanal D 63.000 1.3 4.0
5 TVR 1 58.000 1.2 3.7
6 Antena 3 53.000 1.1 3.3
7 Romania TV 44.000 0.9 2.8
8 Prima TV 38.000 0.8 2.4
9 Digi 24 35.000 0.7 2.2
10 Realitatea Plus 28.000 0.6 1.8

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Sabina ți ai dar foc la valiza , lider a fost numai iumor , restul la pensionari nu , felicitări te cunosc de undeva iar , ha
  • Dragos Dragos
    Ediția Survivor România a fost lider de audiență, în intervalul orar 20:00 – 22:55. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.0 puncte de rating și 20.2% cotă de piață, față de locul 2, ANTENA 1, care a avut 6.5 puncte de audiență și 18.9% cotă de piață. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au urmărit Survivor, iar în minutul de aur, la ora 22:01, aproape 1.9 milioane de telespectatori au sărbătorit 1 Mai alături de cele două triburi.

    Ăsta e publicul care contează, nu cel inventat de Antenă. Ăsta e publicul care contează nu numai la noi, ci in toate tarile.
  • Cj Cj
    Insistati cu comercialul ala, de ce?
    Noul comercial e 21-54 NATIONAL ABCD
  • Sabina Sabina
    Pentru cei care se întreabă de ce public comunicatele de presă de la Pro TV în speță targetul ESOMAR ABCD 21-54 ani ,este pentru că Pagina de media nu a publicat niciodată audiențele pe acest target care este cel mai important la ora actuală și este cel care contează cel mai mult .
  • R R
    Domnu Obae hotărâțivă odată pentru totdeauna pe ce public comercial prezentați,ieri ați prezentat pe 18-49 urban,azi iar ați dat pe 21-54 urban. Chiar nu vă mai înțelegem!
  • Sabina Sabina
    Ediția Survivor România a fost lider de audiență, în intervalul orar 20:00 – 22:55. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.0 puncte de rating și 20.2% cotă de piață, față de locul 2 care a avut 6.5 puncte de audiență și 18.9% cotă de piață.

    De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au urmărit Survivor, iar în minutul de aur, la ora 22:01, aproape 1.9 milioane de telespectatori au sărbătorit 1 Mai alături de cele două triburi.

Trimite un comentariu

sus