Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit rolurile de lider de audienţă în prime-time, în duminica de 1 mai cu show-urile Survivor şi iUmor.
Pro TV a condus cu Survivor, dar cifrele au fost sub mediile obişnuite. Dacă în mod normal emisiunea depăşea 1,6 milioane de telespectatori şi ajungea chiar la 1,9 milioane, aseară, Survivor a atras 1,4 milioane de telespectatori.
În acelaşi timp, show-ul iUmor, care s-a întins pe patru ore, a fost primul pe publicul comercial. Chiar şi pe targetul comercial al Pro TV.
Kanal D, cu Roata norocului pe interval, a obţinut cifre slabe de audienţă, la distanţă de Pro TV şi Antena 1.
În plus, pentru că duminică a fost seară de meci, Digi Sport s-a regăsit destul de sus în audienţe, cu meciul CFR Cluj - Farul Constanţa. Postul a fost pe locul al treilea pe publicul comerca
Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor:
Naţional. Survivor a fost urmărit de 1,4 milioane de telepectatori din întreaga ţară, în timp ce Antena 1, cu iUmor, se apropia de un milion de privitori.
Kanal D a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, cu o medie de 470.000 de telespectatori din toată ţara.
Prezenţă rară în top cincin audienţe. Este vorba de TVR 1 care a fost imediat după Kanal D. Postul a obţinut cu emisiunea Vedeta Populară, prezentată de Iuliana Tudor, o medie de 420.000 de telespectatori, la nivel naţional.
Urban. Show-ul de supravieţuire a atras, la oraşe, o medie de 730.000 de persoane. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 580.000 de persoane.
Podiumul este completat de Antena 3, urmărită de 220.000 de persoane de la oraşe şi abia apoi, pe patru, este Kanal D care aseară a coborât sub 200.000 de orăşeni.
Comercial Urban 21-54 de ani. iUmor a fost mai tare ca Survivor pe targetul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Show-ul Antenei 1 a fost urmărit de 350.000 de persoane, în timp ce pe Pro TV erau 310.000 de persoane.
Locul trei, la mare distanţă de primele două televiziuni, i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 73.000 de persoane. Postul a avut pe interval meciul de fotbal dintre CFR Cluj şi Farul Constanţa.
Pe targetul comercial al Pro TV, naţional 21-54 ABCD, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape umăr la umăr, cu un avans pentru Survivor. Scorul a fost de 480.000 la 450.000 de telespectatori (7% vs 6,5% rating).
Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.449.000 | 8.2 | 20.3 |
2 | Antena 1 | 958.000 | 5.4 | 13.4 |
3 | Kanal D | 473.000 | 2.7 | 6.6 |
4 | TVR 1 | 416.000 | 2.4 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 352.000 | 2.0 | 4.9 |
6 | Romania TV | 344.000 | 2.0 | 4.8 |
7 | DigiSport 1 | 317.000 | 1.8 | 4.4 |
8 | Happy Channel | 262.000 | 1.5 | 3.7 |
9 | TVR 2 | 195.000 | 1.1 | 2.7 |
10 | Prima TV | 172.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 733.000 | 7.7 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 580.000 | 6.1 | 15.3 |
3 | Antena 3 | 219.000 | 2.3 | 5.8 |
4 | Kanal D | 195.000 | 2.1 | 5.1 |
5 | Romania TV | 188.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 187.000 | 2.0 | 4.9 |
7 | TVR 1 | 181.000 | 1.9 | 4.8 |
8 | Happy Channel | 128.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | TVR 2 | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 352.000 | 7.4 | 22.2 |
2 | Pro TV | 313.000 | 6.6 | 19.7 |
3 | DigiSport 1 | 73.000 | 1.5 | 4.6 |
4 | Kanal D | 63.000 | 1.3 | 4.0 |
5 | TVR 1 | 58.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 53.000 | 1.1 | 3.3 |
7 | Romania TV | 44.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Prima TV | 38.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Ăsta e publicul care contează, nu cel inventat de Antenă. Ăsta e publicul care contează nu numai la noi, ci in toate tarile.
Noul comercial e 21-54 NATIONAL ABCD
De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au urmărit Survivor, iar în minutul de aur, la ora 22:01, aproape 1.9 milioane de telespectatori au sărbătorit 1 Mai alături de cele două triburi.